Wauw, het was zelfs weer beter dan verwacht, vrijwel alleen maar goeie sets gehoord. Begonnen met Blackburn die al gelijk de lat hoog legde, toen eventjes pauze voor B-Front, man man hij blijft toch altijd weer steengoed, z'n eigen verwachte platen en een geniale trackkeuze eromheen, Luna - Unlocked

Daarna even een kwartiertje Crypsis live gepakt, maar toch maar besloten om naar The Geminizers gevolgd door Arboza & Asylum te gaan. Het was dat het geluid daar gewoon een stuk minder was dan zaal 1, want aantal plaatjes kwamen gewoon niet helemaal goed tot hun recht (bijv. The Shadow), zet die beide maar in zaal 1 volgende keer

Warface vond ik dan wel tegenvallen, hun eigen platen in combinatie met het al wat mindere geluid wat op dat moment gewoon nog zachter/slechter was kwamen niet goed over, op Evironment remix na vond ik het niet zo. Snel door naar Wavolizer die gewoon opent met NC - Creatures, ik moest gewoon een traantje wegpinken., wat heb ik die lang niet gehoord

en die hele set gewoon, heerlijk, voor mij veel vetter dan de vorige keer Loudness, al zijn eigen Hardstyle en Crossbreed platen, Do the happy face en Bombs Away zag ik idd al staan, en dan zoals ik al hoopte nog (in ieder geval) een deel van Einstein alsnog jammer dat die 'm afkapte maargoed. Vanaf dat moment kon ik met een voldaan gevoel naar huis!
Sfeer vond ik verder ook wel overal top, vrijwel alleen maar blije gezellige mensen gezien, drukte viel ook reuze mee gelukkig, geluid in zaal 1 grandioooos, zaal 2 blijkt toch telkens weer aan gewerkt te moeten worden. Ook blij met een normale muntprijs, blijft telkens weer de verassing tegenwoordig. Gratis WC's, primaa, al met al hulde voor B2S en alle DJ's
