Was m'n tweede keer Loudness en wat een heerlijk feestje weer. Weet eigenlijk niet welke editie ik nou beter vind, deze of de Maassilo.
Ziek richting het Klokgebouw vertrokken, maar eenmaal binnen voelde ik me snel weer goed.
Hele dikke setjes gehoord, blij dat ik meteen naar Blackburn ben gegaan en niet eerst half uurtje DR heb gepakt, wat een set heeft ie weer neergezet!
Daarna even half uurtje Adaro meegepakt en die draaide ook heel lekker met o.a. Nothing Is What It Seems.
En dan B-Front, wat een baas. Kippenvel over m'n hele lichaam toen hij opende met The New God.
Crypsis live vond ik wat minder, 17 nummers in 30 minuten hoeft voor mij niet. Wel leuk om Torture weer eens te horen, en natuurlijk heel vet dat hij opende met Before The Storm.
Thera & Yuna-X was ook erg lekker, helemaal kapot gegaan op Sound Of The Machine, die kan ik ook weer van m'n lijstje afstrepen! En wat gaat How Low Can You Go ontiegelijk lomp op dat geluid
Chris One ook echt een hele dikke set, die TBA die ie na Pwoap draaide klonk erg lekker, en eindelijk Pwoap!, Darkness en Artificial Reality live gehoord.
Toen Wavolizer, jezus wat een geweld weer. Heerlijk setje, platen die ik nog onthouden heb zijn Creatures, Nothing Remix, Done Origineel, Done Fancy, Excitement Initiated, Debt Of Blood, Wilde Gullie Bas, Bombs Away, Assquake, The Chief, Einstein en The Mine.
Ook heel veel Hardtraxxers gesproken, volgens mij was echt het halve forum er.
VDK-gehalte lag wel heel erg hoog.
Iemand trouwens nog die kerel gezien die in een wel heel aparte houding tegen iedereen aan knalde en werd afgevoerd door een vriend van hem? Zag er niet goed uit, benieuwd hoe dat is afgelopen.
+++ Wavolizer
++ B-Front, Blackburn en Chris One
++ Geluid in zaal 1
+ Thera & Yuna-X
+ Eten wat niet te duur was
+ Heel snel geholpen bij de bar
+ Niet te druk
+ Geen agressief volk ofzo, overal waar ik stond was het gezellig
-- Geluid in zaal 2, maar heb me daar niet heel erg aan kunnen storen, ben er alleen tijdens Blackburn geweest en heel even tijdens Arboza & Asylum
- Hmm... Kan niks meer bedenken eigenlijk.