Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleinste jongen die aanwezig zal zijn denk ik, blond stekeltjeshaar en een zwarte Fred Perry Polo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 12:50 
 
Hardtraxx Addict

10 uur binnen proberen te zijn. Alleen al voor sloopvergunning remix, maar de rest van de set van PH zal vast ook wel knallen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Have fun, iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Opzich wel zin om te dansen enzo.

ik niet
ga liever de hele avond kotsend bij de plees staan of slapen langs de kant


xd xd

Verder heb ik er ook heel veel zin in! Hope dat iemand The Shadow van Zirkum draait. Damn die plaat wil ik eens graag live horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera gaat die draaien Jonas
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 13:45 
 

urbandesigner schreef:
Rukkerz, tot morgen ! Ben te herkennen aan een blije kop en een donkerblauw Tommy Hilfiger shirt.

Nog een dagje verkaufen, bier drinken en 10 minuutjes lopen naar het Klokgebouw vanaf kantoor !

Heb er veel zin in ^^

helemaal niet
jij bent nooit te vinden, dus niet lullen dat je te herkennen bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hell yeah! Als iemand hem zal draaien, zal het Thera wel zijn ja. Ik wist het alleen niet zeker omdat hij met Yuna staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Thera gaat die draaien Jonas

Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond is het dus zover en op het moment heb ik er echt geen zin in. Hopelijk verandert dat nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:00 
 

Klote dat ik nog met die griep zit waarvan ik herstellende ben. Wel zin in, maar ik moet rustig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het in mijn rug gekregen, dus flink aan de paracetamol :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na 4.5 maand niks toch weer kriebeltjes in me buik alsof het bijna sinterklaas is. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:35 
 
Artiest

Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen heel veel plezier vanavond :)
De volgende keer probeer ik erbij te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Loudness uitverkocht!
De laatste kaarten zijn inmiddels verkocht en daarmee is Loudness volledig uitverkocht. Er zal dus geen deurverkoop plaats vinden.
Voor meer informatie over Loudness kijk je op www.b2s.nl/loudness2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aw openingsact missen chauffeur wilt pas 11 daar zijn :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Delt-A schreef:
Thera gaat die draaien Jonas

Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.


Dat gaat voor mij echt een kippenvelmoment worden :love: en daarna lekker Len knuffelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?


sjooffonteine werd een aantal pagina's terug gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie daar ook Sourcy staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:42 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Vanavond is het dus zover en op het moment heb ik er echt geen zin in. Hopelijk verandert dat nog
:/ in hardstyle krijg je als liefhebber tog altijd zin!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
mr_vertigo schreef:
B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?


sjooffonteine werd een aantal pagina's terug gezegd

Hard Baas was Sourcy, maar vorig jaar Loudness dacht ik Chaudfontaine.
Ik volg dat water laatste tijd alleen niet meer lijkt wel per dag te veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:31 
 
Artiest

Mr Lellebel schreef:
Delt-A schreef:
Thera gaat die draaien Jonas

Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.


Thera en Arboza & Asylum inderdaad! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een Spa dopje bij, we zien wel als die past.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten