Feestje was zoals ik hem had verwacht

Kwam tijdens de laatste helft van PN binnen, nog een paar lekker platen meegepakt. Kronos vond ik dus ECHT geen drol aan, meeste kicks kwamen totaal niet lekker door. Daarna DR live, maar die vielen OOK al tegen

Dus na een kwartiertje naar zal 2 gegaan, waar Blackburn goed aan het knallen was

Na die set daar nog ff blijven ouwehoeren met verschillende mensen (Rik/Almighty, nou heb ik alsnog je nummer niet

)
Daarna naar zaal 2, waar Bob stond te trappelen om het podium te betreden. Dat denk ik tenminste, want zo'n gave tracklist draai je alleen als je er zin in hebt, lijkt me
Crypsis live was heel gaaf, maar soms iets te snel doorgemixt vond ik. En ik hoopte nog op If All Fails, die heb ik nog nooit live gehoord, maar helaas

Thera met Yuna-X was leuk, jammer dat Yuna zichzelf niet zo goed kon horen waardoor deze samenwerking niet optimaal uit de verf kwam. Aan de andere kant: het waren maar 3 nummers, en Pieter draaide het andere deel van de set weer zoals vanouds. Voor de verandering draaide hij eens niet de set van de avond, maar toch erg lekker

Chris One heeft me echt positief verrast! Eerlijk gezegd had ik er niet zo'n hoge verwachting van, maar hij draaide echt kneiterhard!
Tja, en Wavolizer... hoe zal ik het zeggen. Heerlijke trommelmuziek, heel veel mensen hebben vol verbazing naar me staan kijken over mijn trommelkunsten

Ik vond dit echt een SUPER afsluiter, maar toch denk ik dat B2S hem beter in zaal 2 had kunnen laten afsluiten. Ik heb namelijk best wat chagrijnige gezichten gezien, omdat mensen er niks mee kunnen... Tis nou niet echt makkelijke muziek
Pluspunten:
.leuk volk overal, heb het echt met iedereen super gezellig gehad, maar het groepje van o.a. Aart, Tim, Suus en Lukas verdient een speciale vermelding, wat een helden allemaal!
.goed gedraaid door bijna alle DJ's, eigenlijk viel alleen Kronos en DR tegen.
.Geluid in zaal 1, dat kon ik me nog goed van vorig jaar herinneren... superzuiver

.Set van Chris One, die me positief verraste!
.Set van B-Front, ik denk achteraf dat ik dat wel de vetste set van de avond vond, samen met Wavolizer
Minpunten:
.Warmte in zaal 2.
.Tja... ?