Tijd voor een iets uitgebreider verslag. Dit was mijn eerste keer Loudness en Klokgebouw, en ik ben echt volledig weggeblazen. Wat een perfecte locatie, echt een ziek geluid en perfect qua grootte. Dit overtreft voor mij de Crypsis zaal van afgelopen Thrillogy, die tot nu op 1 stond op m'n lijstje.
Vrijwel de hele avond in area 1 gestaan, drie keer even kort in de kleine zaal maar die kon qua geluid en sfeer echt niet op tegen zaal 1. Adaro, B-Front, Thera en Chris One draaide erg sterk. Ben volgens mij ook één van de weinigen die die Answers remix echt heel vet vond, wel wat jammer van dat Yuna-X verhaal. Maar goed, ben nooit echt een fan geweest van dat meezing-concept.
Crypsis en Wavolizer waren echt de sets van de avond, by far. Sterker nog, ik denk dat ik zelden zulke dikke sets heb gehoord, bij Crypsis bleef het maar gaan en gaan, wat een drive zat daarin. En Wavolizer, deze staat voorlopig nog wel even op 1 op m'n lijst, man wat een geweldige stijl heeft die vent toch. Ook nog even lekker staan snoeien met jRn en wat maten.

Toch jammer dat 90% op de main er niet echt mee uit de voeten kan, af en toe werd je echt aangekeken of je niet helemaal spoorde.
Al met al in ieder geval één van de beste hardstyle feesten die ik bezocht heb, volgende editie ben ik er zeker weer bij.