Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up is al lang en breed rond. Is hier ook een mogelijkheid voor een 3e area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
patrickjeb schreef:
verhaaltje


Het kan zijn dat ik me vergis, maar volgens mij had ik uit betrouwbare bron in juli al vernomen dat er 5 TC artiesten & Delete waren geboekt voor Loudness... (waarom ik twijfel, is omdat het ook kan zijn dat het er totaal 5 waren, met Delete erbij...) maar volgens mij was dit dus al in juli bekend bij de artiesten bekend.

Deetox werd pas later toegevoegd aan de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als p-stylez en heet beest gaan dan wil ik eigenlijk wel weer. Ziek geluid hier vergelijkbaar met silverdome.
Die geck-o platen klinken echt beest hier :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klokgebouw bevalt altijd goed qua locatie en geluid, grote kans van aanwezigheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:50 
 
Hardtraxxer

Zometeen kaarten bestellen.. Kheb dr al zin an!

Edit: Oeps, kheb mezelf dus keihard verkeken op de datum.. Slimm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Line-up is al lang en breed rond. Is hier ook een mogelijkheid voor een 3e area?

Daar is wel de ruimte voor. Zou t wel toejuichen, die 2 kleine area's waren in de Maassilo iig beter dan de eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaal 2 was bij de afgelopen editie wel echt leeg. Verder niet echt gestoord aan drukte hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 02:07 
 
Hardtraxx Newbie

zonder enige twijfel aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?


Sales will start on 9 February 2013 at 1 p.m..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:25 
 
Artiest

De area van Delete en Deetox e.d. was niet de derde area die bekend werd. Dat was area 2.0 waar ik o.a. stond.
En ik kan jullie iig vertellen dat die boeking ongeveer een week voordat de area bekend werd gemaakt binnen kwam. Wellicht helpt dat jullie enigszins in de speculaties haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zaal 2 was bij de afgelopen editie wel echt leeg. Verder niet echt gestoord aan drukte hier.

Ik was toen niet veel in die zaal maar tijdens Phrantic was t wel lekker gezellig druk vond ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?


Sales will start on 9 February 2013 at 1 p.m..


Ah niet gezien, bedankt voor je reactie! Lekker kut weer met carnaval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso weer heen. Avondje bij de 'talent' stage staan, beviel me vorige edities ook wel. Lekker gevarieerde setjes van iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Today we will have an exclusive interview with Wavolizer especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!

Citaat:
Today we will have an exclusive interview with Kronos especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!

Gokje: staan hier op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geniaal, Jajox was echt vet op de afgelopen editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Citaat:
Today we will have an exclusive interview with Wavolizer especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!

Citaat:
Today we will have an exclusive interview with Kronos especially for b2s magazine, issue Hard Bass 2013!

Gokje: staan hier op Loudness.


Of het is een terugblik op ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geniaal, Jajox was echt vet op de afgelopen editie!

totaal niet meer eens, vond hem echt slecht draaien :P .

maar ik ben aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Geniaal, Jajox was echt vet op de afgelopen editie!

Haha, ga weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja vond k serieus wel een vette set :P welkome afwisseling ook tussen de constante rauwe setjes. Wat dat betreft ben ik het eigenlijk wel met Khadber eens, als ik binnenkom op Stash weet ik na een paar uur ook niet meer waar ik het zoeken moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?


Sales will start on 9 February 2013 at 1 p.m..

Shit dat is tegelijk met carnaval. Hopen dat het niet binnen 5 dagen is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Haha ja vond k serieus wel een vette set :P welkome afwisseling ook tussen de constante rauwe setjes. Wat dat betreft ben ik het eigenlijk wel met Khadber eens, als ik binnenkom op Stash weet ik na een paar uur ook niet meer waar ik het zoeken moet.

Hij begon gewoon met Be Reborn, dat is toch te beroerd als 2 seconden daarvoor Therafied gedraaid werd :P en het niet weten waar je het zoeken moet is juist heerlijk. Gewoon de hele tijd lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat is zeker wel beroerd, maar die plaat moest er natuurlijk van komen (3e boeking, succes vrijwel aan die plaat te danken tot nu toe). Meer aan de organisatie te wijten dat ze Jajox op deze tijd hebben gezet, voor zijn doen was dit wel vol gas had ik het idee. Heb trouwens de eerste 10 minuten gemist maar vond de rest van z'n set wel goed te doen. Rest v/d set voor niets op Be Reborn gewacht. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ook wel beroerd dat je wacht op Be Reborn


:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind ik oprecht vet. :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten