Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het begint nu toch wel te kriebelen, tot morgen allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga m'n Loudness shirt aan doen, waarschijnlijk wordt het dan de hele avond Hardtraxx-handen schudden. Gezellig! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Eerste keer Loudness voor mij! Can't wait!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Net de set van Delete afgespeeld van afgelopen editie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis schreef:
Ooh shit! Think I set a new record! 17 tracks in 30min! #Loudness #CrypsisLive @officialb2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, dan hoeft ie niet meer te komen. B-Front kan nog ff zijn cd'tje erin doen en dan is het geregeld. :P

Jurheinen schreef:
Net de set van Delete afgespeeld van afgelopen editie :loving:

Nu ook maar op staan. Dat spoontechwerk blijft toch ook wel erg lekker! Jammer dat ik morgen maar een half uurtje daarvan kan meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:01 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Crypsis schreef:
Ooh shit! Think I set a new record! 17 tracks in 30min! #Loudness #CrypsisLive @officialb2s


Before the Storm gaat die sowieso draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

:oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Wuut :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow ben zeer benieuwd :yay:
Erg veel zin in, tot morgen dan maar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Net de set van Delete afgespeeld van afgelopen editie :loving:

Die heb ik minimaal 2x per week aanstaan naar school, heer-lijk is die (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 20:55 
 

Guido schreef:
Ik ga m'n Loudness shirt aan doen, waarschijnlijk wordt het dan de hele avond Hardtraxx-handen schudden. Gezellig! :$

geen idee wat ik met die van mij heb gedaan eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.


Nog 1 dagje, ben benieuwt wat me te wachten staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 21:34 
 

Vik schreef:
Toch aanwezig. Zin in :D


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opzich wel zin om te dansen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:35 
 

jRn schreef:
Opzich wel zin om te dansen enzo.

ik niet
ga liever de hele avond kotsend bij de plees staan of slapen langs de kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

komt wel goed als ik je zie drogeer ik je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 23:06 
 

jRn schreef:
komt wel goed als ik je zie drogeer ik je wel

thanks, ik kan ook altijd op jou rekenen he (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
komt wel goed als ik je zie drogeer ik je wel

thanks, ik kan ook altijd op jou rekenen he (L)

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rukkerz, tot morgen ! Ben te herkennen aan een blije kop en een donkerblauw Tommy Hilfiger shirt.

Nog een dagje verkaufen, bier drinken en 10 minuutjes lopen naar het Klokgebouw vanaf kantoor !

Heb er veel zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 07:26 
 
Hardtraxx Veteran

This is the day!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, voor het eerst dat iemand deze track post op gegeven dag als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Wow, voor het eerst dat iemand deze track post op gegeven dag als deze.

Origineel ben ik hé :cool:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten