93Wesley93 schreef:
Ben blij dat het nu weer de beurt is aan het Klokgebouw.
Vond de Maassilo eerst de vetste locatie voor Loudness maar dit is echt omgeslagen opeens, de magie van het concept lijkt er daar een beetje afgegaan te zijn. Wordt vast weer vet in het Klokgebouw, beter doen ze ook gewoon 1 area met alleen maar dikke namen van begin tot eind maar zal ongetwijfeld wel weer 2 areas worden.

Ik hoop persoonlijk weer op 3 area's, bij die tweede area waren fijne zitplekken waar je toch nog de sets mee kon krijgen, en je hebt wat meer keuze (kan ook wel vervelend zijn, als twee favorieten tegelijk staan).
En een Remember area zou vet zijn, veel mensen die van raw houden houden ook van early, ikzelf o.a.
Het lijkt mij beter bij Loudness passen dan bij back2school.