Kleinste jongen die aanwezig zal zijn denk ik, blond stekeltjeshaar en een zwarte Fred Perry Polo.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
10 uur binnen proberen te zijn. Alleen al voor sloopvergunning remix, maar de rest van de set van PH zal vast ook wel knallen worden.
wrote:ik nietwrote:Opzich wel zin om te dansen enzo.
ga liever de hele avond kotsend bij de plees staan of slapen langs de kant
Verder heb ik er ook heel veel zin in! Hope dat iemand The Shadow van Zirkum draait. Damn die plaat wil ik eens graag live horen...
-
G
helemaal nietwrote:Rukkerz, tot morgen ! Ben te herkennen aan een blije kop en een donkerblauw Tommy Hilfiger shirt.
Nog een dagje verkaufen, bier drinken en 10 minuutjes lopen naar het Klokgebouw vanaf kantoor !
Heb er veel zin in
jij bent nooit te vinden, dus niet lullen dat je te herkennen bent
Hell yeah! Als iemand hem zal draaien, zal het Thera wel zijn ja. Ik wist het alleen niet zeker omdat hij met Yuna staat.
Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.wrote:Thera gaat die draaien Jonas
Vanavond is het dus zover en op het moment heb ik er echt geen zin in. Hopelijk verandert dat nog
-
N
Klote dat ik nog met die griep zit waarvan ik herstellende ben. Wel zin in, maar ik moet rustig aan doen.
Ik heb het in mijn rug gekregen, dus flink aan de paracetamol 
Na 4.5 maand niks toch weer kriebeltjes in me buik alsof het bijna sinterklaas is. 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Tot vanavond 
Iedereen heel veel plezier vanavond
De volgende keer probeer ik erbij te zijn
De volgende keer probeer ik erbij te zijn
Loudness uitverkocht!
De laatste kaarten zijn inmiddels verkocht en daarmee is Loudness volledig uitverkocht. Er zal dus geen deurverkoop plaats vinden.
Voor meer informatie over Loudness kijk je op www.b2s.nl/loudness2013
Aw openingsact missen chauffeur wilt pas 11 daar zijn :').
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Dat gaat voor mij echt een kippenvelmoment wordenwrote:Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.wrote:Thera gaat die draaien Jonas
B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?
sjooffonteine werd een aantal pagina's terug gezegdwrote:B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
wrote:Vanavond is het dus zover en op het moment heb ik er echt geen zin in. Hopelijk verandert dat nog
Hard Baas was Sourcy, maar vorig jaar Loudness dacht ik Chaudfontaine.wrote:sjooffonteine werd een aantal pagina's terug gezegdwrote:B2S heeft toch altijd Sourcy doppen?
Ik volg dat water laatste tijd alleen niet meer lijkt wel per dag te veranderen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Thera en Arboza & Asylum inderdaad!wrote:Hij wordt 2 keer gedraaid, denk dat Arboza & Asylum hem ook gaan draaien. Thera gaat hem sowieso draaien.wrote:Thera gaat die draaien Jonas