Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 10:15 

Hardtraxx Veteran

M'n hele fucking tijdlijn staat ermee vol :P , dus ik heb dus echt iets gemist! xd
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 10:48 

Donateur

Geniaal weer dit ondanks mijn lage verwachtingen. De openingsact die al gelijk de originele Thugz erop gooit en al flink het gas erop gooide met Contact en Soundwaves, Adaro die geweldig afmixte en afsloot met Precious Pain, B-Front die allemaal oude pareltjes draaide (Zany - Inflator was werkelijk geweldig), Crypsis die zijn live-set opende met Before The Storm, Thera en Chris One die het echt geweldig deden en Wavolizer die liet horen dat zijn hardstyle (als het nog hardstyle was) het hardste van het hardste was. Zwaar genoten weer!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 11:04 

Hardtraxx Addict

Geweldige editie, Adaro met werkelijk weer een geniale set, vooral die Answers edit was echt gruwelijk. Erg vet om Crypsis met Before The Storm te zien openen nadat je die had aangevraagd. Was echt heel erg verbaasd over Chris One, man wat ging dat hard.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 11:47 

Hardtraxx Veteran

Komen alle sets nog online?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 11:53 

Hardtraxx Addict

Wavolizer :love:

Do The Happy Face & Bombs Away draaien :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 11:56 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Komen alle sets nog online?

Alleen de sets die opgenomen zijn. Ga er maar vanuit dat ze tegen de tijd dat er weer een nieuwe editie is zo ongeveer alles wel online staat.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 12:04 

Hardtraxxer

Einstein. :loving:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 12:38 

Hardtraxx Addict

Wat een super feest!
Phuture Noize begonnen al met een paar aardige plaatjes. Kronos was geen reet aan dus toen maar beetje rond gelopen. Donkey Rollers vielen tegen maar was wel leuk om Motherfuck te horen en die nieuwe Duitse plaat klonk wel leuk. Laatste half uur van Adaro was erg gaaf, alleen maar vette tracks. B-Front super, bizar hoeveel goede platen die man heeft geproduceerd eigenlijk, als je ze zo na elkaar hoort. En Unlocked draaien :worship: . Crypsis was wel leuk maar ging me iets te snel. Thera voor de verandering niet de beste set van de avond voor mij maar alsnog een lekker setje. Jammer dat de zang met Yuna-x niet helemaal soepel verliep. Chris One was gewoon rammen, heerlijk. Wavolizer held, uit 't niks Bombs Away draaien. En The Mine :worship: . Wel jammer van de afsluiter maar opzich wel begrijpelijk.
Sfeer was echt top.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Wat was er met de afsluiter dan?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:34 

Hardtraxxer

Net als vorig jaar weer een top feest!
Binnen komen was dikke prima, PN heeft een geweldige set neergezet!
Kronos daarna was dan weer niet veel aan, ben toen ook even wat gaan eten!
Toen Donkey rollers begonnen twijfelde ik of ik gelijk naar Blackburn zou gaan, uiteindelijk niet gedaan.
Achteraf wel jammer maar Laatste half uurtje Blackburn in area 2 was erg vet!

daarna draaide zowel Adaro als B-Front heel erg dik! Adaro met goed mixwerk en vele vette platen!
En anderhalf uur lang genieten van Bob, wat een held! Ook veel oudere tracks en de nieuwe Titan - Clap You vind ik :love: ! Crypsis gewoon een prima live act, wel veel tracks!

Net voordat Thera begon ben ik met een paar maten helemaal naar voor gegaan! Man wat een gruwelijk vette set was dat zeg, zoveel geniale platen met dat geluid was echt ontzettend genieten! :worship: Alleen de zang met Yuna-x was niet echt goed afgestemd. Chris one draaide ook gewoon super hard!

Ja, een zeer geslaagde editie! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:42 

Hardtraxxer

Oja, heeft iemand toevallig de tracklist van Thera bijgehouden of iets? :D heb een klein stukje moeten missen helaas!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:47 

Hardtraxx Elite

Veel mensen gezien van Hardtraxx, ook veel gesproken.
Heb me reuze vermaakt (ondanks dat mijn teen gruwelijk veel zeer deed van de operatie).

Set van de avond is zeker B-front. Heel veel oude goude plaatjes :love: en ook Crypsis Live (puur geweld!)
Jammer dat Yuna-X niet gewerkt heeft zoals het moest. Idee was goed, uitvoering wat minder. Desalniettemin een prima set van haar en Thera. Geluid was ook dik prima. Geen oordoppen toch geen extreem veel last van oren nu. Vond de service ook dikke prima.. Konden zo doorlopen naar binnen, fouilleren was nog geen minuut en muntjes in de zaal was ook maar 30 seconden! Prima geregeld dit

Biscuit/En-Er-Gy. Een vraag aan je, (niet aanvallend bedoeld). Heb je wel genoten van het feest? Heb je verschillende keren zienstaan rondkijken naar het plafond terwijl iedereen om je heen los ging. Bij Thera stond je vooraan... te staan... alsof je er niet van genoot, je, ja hoe zeg je dat, stond er alleen maar. Alsof er een zak aardappelen in de hoek gegooid was en die zo bleef staan tegen een muurtje. (ach je stond niet aan de bar heel de avond)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:53 

Hardtraxx Elite

Iemand de nieuwe remix van Adaro gehoord/opgemerkt? :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat een feest :surrender: ongelooflijk. Geluid in zaal 1 was zoooo goed, zelfs toen het volume tijdens Thera flink werd opgeschroef.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:40 

Donateur

Wat een ziek vet feest zeg!!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

D-tone schreef:
Oja, heeft iemand toevallig de tracklist van Thera bijgehouden of iets? :D heb een klein stukje moeten missen helaas!

01 Dj Thera ft. Yuna-X - It's A Fine Day (Loudness Live Mix)
02 2 Best Enemies - Phases (Harpless mix)
03 The Machine - Sound Of The Machine
04 Geck-o - How Low Can You Go
05 Dj Thera ft. Yuna-X - Surreal (Loudness Live Mix)
06 Atmozfears - Up Top
07 Dj Thera & Delete - Welcome
08 Exit Mind & Zirkum - The Shadow
09 Dj Thera & Frequencerz - Incoming
10 Vazard & Delete - Let's Get Weird
11 Prefix & Density - Soundwaves
12 Audiofreq - Welcome To The Future
13 Dj Thera ft. Yuna-X - Vanity (Loudness Live Mix)
14 Hardstyle Mafia - Out Of Control
15 Phrantic - Loudness Dj Tool
16 Dj Thera - The Twilight Breaking Zone Point
17 TBA - I Do What I Want
18 Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Dj Tool)
19 Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya
20 Degos & Re-Done - Connected
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:45 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Iemand de nieuwe remix van Adaro gehoord/opgemerkt? :)

Chain Reaction - Answers (Adaro Remix) schoot al eerste door mn hoofd. :D
Fawking vet feestje, Wavo beste set van de avond, wat een held! (L)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Jezus, ik heb wat gemist zie ik :cry:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

Feestje was zoals ik hem had verwacht :D Kwam tijdens de laatste helft van PN binnen, nog een paar lekker platen meegepakt. Kronos vond ik dus ECHT geen drol aan, meeste kicks kwamen totaal niet lekker door. Daarna DR live, maar die vielen OOK al tegen :( Dus na een kwartiertje naar zal 2 gegaan, waar Blackburn goed aan het knallen was :D Na die set daar nog ff blijven ouwehoeren met verschillende mensen (Rik/Almighty, nou heb ik alsnog je nummer niet xd )

Daarna naar zaal 2, waar Bob stond te trappelen om het podium te betreden. Dat denk ik tenminste, want zo'n gave tracklist draai je alleen als je er zin in hebt, lijkt me :love:
Crypsis live was heel gaaf, maar soms iets te snel doorgemixt vond ik. En ik hoopte nog op If All Fails, die heb ik nog nooit live gehoord, maar helaas :( Thera met Yuna-X was leuk, jammer dat Yuna zichzelf niet zo goed kon horen waardoor deze samenwerking niet optimaal uit de verf kwam. Aan de andere kant: het waren maar 3 nummers, en Pieter draaide het andere deel van de set weer zoals vanouds. Voor de verandering draaide hij eens niet de set van de avond, maar toch erg lekker :)
Chris One heeft me echt positief verrast! Eerlijk gezegd had ik er niet zo'n hoge verwachting van, maar hij draaide echt kneiterhard!

Tja, en Wavolizer... hoe zal ik het zeggen. Heerlijke trommelmuziek, heel veel mensen hebben vol verbazing naar me staan kijken over mijn trommelkunsten :P Ik vond dit echt een SUPER afsluiter, maar toch denk ik dat B2S hem beter in zaal 2 had kunnen laten afsluiten. Ik heb namelijk best wat chagrijnige gezichten gezien, omdat mensen er niks mee kunnen... Tis nou niet echt makkelijke muziek :lol:

Pluspunten:
.leuk volk overal, heb het echt met iedereen super gezellig gehad, maar het groepje van o.a. Aart, Tim, Suus en Lukas verdient een speciale vermelding, wat een helden allemaal!
.goed gedraaid door bijna alle DJ's, eigenlijk viel alleen Kronos en DR tegen.
.Geluid in zaal 1, dat kon ik me nog goed van vorig jaar herinneren... superzuiver :D
.Set van Chris One, die me positief verraste!
.Set van B-Front, ik denk achteraf dat ik dat wel de vetste set van de avond vond, samen met Wavolizer

Minpunten:
.Warmte in zaal 2.
.Tja... ?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:05 

Hardtraxxer

Topavond gehad! Cool om weer wat bekende Hardtraxxers tegen te komen! :D
En dan ook nog horen dat we Loudness weer ff back to life brengen ;)

Hier onze tracklist van vannacht:

1. Clockartz - Fire in the Hole
2. Phuture Noize - Lucror
3. The Machine - Explorers of the Mind
4. Chain Reaction - Bassleader
5. Tartaros - Bring It
6. Max Enforcer - Loudness
7. The Geminizers - Eternal Bliss
8. B-Front & Frequencerz - Delusion
9. Acti & Jajox - Satana
10. Zany vs Duro - Back Again
11. The Geminizers - TBA
12. Titan - Born to Fight
13. Luna & E-Force - Shade of the Night
14. Kodex - Soul Eater
15. The Geminizers - Out of Control
16. Activator - Wesker
17. Prefix & Density - Soundwaves
18. Delete & Thera - Welcome
19. Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya
20. Moridin - Unleash Hell
21. Negative A - White Fluids of DNA
22. Chris One - Loudness Dj Tool
23. Delete - Syndrome

En ja Hotymoty, klonk vet de remix van Adaro!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:23 

Dit was echt een vet feest, vooral de laatste vier acts. Over de locatie niks te klagen, was perfect en perfect georganiseerd. Geluid zeer zuiver en hard.

Phuture Noize opende erg lekker moet ik zeggen. Daarna zakte het even in. Kronos vond ik niet veel aan en Donkey Rollers ook niet dus ben ik een half uurtje bij Blackburn geweest. Dat was wel leuk, maar nog niet geweldig. Adaro ook wel goed, alleen is het niet helemaal mijn smaak (werd bijna boos om die remix van Answers). B-Front was ook wel leuk, maar voor mij toch teleurstellend. Ik had andere tracks verwacht.

Dat geweldige kwam wel bij Crypsis: dat is de beste live-act die ik heb gezien. Heerlijke platen draaide hij. Thera draaide ook stevig met wat bizar harde platen. Yuna-x vond ik wel leuk dat ze erbij was, verder niet veel meerwaarde naar mijn mening. Chris One kon de verwachting ook waarmaken en trok de lijn goed door. Different Kind Of Therapy gehoord, die wou ik al live horen. Toen in het begin van Wavolizer even op de tribune gezeten, was wel ff fijn. Toen begon de grond echt goed te trillen en ging ik nog ff naar beneden, nee dat dacht ik: ging op mn bek zonder gevolgen. Toen nog even wat heerlijke platen gehoord en de hardcore was zeer fijn. First Contact en The Mine? waren zeker dik en bij de laatste track (Attack remix van mijn avatar, die held) nog ff flink losgegaan . Heerlijk.

Wel jammer vond ik dat mijn platenkennis me in de steek liet xd, of het waren nieuwe tracks. Komt omdat ik weinig naar hardstyle luister laatste tijd. Het was wel een zeer lekker feest!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:33 

Hardtraxx Veteran

Echt een geniaal feest was het, volgens mij klopte alles gewoon. :loving:

Doe mij maar Loudness elke keer in het Klokgebouw. :D
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:45 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Tja, en Wavolizer... hoe zal ik het zeggen. Heerlijke trommelmuziek, heel veel mensen hebben vol verbazing naar me staan kijken over mijn trommelkunsten :P Ik vond dit echt een SUPER afsluiter, maar toch denk ik dat B2S hem beter in zaal 2 had kunnen laten afsluiten. Ik heb namelijk best wat chagrijnige gezichten gezien, omdat mensen er niks mee kunnen... Tis nou niet echt makkelijke muziek :lol:

Ik zie 't nu ook op PF ja. Ik vind juist dat hij nog vrij "mild" was, als je vergelijkt met afgelopen Loudness in Rotterdam in ieder geval. Maar 4-5 crossbreed/industrial nummers, en afsluiten met een normale hardcore track. In Rotterdam schakelde 'ie na een half uur al over en eindigde die met redelijk heftige TOA tracks als ik het me goed herriner.
pecola-tje schreef:
Wat was er met de afsluiter dan?

Hij sloot af met Unexist - Attack (Mad Dog Remix) ipv een dikke industrial/crossbreed track, wat ik liever had gezien.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

Was een heerlijk feest!
+ Adaro, B-front, Thera, Chris One, Wavolizer
+ VDK-gehalte was echt torenhoog, echt heerlijk :worship:
- Kronos/Secret Unity, Donkey Rolllers

Chain Reaction Facebook
Citaat:
YES he did ! The main man ADARO made a Remix of one my most precious tracks ANSWERS !! It is the BOMB !!
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
17 TBA - I Do What I Want

Valt me trouwens nu pas op... Toch niet gebaseerd op dit he? xd

Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten