Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:04 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:47 
 
Hardtraxx Addict

Leuk man, enthousiasme straalt er vanaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Cutie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:01 
 

Wat is ie toch een relaxte dj tijdens zo`n interview :P

Ik ga wel bij Mister Blackburn staan. ^^
Bart, mijn support heb je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien toch ook maar eens bij Blackburn kijken, ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+ en - posts even opgeruimd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even ^^ !

Heb het werkelijk waar he-le-maal ge-had met de tentamens, lekker de stress eruitgooien zaterdag :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:45 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Nog even ^^ !

Heb het werkelijk waar he-le-maal ge-had met de tentamens, lekker de stress eruitgooien zaterdag :yay: !


Samen dansen dus weer net als op intents mwuahahahahaha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:48 
 

Dansen? Stampuuuuuuuh :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Stampuuuuuhh??? Hakkuuuuhhhh!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Stampuuuuuhh??? Hakkuuuuhhhh!!!!!!


Helemaal waus in de aus met me gappies!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
Nog even ^^ !

Heb het werkelijk waar he-le-maal ge-had met de tentamens, lekker de stress eruitgooien zaterdag :yay: !


Samen dansen dus weer net als op intents mwuahahahahaha. :P

Haha, heel goed idee ! Stond versteld van je moves :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
En dat gecentreerde hoorde zo. Leest veel makkelijker ;)

Dit makkelijker? Dit is kut. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:01 
 

Fuzzylogic schreef:
Jurheinen schreef:
Stampuuuuuhh??? Hakkuuuuhhhh!!!!!!


Helemaal waus in de aus met me gappies!!!!!!!


all stars ook goed? :$ ik wil ze na Loudness ritueel verbranden en misschien de as nog uitstrooien....

TOM, doe je mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:03 
 

Fuzzylogic schreef:
ja

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

aaaanwezigggg :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist van Promomix by Kronos:

1. Donkey Rollers - Total Domination
2. ID - ID
3. Blackburn - Stay Alert
4. Crypsis - You Know
5. ID - ID
6. ID - ID
7. B-Front - Mysterias
8. Arboza & Asylum - We Burn
9. Chris One - Revelations
10. Phuture Noize - Behold the Future
11. Adaro - Haunter of the Dark
12. The Geminizers - Out Of Control
13. Caine - Requital
14. ID-ID
15. Warface - Bloodshed
16. Thera ft Yuna-X - It's a Fine Day (2013 edit)
17. Wavolizer - The Chief


Missen alleen tracks van Unbreakble, Kronos, Secret Unity en Stereotuners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Tracklist van Promomix by Kronos:

1. Donkey Rollers - Total Domination
2. Kronos - Pandemonio
3. Blackburn - Stay Alert
4. Crypsis - You Know
5. Stereotuners - Alien Lifeform
6. Secret Unity - Loneliness
7. B-Front - Mysterias
8. Arboza & Asylum - We Burn
9. Chris One - Revelations
10. Phuture Noize - Behold the Future
11. Adaro - Haunter of the Dark
12. The Geminizers - Out Of Control
13. Caine - Requital
14. Unbreakable - Push it to the Limit
15. Warface - Bloodshed
16. Thera ft Yuna-X - It's a Fine Day (2013 edit)
17. Wavolizer - The Chief


Missen alleen tracks van Unbreakble, Kronos, Secret Unity en Stereotuners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 07:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best een nette set van Jajox. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Best een nette set van Jajox. :)

Gewoon verplicht een track van elke artiest uit de line up gepakt, dan is het al gauw netjes me zo'n line up. :P

Zal niet echt representatief zijn voor z'n setje morgen, tijdens Kronos ga ik wel een flinke bodem leggen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin innn! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Heb er zin innn! :woot:



Hier nog 1! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja hallo hij draait in zijn set toch wel veel Jajox spul mag ik hopen?
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten