Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ohja: Geen The Record Breaking gehoord, wel 2x die speakercheck gedoe van BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniaaaal feest was dit :woot: Tijdens B-Front al helemaal kapot gegaan en daarna kwamen de 3 vetste acts van het feest nog :loving: Vond het eerst wat druk op de mainstage maar rechtsvooraan was genoeg ruimte. Het geluid op de main was ook gewoon super
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
ohja: Geen The Record Breaking gehoord, wel 2x die speakercheck gedoe van BH

Idd, audiometric twee keer. Opvallend. :huh:

Iemand trouwens een tracklist van Wavolizer? Helaas moeten missen omdat k compleet kapot was en de rest van m'n groep geen fan van hem is. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Iemand trouwens een tracklist van Wavolizer?

Citaat:
Holy shit. Loudness was so great!! And so LOUD haha! Hope everybody had an amazing time :-) I'll try to figure out my tracklist when I get home. Cheers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:18 
 
Artiest

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die voor cameras losgaan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw, het was zelfs weer beter dan verwacht, vrijwel alleen maar goeie sets gehoord. Begonnen met Blackburn die al gelijk de lat hoog legde, toen eventjes pauze voor B-Front, man man hij blijft toch altijd weer steengoed, z'n eigen verwachte platen en een geniale trackkeuze eromheen, Luna - Unlocked (L) Daarna even een kwartiertje Crypsis live gepakt, maar toch maar besloten om naar The Geminizers gevolgd door Arboza & Asylum te gaan. Het was dat het geluid daar gewoon een stuk minder was dan zaal 1, want aantal plaatjes kwamen gewoon niet helemaal goed tot hun recht (bijv. The Shadow), zet die beide maar in zaal 1 volgende keer :worship: Warface vond ik dan wel tegenvallen, hun eigen platen in combinatie met het al wat mindere geluid wat op dat moment gewoon nog zachter/slechter was kwamen niet goed over, op Evironment remix na vond ik het niet zo. Snel door naar Wavolizer die gewoon opent met NC - Creatures, ik moest gewoon een traantje wegpinken., wat heb ik die lang niet gehoord :drool: en die hele set gewoon, heerlijk, voor mij veel vetter dan de vorige keer Loudness, al zijn eigen Hardstyle en Crossbreed platen, Do the happy face en Bombs Away zag ik idd al staan, en dan zoals ik al hoopte nog (in ieder geval) een deel van Einstein alsnog jammer dat die 'm afkapte maargoed. Vanaf dat moment kon ik met een voldaan gevoel naar huis!

Sfeer vond ik verder ook wel overal top, vrijwel alleen maar blije gezellige mensen gezien, drukte viel ook reuze mee gelukkig, geluid in zaal 1 grandioooos, zaal 2 blijkt toch telkens weer aan gewerkt te moeten worden. Ook blij met een normale muntprijs, blijft telkens weer de verassing tegenwoordig. Gratis WC's, primaa, al met al hulde voor B2S en alle DJ's :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:39 
 

rakkietakkie schreef:
Veel mensen gezien van Hardtraxx, ook veel gesproken.
Heb me reuze vermaakt (ondanks dat mijn teen gruwelijk veel zeer deed van de operatie).

Set van de avond is zeker B-front. Heel veel oude goude plaatjes :love: en ook Crypsis Live (puur geweld!)
Jammer dat Yuna-X niet gewerkt heeft zoals het moest. Idee was goed, uitvoering wat minder. Desalniettemin een prima set van haar en Thera. Geluid was ook dik prima. Geen oordoppen toch geen extreem veel last van oren nu. Vond de service ook dikke prima.. Konden zo doorlopen naar binnen, fouilleren was nog geen minuut en muntjes in de zaal was ook maar 30 seconden! Prima geregeld dit

Biscuit/En-Er-Gy. Een vraag aan je, (niet aanvallend bedoeld). Heb je wel genoten van het feest? Heb je verschillende keren zienstaan rondkijken naar het plafond terwijl iedereen om je heen los ging. Bij Thera stond je vooraan... te staan... alsof je er niet van genoot, je, ja hoe zeg je dat, stond er alleen maar. Alsof er een zak aardappelen in de hoek gegooid was en die zo bleef staan tegen een muurtje. (ach je stond niet aan de bar heel de avond)


Tja, hier valt t nog mee. het werd zelf even erg: mensen die me vroegen of ik niet nog een pilletje wilde slikken :lol:

Ik heb me vermaakt ^^


En tja zoals the skribbeler al zei: Yuna-X kon zichzelf slecht tot niet horen. Ik vond t voor haar super leuk en ze zal wss zelf ook genoten hebben!

Opmerkingen van de chauffeur van Thera, kon ik ook weer van de grond geraapt worden. en toen die zwarte bewaker bij de backstage main stond waar TC-crew ook stond aan de kant vloog omdat iemand behoorlijk hard te keer ging :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
D-tone schreef:
Oja, heeft iemand toevallig de tracklist van Thera bijgehouden of iets? :D heb een klein stukje moeten missen helaas!


01 Dj Thera ft. Yuna-X - It's A Fine Day (Loudness Live Mix)
02 2 Best Enemies - Phases (Harpless mix)
03 The Machine - Sound Of The Machine
04 Geck-o - How Low Can You Go
05 Dj Thera ft. Yuna-X - Surreal (Loudness Live Mix)
06 Atmozfears - Up Top
07 Dj Thera & Delete - Welcome
08 Exit Mind & Zirkum - The Shadow
09 Dj Thera & Frequencerz - Incoming
10 Vazard & Delete - Let's Get Weird
11 Prefix & Density - Soundwaves
12 Audiofreq - Welcome To The Future
13 Dj Thera ft. Yuna-X - Vanity (Loudness Live Mix)
14 Hardstyle Mafia - Out Of Control
15 Phrantic - Loudness Dj Tool
16 Dj Thera - The Twilight Breaking Zone Point
17 TBA - I Do What I Want
18 Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Dj Tool)
19 Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya
20 Degos & Re-Done - Connected


Ik dank u! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat was dit weer heerlijk zeg!! Dat geluid is daar zo lekker. Eigenlijk alleen Kronos en Donkey Rollers vielen tegen (D.O.N.K.E.Y blijft dan wel weer gaaf). En B-Front blijft een held; openen met The Beholder & Zany - The New GOd en verder platen draaien als Luna - Unlocked :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben nog steeds aan het bekomen van die set van Wavolizer, Excitement Initiated, Debt of Blood en Done live mogen meemaken, ik voel me bevoorrecht! Verder vond ik Crypsis onverwacht vet, er zat me een partij drive in zijn set. Wat een heer-lijk feestje was dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
:woot:


haha dat verkrachte geluid van de telefoon maakt het nog eens extra lomp he ! prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik feest! Maar ik vind de Maassilo toch echt wel vetter, ondanks het geluid hier. Heb me goed vermaakt, lekkere setjes gehoord en lekker kunnen dansen. Weinig bekenden gezien ondanks de relatief kleine locatie. Dat is wel jammer. Voorderest was dit voor mij toch wel de minste editie waar ik ben geweest. Maar desalniettemin heb ik me toch UITSTEKEND vermaakt. :thumbup:

En Maestro N, was wel heldig bij Wavo samen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig feest. B-Front, Adaro, Secret Unity, Wavolizer en Warface waren dik! Maar Crypsis sloeg echt alles. Met grote afstand de allerbeste set die ik ooit heb mee mogen maken. Totale waanzin. Half uur helemaal naar de klote gegaan. Wat een gruwelijke held. Godverdomme.

Answers (Adaro Remix) klonk ook aardig vet.

Drukte was precies goed. Geluid was dik. Enige probleem was dat ik nogal zat was tot een uur of 2, en toen ik weer een beetje normaal werd dacht ik 'hehe, nu gaan we beginnen' maar toen was het dus al half 3 :'(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Geweldig feest. B-Front, Adaro, Secret Unity, Wavolizer en Warface waren dik! Maar Crypsis sloeg echt alles. Met grote afstand de allerbeste set die ik ooit heb mee mogen maken. Totale waanzin. Half uur helemaal naar de klote gegaan. Wat een gruwelijke held. Godverdomme.

Answers (Adaro Remix) klonk ook aardig vet.

Drukte was precies goed. Geluid was dik. Enige probleem was dat ik nogal zat was tot een uur of 2, en toen ik weer een beetje normaal werd dacht ik 'hehe, nu gaan we beginnen' maar toen was het dus al half 3 :'(.


haha vervelend is dat he, bij Hardbass begon ik ook vol enthousiasme veel te vroeg te bieren, en ben de hele avond ape-zat geweest

heb er gelukkig niet heel veel last van gehad, maar het is allemaal in een waas voorbij gegaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zirkum schreef:
:woot:

Oooh, was dat die plaat? Jezus wat is die vet! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Biscuit/En-Er-Gy. Een vraag aan je, (niet aanvallend bedoeld). Heb je wel genoten van het feest? Heb je verschillende keren zienstaan rondkijken naar het plafond terwijl iedereen om je heen los ging. Bij Thera stond je vooraan... te staan... alsof je er niet van genoot, je, ja hoe zeg je dat, stond er alleen maar. Alsof er een zak aardappelen in de hoek gegooid was en die zo bleef staan tegen een muurtje. (ach je stond niet aan de bar heel de avond)


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Oh ja Wavolizer die Ophidian & Tapage - The Mine draait. Fak king ziekkkk. Sowieso veel beter uitgepakt dan verwacht die set. Heerlijke teringherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:00 
 

dit feest in 1 zin:
Geen enkel feest zal meer hetzelfde zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:06 
 
Hardtraxxer

Top avond! gehad zaal 2 was heerlijk top sfeertje en zee van ruimten! :thumbup:
Beste set van de avond Arboza & Asylum en The Geminizers :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict

Wat heb ik toch ongelofelijk genoten (L) (L)

Expres wat later gekomen omdat we niet zoveel zin hadden in de 1e set, gelukkig nog wel ff Sloopvergunning Remix mee kunnen maken, dus net op tijd binnen!

Kronos vond ik niet zo bijzonder, die italiaanse stijl blijft toch altijd wat zatox hebben vind ik. Satana klapte d´r wel lekker op en Miciunka ook wel. Vooral de eerste uurtjes in zaal 2 doorgebracht. Heb geloof ik wel veel Hardtraxxers gezien, want er werd de 1e sets veel stilgestaan, en ik zag veel mensen babbelen.

DR was wel geinig, dat duitse plaatje hakte er wel lekker in, motherfuck ook wel en D.O.N.K.E.Y blijft gewoon geweldig!

Daarna Adaro, ik vond er eigenlijk niet zo gek veel aan. Veel lange breaks :sleep: ...

B-Front draaide heel lekker! Oud afgewisseld met nieuw. Hardstikke top!

Toen Crypsis, half uur uit m´n plaat gaan! Vond het een leuke set, hoewel er hier en daar wel een overgangetje mis ging volgens mij.

Thera! Heel erg jammer van de microfoon van Yuna-x, daardoor liep de leuk bedoelde intro helemaal in de soep. Ik had al een voorgevoel dat ze met It's A Fine Day zouden opkomen.


Na Thera (helaas) naar huis toe gegaan. Moe en moest nog 150km rijden :sleep: Had Wavolizer opzich heel graag gezien, maar ik had geen zin meer om daar op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer vet feest gehad, ondanks dat ik met tamme mensen was. Maarja; feest maak je zelf...

Sorry als ik mensen heb gemept met mn oranje opblaasknuppel :lol: .

Sfeer en geluid waren heerlijk, sets ook maar vond Wavolizer niks, niet mijn ding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:39 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest! Bijna alleen maar dikke sets gehoord en erg gezellig gehad met mijn groep en een aantal hardtraxxers :D Mag van mij wel 2x per jaar in het Klokgebouw gehouden worden, dat geluid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dit feest in 1 zin:
Geen enkel feest zal meer hetzelfde zijn...


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Zeer vet feest gehad, ondanks dat ik met tamme mensen was. Maarja; feest maak je zelf...

Sorry als ik mensen heb gemept met mn oranje opblaasknuppel :lol: .

Sfeer en geluid waren heerlijk, sets ook maar vond Wavolizer niks, niet mijn ding :)

Jammer dat k je niet gezien heb, volgende keer beter. :)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten