Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Loudness

Time
(Sun)
Price
€30,00 excl. servicekosten & betalingsko
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Line-up is al lang en breed rond. Is hier ook een mogelijkheid voor een 3e area?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
The Skribbler wrote:
patrickjeb wrote:verhaaltje
Het kan zijn dat ik me vergis, maar volgens mij had ik uit betrouwbare bron in juli al vernomen dat er 5 TC artiesten & Delete waren geboekt voor Loudness... (waarom ik twijfel, is omdat het ook kan zijn dat het er totaal 5 waren, met Delete erbij...) maar volgens mij was dit dus al in juli bekend bij de artiesten bekend.
Deetox werd pas later toegevoegd aan de line-up.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Als p-stylez en heet beest gaan dan wil ik eigenlijk wel weer. Ziek geluid hier vergelijkbaar met silverdome.
Die geck-o platen klinken echt beest hier :worship:
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Klokgebouw bevalt altijd goed qua locatie en geluid, grote kans van aanwezigheid!
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Zometeen kaarten bestellen.. Kheb dr al zin an!

Edit: Oeps, kheb mezelf dus keihard verkeken op de datum.. Slimm...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
PierrePruuk wrote:Line-up is al lang en breed rond. Is hier ook een mogelijkheid voor een 3e area?
Daar is wel de ruimte voor. Zou t wel toejuichen, die 2 kleine area's waren in de Maassilo iig beter dan de eerste.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zaal 2 was bij de afgelopen editie wel echt leeg. Verder niet echt gestoord aan drukte hier.
B
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2012
last seen Mar 2014
zonder enige twijfel aanwezig!!
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Fuzzylogic wrote:Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?
Sales will start on 9 February 2013 at 1 p.m..
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
De area van Delete en Deetox e.d. was niet de derde area die bekend werd. Dat was area 2.0 waar ik o.a. stond.
En ik kan jullie iig vertellen dat die boeking ongeveer een week voordat de area bekend werd gemaakt binnen kwam. Wellicht helpt dat jullie enigszins in de speculaties haha.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
TiMOTHYb wrote:Zaal 2 was bij de afgelopen editie wel echt leeg. Verder niet echt gestoord aan drukte hier.
Ik was toen niet veel in die zaal maar tijdens Phrantic was t wel lekker gezellig druk vond ik :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
maarten0546 wrote:
Fuzzylogic wrote:Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?
Ah niet gezien, bedankt voor je reactie! Lekker kut weer met carnaval...
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Sowieso weer heen. Avondje bij de 'talent' stage staan, beviel me vorige edities ook wel. Lekker gevarieerde setjes van iedereen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Today we will have an exclusive interview with Wavolizer especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!
Today we will have an exclusive interview with Kronos especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!
Gokje: staan hier op Loudness.
Donateur
last seen Aug 2024
Geniaal, Jajox was echt vet op de afgelopen editie!
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Khadber wrote:
Today we will have an exclusive interview with Wavolizer especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!
Today we will have an exclusive interview with Kronos especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!
Gokje: staan hier op Loudness.
Of het is een terugblik op ...
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
TiMOTHYb wrote:Geniaal, Jajox was echt vet op de afgelopen editie!
totaal niet meer eens, vond hem echt slecht draaien :P .

maar ik ben aanwezig! :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
TiMOTHYb wrote:Geniaal, Jajox was echt vet op de afgelopen editie!
Haha, ga weg
Donateur
last seen Aug 2024
Haha ja vond k serieus wel een vette set :P welkome afwisseling ook tussen de constante rauwe setjes. Wat dat betreft ben ik het eigenlijk wel met Khadber eens, als ik binnenkom op Stash weet ik na een paar uur ook niet meer waar ik het zoeken moet.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
maarten0546 wrote:
Shit dat is tegelijk met carnaval. Hopen dat het niet binnen 5 dagen is uitverkocht.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
TiMOTHYb wrote:Haha ja vond k serieus wel een vette set :P welkome afwisseling ook tussen de constante rauwe setjes. Wat dat betreft ben ik het eigenlijk wel met Khadber eens, als ik binnenkom op Stash weet ik na een paar uur ook niet meer waar ik het zoeken moet.
Hij begon gewoon met Be Reborn, dat is toch te beroerd als 2 seconden daarvoor Therafied gedraaid werd :P en het niet weten waar je het zoeken moet is juist heerlijk. Gewoon de hele tijd lachen
Donateur
last seen Aug 2024
Ja dat is zeker wel beroerd, maar die plaat moest er natuurlijk van komen (3e boeking, succes vrijwel aan die plaat te danken tot nu toe). Meer aan de organisatie te wijten dat ze Jajox op deze tijd hebben gezet, voor zijn doen was dit wel vol gas had ik het idee. Heb trouwens de eerste 10 minuten gemist maar vond de rest van z'n set wel goed te doen. Rest v/d set voor niets op Be Reborn gewacht. -.-
J
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ook wel beroerd dat je wacht op Be Reborn

:kiss2:
Donateur
last seen Aug 2024
Vind ik oprecht vet. :love: