Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HMH praktijken waren gisteren de sleutelwoorden. Wat een geluid! Tering jantje. :love: By far beste feest van het jaar tot dusver, bijna alles wat interesseerde klopte gewoon. Boven verwachting topfeest.

2 minpunten: Maassilo praktijken in zaal 2 en de hitte daar: Geluid was bagger (lees: zacht) en het was een sauna daar.

Maar zaal 1 maakte alles goed.

Ow, en laat zangers en zangeressen voortaan thuis op dance feesten. Heeft geen enkele toegevoegde waarde en pakt structureel verkeerd uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Was een topper net zoals de vorige loudness! Jammer van zaal 2 het geluid en de vloer die zo glad was, maar dat maakte zaal 1 goed. Wat een geluid en al helemaal bij wavolizer.. Doe mij maar de volgende editie! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste Loudness in 't Klokgebouw voor mij, maar heb flink genoten :bomb:

Heb me echt kapot gelachen om sommige mensen die daar rondliepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:08 
 

Zow, ontwaakt. Mooi feestje, zat er meteen lekker in.

Kronos na Phuture Noize was een lachertje, de tering wat werd daar een boel standaard meuk gedraaid.

Donkey Rollers waren dik, het gaat allemaal zo bizar lekker live.

Adaro vond ik eigenlijk niet veel aan, heel de set lang had ik het gevoel naar één en dezelfde track te luisteren. Die Answers remix vond ik ook niet veel aan, het origineel vind ik veel beter.

B-Front deed waar ie goed in is. Ik weet echt niet wat ie allemaal gedraaid heeft, maar Unlocked was wel het hoogtepunt.

Thera draaide een gevarieerde en geniale set. Hier was ik aan toe!

Chris One heeft me positief verrast, Pwoap ging zooo lekker.

Wavolizer was leuk en aardig maar het viel allemaal net buiten de sfeer van de avond. Ik had liever de laatste 20 min die industrial / crossbreed gehad. Openen met Creatures was wel enorm baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Adaro vond ik eigenlijk niet veel aan, heel de set lang had ik het gevoel naar één en dezelfde track te luisteren. Die Answers remix vond ik ook niet veel aan, het origineel vindt ik veel beter.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was m'n tweede keer Loudness en wat een heerlijk feestje weer. Weet eigenlijk niet welke editie ik nou beter vind, deze of de Maassilo.
Ziek richting het Klokgebouw vertrokken, maar eenmaal binnen voelde ik me snel weer goed.

Hele dikke setjes gehoord, blij dat ik meteen naar Blackburn ben gegaan en niet eerst half uurtje DR heb gepakt, wat een set heeft ie weer neergezet!
Daarna even half uurtje Adaro meegepakt en die draaide ook heel lekker met o.a. Nothing Is What It Seems.
En dan B-Front, wat een baas. Kippenvel over m'n hele lichaam toen hij opende met The New God.
Crypsis live vond ik wat minder, 17 nummers in 30 minuten hoeft voor mij niet. Wel leuk om Torture weer eens te horen, en natuurlijk heel vet dat hij opende met Before The Storm.
Thera & Yuna-X was ook erg lekker, helemaal kapot gegaan op Sound Of The Machine, die kan ik ook weer van m'n lijstje afstrepen! En wat gaat How Low Can You Go ontiegelijk lomp op dat geluid :worship:
Chris One ook echt een hele dikke set, die TBA die ie na Pwoap draaide klonk erg lekker, en eindelijk Pwoap!, Darkness en Artificial Reality live gehoord.
Toen Wavolizer, jezus wat een geweld weer. Heerlijk setje, platen die ik nog onthouden heb zijn Creatures, Nothing Remix, Done Origineel, Done Fancy, Excitement Initiated, Debt Of Blood, Wilde Gullie Bas, Bombs Away, Assquake, The Chief, Einstein en The Mine.
Ook heel veel Hardtraxxers gesproken, volgens mij was echt het halve forum er.
VDK-gehalte lag wel heel erg hoog.

Iemand trouwens nog die kerel gezien die in een wel heel aparte houding tegen iedereen aan knalde en werd afgevoerd door een vriend van hem? Zag er niet goed uit, benieuwd hoe dat is afgelopen.

+++ Wavolizer
++ B-Front, Blackburn en Chris One
++ Geluid in zaal 1
+ Thera & Yuna-X
+ Eten wat niet te duur was
+ Heel snel geholpen bij de bar
+ Niet te druk
+ Geen agressief volk ofzo, overal waar ik stond was het gezellig

-- Geluid in zaal 2, maar heb me daar niet heel erg aan kunnen storen, ben er alleen tijdens Blackburn geweest en heel even tijdens Arboza & Asylum
- Hmm... Kan niks meer bedenken eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was mn 1e keer loudness, en wauw wat een feest! Nog nooit zoiets mee gemaakt, lekker raw gezellige sfeer (Geen ruzie's ;) )

Heb me goed vermaakt iig, alle sets gingen gewoon los in de meeste gevallen, maar Wavolizer.. Pff niet mijn ding he, zij in de groep al van.. tja wat is dit? Doe dit als opener ofzo wat een takke herrie...

Thera voor de eerste keer gehoort, maar dat klinkt ook heerlijk live! Zijn muziek zo thuis doet me helemaal niks, maar live wel! En tja over Yuna-X.. Was dat playback? Zag dr staan te lachen terwijl ze volgens het geluid dat uit de boxen kwam aan het zingen was..

Zaal 2 ben ik maar 1x doorheen gelopen, de laatste set, maar daar was het echt een dood kerkhof..

Loudness, jullie zien mij volgend jaar zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
rakkietakkie schreef:

Biscuit/En-Er-Gy. Een vraag aan je, (niet aanvallend bedoeld). Heb je wel genoten van het feest? Heb je verschillende keren zienstaan rondkijken naar het plafond terwijl iedereen om je heen los ging. Bij Thera stond je vooraan... te staan... alsof je er niet van genoot, je, ja hoe zeg je dat, stond er alleen maar. Alsof er een zak aardappelen in de hoek gegooid was en die zo bleef staan tegen een muurtje. (ach je stond niet aan de bar heel de avond)


lol

Ga je op letten ook tijdens een feest. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Was een topper net zoals de vorige loudness! Jammer van zaal 2 het geluid en de vloer die zo glad was, maar dat maakte zaal 1 goed. Wat een geluid en al helemaal bij wavolizer.. Doe mij maar de volgende editie! :P


Hee onthafloorx gaat het weer een beetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxx Newbie

MikezDJ schreef:
Was mn 1e keer loudness, en wauw wat een feest! Nog nooit zoiets mee gemaakt, lekker raw gezellige sfeer (Geen ruzie's ;) )

Heb me goed vermaakt iig, alle sets gingen gewoon los in de meeste gevallen, maar Wavolizer.. Pff niet mijn ding he, zij in de groep al van.. tja wat is dit? Doe dit als opener ofzo wat een takke herrie...

Thera voor de eerste keer gehoort, maar dat klinkt ook heerlijk live! Zijn muziek zo thuis doet me helemaal niks, maar live wel! En tja over Yuna-X.. Was dat playback? Zag dr staan te lachen terwijl ze volgens het geluid dat uit de boxen kwam aan het zingen was..

Zaal 2 ben ik maar 1x doorheen gelopen, de laatste set, maar daar was het echt een dood kerkhof..

Loudness, jullie zien mij volgend jaar zeker weer!


is er ooit op een hardstyle feest ruzie dan ..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Azoerki schreef:
MikezDJ schreef:
Was mn 1e keer loudness, en wauw wat een feest! Nog nooit zoiets mee gemaakt, lekker raw gezellige sfeer (Geen ruzie's ;) )

Heb me goed vermaakt iig, alle sets gingen gewoon los in de meeste gevallen, maar Wavolizer.. Pff niet mijn ding he, zij in de groep al van.. tja wat is dit? Doe dit als opener ofzo wat een takke herrie...

Thera voor de eerste keer gehoort, maar dat klinkt ook heerlijk live! Zijn muziek zo thuis doet me helemaal niks, maar live wel! En tja over Yuna-X.. Was dat playback? Zag dr staan te lachen terwijl ze volgens het geluid dat uit de boxen kwam aan het zingen was..

Zaal 2 ben ik maar 1x doorheen gelopen, de laatste set, maar daar was het echt een dood kerkhof..

Loudness, jullie zien mij volgend jaar zeker weer!


is er ooit op een hardstyle feest ruzie dan ..?


Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Doe dit als opener ofzo wat een takke herrie...


Haha opener? Niet gehoord hoe hard het ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Onthafloorx schreef:
Was een topper net zoals de vorige loudness! Jammer van zaal 2 het geluid en de vloer die zo glad was, maar dat maakte zaal 1 goed. Wat een geluid en al helemaal bij wavolizer.. Doe mij maar de volgende editie! :P


Hee onthafloorx gaat het weer een beetje?


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wavo tracklist :worship:

1. Noisecontrollers - Creatures
2. Geck-o - Assquake
3. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
4. Wavolizer - Sympho
5. Geck-o - The American Bad (No Mid Edit)
6. Wavolizer - The Chief
7. Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
8. Thera & Geck-o - Do The Happy Face
9. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas! (MK's Overload Mashup)
10. Wavolizer - Debt of Blood
11. Wavolizer - Done
12. Delete - Time Travel
13. High Voltage - Bombs Away
14. Hard Onez - Weapons of Mass Distortion
15. Wavolizer - Excitement Initiated
16. Lunatic & Miss Hysteria - First Contact
17. Ophidian and Tapage - The Mine
18. DJ Hidden - Einstein
19. Unexist - Attack (Mad Dog Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal feest! Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12869:Loudness.html :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:19 
 

Onthafloorx schreef:
Was een topper net zoals de vorige loudness! Jammer van zaal 2 het geluid en de vloer die zo glad was, maar dat maakte zaal 1 goed. Wat een geluid en al helemaal bij wavolizer.. Doe mij maar de volgende editie! :P

dat et glad was had ik eigenlijk helemaal geen probleem mee tot ik op et einde door die zaal terug liep toen ie leeg was en bijna op me bek ging xd

je merkte wel dat het geluid steeds beter werd in zaal 2
of iig, dat idee had ik dan.

het geluid bij wav deed me denken aan deze geniale uitspraak van onze heer dakpan:
Dakpan schreef:
m'n kamer trilt zo hard door de frenchcore dat over de vloer lopen onmogelijk is man wowwwwwww
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is sympho een nieuwe track van Wavolizer. Was zo'n ziek harde plaat. Iemand die oude vent gezien, die met z'n dochter was. Wat een baas was dat. Op z'n fietsie naar loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:29 
 

tomac schreef:
Is sympho een nieuwe track van Wavolizer

nee het is een aardappelplant
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:34 
 

tomac schreef:
Is sympho een nieuwe track van Wavolizer. Was zo'n ziek harde plaat. Iemand die oude vent gezien, die met z'n dochter was. Wat een baas was dat. Op z'n fietsie naar loudness


Ja, en ook helemaal vdk. Kerel van ver in de 60
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:47 
 
Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Iemand die oude vent gezien, die met z'n dochter was. Wat een baas was dat. Op z'n fietsie naar loudness


Die heb ik ook gezien ja :lol: in z'n blote pens met z'n tattoo's. Machtig veel mensen gingen met hem op de foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geniet van zulke mensen ^^ Weet niet of ik mijzelf op die leeftijd nog op zo'n feest zie staan, maar dat zou wel geweldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
tomac schreef:
Iemand die oude vent gezien, die met z'n dochter was. Wat een baas was dat. Op z'n fietsie naar loudness


Die heb ik ook gezien ja :lol: in z'n blote pens met z'n tattoo's. Machtig veel mensen gingen met hem op de foto.


Alleen had die dochter het volgens mij minder naar haar zin, maar wel respect voor hem :D .

Trouwens die Nothing remix in de Wavolizer set, holy shit. Thuis klinkt het al als een erg goed geproduceerd nummer, maar live is die bassline echt bizar. Bombs away knalde ook ontiegelijk hard en was totaal onverwacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Wat was dit gruwelijk vet! Beste Loudness van de afgelopen 4 en ik denk ook wel mijn beste indoor ooit. Geluid was te ziek voor woorden, enorm veel bekenden en heerlijke setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Yo Adolf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:59 
 
Artiest

Was echt een ge-wel-dig feest!! :thumbsup: :love:

Hier mijn tracklist:
01. Noisecontrollers - Bassleader Anthem
02. Jon The Baptist And Dj Chuck-e ft. Mc Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
03. Phuture Noize & Phrantic - On With The Show
04. Blackburn ft. Yuna-X - Shelter
05. The R3bels - Shade
06. DJ Slideout - The Tube
07. Blackburn - Stay Alert
08. Phrantic - Overdose
09. Titan - Nightmare (Climax Cut)
10. Southstylers - Pwoap (Live Mix)
11. Slim Shore & B-front - Chemical (Original Mix)
12. Blackburn - Without Warning
13. Crypsis - The Main MF
14. Excision ft. Messinian - X Rated (Geck-o Bootleg)(Phrantic Edit)
15. Phrantic & Blackburn - In Your What
16. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
17. Degos & Re-Done - Crisis
18. Digital Punk & B-Front - Spectral
19. Delete - Time Travel

https://www.facebook.com/notes/blackburn/tracklist-blackburn-loudness-20-04-2013/454009888009935
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten