Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Delt-A schreef:
mr_vertigo schreef:
B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?


sjooffonteine werd een aantal pagina's terug gezegd

Hard Baas was Sourcy, maar vorig jaar Loudness dacht ik Chaudfontaine.
Ik volg dat water laatste tijd alleen niet meer lijkt wel per dag te veranderen.

Ligt aan de locatie, niet aan de organisatie ;) alleen outdoor is dat anders.

Zirkum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Delt-A schreef:
Thera gaat die draaien Jonas

Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.


Thera en Arboza & Asylum inderdaad! :)


Wel leuk dat de lijstjes nu al bekend zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onwijs veel zin in, tot vanavond mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat ik behoorlijk koppijn heb :/
Trekt nog wel weg hopelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig in Loudness 2011 shirt, vrij gemakkelijk te herkennen denk. :P
Heel veel zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:47 
 
Hardtraxxer

Ontzettend veel zin in!
Alweer een tijdje geleden dat ik feestje bezocht heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Delt-A schreef:
mr_vertigo schreef:
B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?


sjooffonteine werd een aantal pagina's terug gezegd

Hard Baas was Sourcy, maar vorig jaar Loudness dacht ik Chaudfontaine.
Ik volg dat water laatste tijd alleen niet meer lijkt wel per dag te veranderen.

Vorig jaar idd chaudfontaine, zoals ik vorige pagina zei.

Bewijs: https://partyflock.nl/photo/706852:Loudness.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

Om half 10 de auto in om hopelijk niks te missen! Tot vanavond samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar eens vertrekken, gaat niet veel worden zoals ik me nu voel maar ik probeer er maar het beste van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

De zin begint nu toch wel echt te komen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand al zenuwschijt? Ik wel, 4e keer vandaag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Iemand al zenuwschijt? Ik wel, 4e keer vandaag :/


ik ga nu ff schijten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :) Ik heb sinds een lange tijd mijn Hardtraxx shirt weer aan. Vol gas vanacht! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:15 
 

Ik ga ook nog ff, thuis schijten is veel fijner en daar mis je teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik ga ook nog ff, thuis schijten is veel fijner en daar mis je teveel.

Ja, flink schijten in zo'n stinkhokje daar is geen probleem, alleen het kutte is dat je dan 10 min van het feest mist, hè. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ff m'n oordoppen schoon gemaakt, ga ze nodig hebben :P

En dalijk vertrekken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op station op de trein aan het wachten over een halfuur ben ik er....zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 05:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera was geniaal, yuna-x net niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was Loudness alweer, het heeft mijn hoge verwachtingen zeker waar gemaakt.­ Nu nog 45 minuten op de trein wachten.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 08:17 
 

tomac schreef:
Thera was geniaal, yuna-x net niet...


Haar stem kwam vaak niet boven de muziek uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Thera was geniaal, yuna-x net niet...

Samen met Wavolizer de beste sets die ik gehoord heb. Nu slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 08:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The geminizers wat een set _0_

Alleen vond het geluid echt zwaar ondermaats in zaal 2. Tijdens warface de mc aangesproken maar ze mochten of konden hem niet harder zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo lekker! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik feestjeeee!
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten