Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Spectral staat imo wat misplaatst, maar voor de rest trackkeuze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Die serie van Nightmare t/m Without Warning sloopte me volledig, moest echt ff flink rust pakken toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:07 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Yo Adolf

Das bin ich, teringlijer :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
09. Titan - Nightmare (Climax Cut)
16. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
17. Degos & Re-Done - Crisis


Helemaal kapot gegaan op die platen, was echt een bazenset :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zeer vet feest gehad, ondanks dat ik met tamme mensen was. Maarja; feest maak je zelf...

Sorry als ik mensen heb gemept met mn oranje opblaasknuppel :lol: .


Haha dat feestje heb jij zeker zelf gemaakt als ik je soms zag gek doen :P
Echt t ziekste feestje in tijden voor mij. ALLES aan deze locatie klopt gewoon: parkeren, entree, geluid, munten/bar, temperatuur (achter en bovenin wel warm) en hulde aan b2s voor de show en line up die ze neer hebben gezet.
Was ook nogal ziekjes naar het feest toegegaan maar het heeft echt de gekste verwachtingen overtroffen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een heerlijk avondje. Bazengeluid zeg!

En-er-gy schreef:
en toen die zwarte bewaker bij de backstage main stond waar TC-crew ook stond aan de kant vloog omdat iemand behoorlijk hard te keer ging :lol:

Was ik dat nie? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:38 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest! Beste tot nog toe. Wel om half 5 huiswaarts gekeerd ivm voetbal van vandaag. Doordat ik zelf nuchter was me wel geërgerd aan het VDK gehalte niet normaal zeg..

en ++++ voor de set van blackburn en B-Front :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Was een heerlijk avondje. Bazengeluid zeg!

En-er-gy schreef:
en toen die zwarte bewaker bij de backstage main stond waar TC-crew ook stond aan de kant vloog omdat iemand behoorlijk hard te keer ging :lol:

Was ik dat nie? xd


Was dat tijdens Wavolizer? Ging behoorlijk tekeer ja rechtsvoor, geniaal sfeertje daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijd voor een iets uitgebreider verslag. Dit was mijn eerste keer Loudness en Klokgebouw, en ik ben echt volledig weggeblazen. Wat een perfecte locatie, echt een ziek geluid en perfect qua grootte. Dit overtreft voor mij de Crypsis zaal van afgelopen Thrillogy, die tot nu op 1 stond op m'n lijstje.

Vrijwel de hele avond in area 1 gestaan, drie keer even kort in de kleine zaal maar die kon qua geluid en sfeer echt niet op tegen zaal 1. Adaro, B-Front, Thera en Chris One draaide erg sterk. Ben volgens mij ook één van de weinigen die die Answers remix echt heel vet vond, wel wat jammer van dat Yuna-X verhaal. Maar goed, ben nooit echt een fan geweest van dat meezing-concept.

Crypsis en Wavolizer waren echt de sets van de avond, by far. Sterker nog, ik denk dat ik zelden zulke dikke sets heb gehoord, bij Crypsis bleef het maar gaan en gaan, wat een drive zat daarin. En Wavolizer, deze staat voorlopig nog wel even op 1 op m'n lijst, man wat een geweldige stijl heeft die vent toch. Ook nog even lekker staan snoeien met jRn en wat maten. :D Toch jammer dat 90% op de main er niet echt mee uit de voeten kan, af en toe werd je echt aangekeken of je niet helemaal spoorde.

Al met al in ieder geval één van de beste hardstyle feesten die ik bezocht heb, volgende editie ben ik er zeker weer bij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Doordat ik zelf nuchter was me wel geërgerd aan het VDK gehalte niet normaal zeg..

Ik was ook de bob, en ik herken t gevoel. Te veel mensen die te ver heen waren..
Vond t een prachtig feest, dat wel! Enige set die ik tegen vond vallen was die van Kronos. En om 6uur naar huis gegaan ivm wedstrijd van vandaag.

En welgeteld 1 hardtraxxer gezien (buiten de mensen waar ik mee was dan): 93wesley93
Ook n hele prestatie xd

Hoogtepunt vd avond waren voor mij Chain Reaction - Like a Boss, Donkey Rollers - Rammachine en de Sloopvergunning remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Tijd voor een iets uitgebreider verslag. Dit was mijn eerste keer Loudness en Klokgebouw, en ik ben echt volledig weggeblazen. Wat een perfecte locatie, echt een ziek geluid en perfect qua grootte. Dit overtreft voor mij de Crypsis zaal van afgelopen Thrillogy, wat tot nu op 1 stond op m'n lijstje.

Vrijwel de hele avond in area 1 gestaan, drie keer even kort in de kleine zaal maar die kon qua geluid en sfeer echt niet op tegen zaal 1. Adaro, B-Front, Thera en Chris One draaide erg sterk. Ben volgens mij ook één van de weinigen die die Answers remix echt heel vet vond, wel wat jammer van dat Yuna-X verhaal. Maar goed, ben nooit echt een fan geweest van dat meezing-concept.

Crypsis en Wavolizer waren echt de sets van de avond, by far. Sterker nog, ik denk dat ik zelden zulke dikke sets heb gehoord, bij Crypsis bleef het maar gaan en gaan, wat een drive zat daarin. En Wavolizer, deze staat voorlopig nog wel even op 1 op m'n lijst, man wat een geweldige stijl heeft die vent toch. Ook nog even lekker staan snoeien met jRn en wat maten. :D Toch jammer dat 90% op de main er niet echt mee uit de voeten kan, af en toe werd je echt aangekeken of je niet helemaal spoorde.

Al met al in ieder geval één van de beste hardstyle feesten die ik bezocht heb, volgende editie ben ik er zeker weer bij. ^^

Inderdaad kerel, was zeker gezellig en onze maten konden het ook wel met elkaar vinden, geloof ik! :yes:
Niemand wist inderdaad wat er gedaan moest worden tijdens Wavolizer, dat was wel jammer. Ik werd dan ook wel vreemd aangekeken als ik eens mee-trommelde. Maar goed, ik denk dan eerlijk gezegd ook niet dat Wavolizer écht in zaal 1 past. Hij komt veel beter tot zijn recht in zaal 2. Ik vind dat hij zich heeft ingehouden. Vorige Loudness gooide hij nog veel TOA platen er op, zoals The Flux Capacitor en End Boss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
MikezDJ schreef:
Doe dit als opener ofzo wat een takke herrie...


Haha opener? Niet gehoord hoe hard het ging?


Hard? De laatste 10 minuten waren hard ja, had meer het gevoel dat ik op n Rave party stond of hoe je zoiets ook noemt :P

Paar nummers waren lekker ja, maar als ik de voorgaande sets kijk B-Front oid, kon ik harder op los dan hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dik feest. Heb er niks meer over te zeggen dan dat het gewoon perfect was, op zoals Woodside al zei een aantal mensen die irritant erg van de kaart waren na. Maarja daar is niks aan te doen en dat heb je helaas op elk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer hoort in zaal 1, waar HET geluid is. Schijt aan simpel publiek wat het niet snapt, die kunnen om 6 uur naar huis.

Ik wil een poster van hem in mijn slaapkamer, het liefst met handtekening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Doordat ik zelf nuchter was me wel geërgerd aan het VDK gehalte niet normaal zeg..

Haha, vdk-gehalte was echt enorm idd. 75%+. Maar ja, ik heb me er niet echt aan geërgerd. Vind het wel mooi dat als je nuchter bent dat je dan al die koppies voorbij ziet komen. Tovert gewoon een instant glimlach op je gezicht. Vooral in de WC's is het mooi: je staat dan tegenover elkaar en je ziet iedereen gewoon met een moeilijk gezicht proberen te gaan pissen. Geweldig! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wavolizer hoort in zaal 1, waar HET geluid is. Schijt aan simpel publiek wat het niet snapt, die kunnen om 6 uur naar huis.

Ik wil een poster van hem in mijn slaapkamer, het liefst met handtekening.

Hulde, James... Ik wil die poster dan een weekje lenen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
urbandesigner schreef:
Zeer vet feest gehad, ondanks dat ik met tamme mensen was. Maarja; feest maak je zelf...

Sorry als ik mensen heb gemept met mn oranje opblaasknuppel :lol: .


Haha dat feestje heb jij zeker zelf gemaakt als ik je soms zag gek doen :P
:thumbsup:


Waar kwamen we elkaar tegen dan :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:30 
 
Hardtraxx Addict

Iemand nog een idee wbt de tracklist van Adaro? deze weet ik sowieso nog: Bolivia Remix, Answers (Adaro Remix), Like a Boss, Sorrow, Nothing is What it Seems, Dark Symphony, Run and Gun

Hoeveel HT'ers waren er btw wel niet, tering ik heb er veel gemeet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Qz. schreef:
En-er-gy schreef:
en toen die zwarte bewaker bij de backstage main stond waar TC-crew ook stond aan de kant vloog omdat iemand behoorlijk hard te keer ging :lol:

Was ik dat nie? xd


Was dat tijdens Wavolizer? Ging behoorlijk tekeer ja rechtsvoor, geniaal sfeertje daar xd

Nee, met die bewaker was eerder geloof ik.

Tijdens Wavolizer stond ik eerst midvoor en het laatste stuk rechtsvoor te trommelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Iemand nog een idee wbt de tracklist van Adaro? deze weet ik sowieso nog: Bolivia Remix, Answers (Adaro Remix), Like a Boss, Sorrow, Nothing is What it Seems, Dark Symphony, Run and Gun

Hoeveel HT'ers waren er btw wel niet, tering ik heb er veel gemeet :D

:huh: Volgens mij heeft hij alleen zitten teasen met de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt! Zeer terecht niet gedraaid, gok dattie Nando weer op de kast kreeg :D

Hij draaide ook een of andere oldschool plaat klonk zeer vet. Welke was dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wavolizer hoort in zaal 1, waar HET geluid is. Schijt aan simpel publiek wat het niet snapt, die kunnen om 6 uur naar huis.

Ik wil een poster van hem in mijn slaapkamer, het liefst met handtekening.

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een topfeest, vond zelf alle setjes meer dan prima (eerste 20 minuten van Thera & Yuna-x gemist).
Verder is het Klokgebouw echt een heerlijke locatie, ben alleen maar in zaal 1 geweest.

Wavolizer was voor mij iets nieuws, zet t thuis nooit op, vond het ziek hard en eens iets anders.
Wanneer je zijn platen kent dan kan er flink getrommeld worden, dat gebeurde ook aardig zo links en rechts om me heen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:39 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Riichard schreef:
Iemand nog een idee wbt de tracklist van Adaro? deze weet ik sowieso nog: Bolivia Remix, Answers (Adaro Remix), Like a Boss, Sorrow, Nothing is What it Seems, Dark Symphony, Run and Gun

Hoeveel HT'ers waren er btw wel niet, tering ik heb er veel gemeet :D

:huh: Volgens mij heeft hij alleen zitten teasen met de vocals.


Ah oke dan was het denk ik intro van Answers Remix ofzo. Hij sloot trouwens af met Neophyte & Furyan - Precious Pain :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een waanzinnig feest! Enorm genoten en wat een gesnoei :worship: Adaro en B-front waren geweldig! Chris One draaide ook belachelijk goed, helaas was ik toen kotsmisselijk van de 4fa. Daarna ging het echt heerlijk los bij Wavolizer! Niet helemaal mijn ding, maar ik heb flink liggen trommelen en snoeien rechts vooraan! Geweldig!

Het geluid was echt immens goed! De sfeer was top! Ook een tijdje in zaal 2 gestaan, waar verrassend goed gedraaid werd en een heerlijke sfeer hing :thumbsup: Serieus. Het was waanzinnig! :yay:
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten