Het begint nu toch wel te kriebelen, tot morgen allemaal 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ga m'n Loudness shirt aan doen, waarschijnlijk wordt het dan de hele avond Hardtraxx-handen schudden. Gezellig! 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Net de set van Delete afgespeeld van afgelopen editie 
wrote:Ooh shit! Think I set a new record! 17 tracks in 30min! #Loudness #CrypsisLive @officialb2s
Haha, dan hoeft ie niet meer te komen. B-Front kan nog ff zijn cd'tje erin doen en dan is het geregeld. 
Nu ook maar op staan. Dat spoontechwerk blijft toch ook wel erg lekker! Jammer dat ik morgen maar een half uurtje daarvan kan meepakken.wrote:Net de set van Delete afgespeeld van afgelopen editie
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Before the Storm gaat die sowieso draaienwrote:wrote:Ooh shit! Think I set a new record! 17 tracks in 30min! #Loudness #CrypsisLive @officialb2s
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wuut 
Sow ben zeer benieuwd
Erg veel zin in, tot morgen dan maar!
Erg veel zin in, tot morgen dan maar!
Die heb ik minimaal 2x per week aanstaan naar school, heer-lijk is diewrote:Net de set van Delete afgespeeld van afgelopen editie
-
G
geen idee wat ik met die van mij heb gedaan eigenlijkwrote:Ik ga m'n Loudness shirt aan doen, waarschijnlijk wordt het dan de hele avond Hardtraxx-handen schudden. Gezellig!
.
Last edited by MikezDJ on , edited 1 time in total.
Nog 1 dagje, ben benieuwt wat me te wachten staat!wrote:wrote:Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.
-
S
wrote:Toch aanwezig. Zin in
-
G
ik nietwrote:Opzich wel zin om te dansen enzo.
ga liever de hele avond kotsend bij de plees staan of slapen langs de kant
komt wel goed als ik je zie drogeer ik je wel
-
G
thanks, ik kan ook altijd op jou rekenen hewrote:komt wel goed als ik je zie drogeer ik je wel
wrote:thanks, ik kan ook altijd op jou rekenen hewrote:komt wel goed als ik je zie drogeer ik je wel
Rukkerz, tot morgen ! Ben te herkennen aan een blije kop en een donkerblauw Tommy Hilfiger shirt.
Nog een dagje verkaufen, bier drinken en 10 minuutjes lopen naar het Klokgebouw vanaf kantoor !
Heb er veel zin in
Nog een dagje verkaufen, bier drinken en 10 minuutjes lopen naar het Klokgebouw vanaf kantoor !
Heb er veel zin in
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
This is the day!
View on YouTube
View on YouTube
Wow, voor het eerst dat iemand deze track post op gegeven dag als deze.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Origineel ben ik héwrote:Wow, voor het eerst dat iemand deze track post op gegeven dag als deze.