Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen haar op men hoofd dat er aan denkt deze over te slaan! Loudness is een feest dat eigenlijk nooit kan tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Geen haar op men hoofd dat er aan denkt deze over te slaan! Loudness is een feest dat eigenlijk nooit kan tegenvallen.


Neem je wel je konijn mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:D. Hoelang zal dit me nog achtervolgen :). Stampen kan hij iig wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Geen haar op men hoofd dat er aan denkt deze over te slaan!


AANWEZIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:27 
 
Hardtraxxer

Wil er graag heen maar midden in het voetbalseizoen :( Twijfel twijfel twijfel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:34 
 

Woodside schreef:
Wil er graag heen maar midden in het voetbalseizoen :( Twijfel twijfel twijfel...


De dag na afgelopen Euphoria heb ik de beste wedstrijd van mijn leven gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:42 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Woodside schreef:
Wil er graag heen maar midden in het voetbalseizoen :( Twijfel twijfel twijfel...


De dag na afgelopen Euphoria heb ik de beste wedstrijd van mijn leven gespeeld.


haha, bij EDN of in diessen? Maar ik heb na output de slechtste wedstrijd uit mijn leven gespeeld haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zolang je niet betaald krijgt voor voetbal gaat een feest (vooral één als deze) sowieso voor, dat is mijn motto iig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al staat Lady Gaga in de line up: aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje voor Loudness kost ongeveer 35 euro toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

25
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 00:36 
 

Wesz91 schreef:
Wanneer begint de verkoop?

09-02-2013 13:00

http://loudness.tickets.b2s.nl/

Ik heb vorig jaar 30 euro betaald voor de Klokgebouw editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Kaartje voor Loudness kost ongeveer 35 euro toch?


Firetrap schreef:
25


Klokgebouw editie was €30,- excl. fee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
stefan_helmond schreef:
Kaartje voor Loudness kost ongeveer 35 euro toch?


Firetrap schreef:
25


Klokgebouw editie was €30,- excl. fee

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:19 
 
Hardtraxxer

Zeer grote kans dat ik hier aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben blij dat het nu weer de beurt is aan het Klokgebouw.

Vond de Maassilo eerst de vetste locatie voor Loudness maar dit is echt omgeslagen opeens, de magie van het concept lijkt er daar een beetje afgegaan te zijn. Wordt vast weer vet in het Klokgebouw, beter doen ze ook gewoon 1 area met alleen maar dikke namen van begin tot eind maar zal ongetwijfeld wel weer 2 areas worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt erop dat ik vrienden mee kan krijgen naar Loudness, dus dikke kans dat ik dan aanwezig ben :D . Hopelijk is de line-up net zo bruut als de afgelopen editie in de Maassilo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ben blij dat het nu weer de beurt is aan het Klokgebouw.

Vond de Maassilo eerst de vetste locatie voor Loudness maar dit is echt omgeslagen opeens, de magie van het concept lijkt er daar een beetje afgegaan te zijn. Wordt vast weer vet in het Klokgebouw, beter doen ze ook gewoon 1 area met alleen maar dikke namen van begin tot eind maar zal ongetwijfeld wel weer 2 areas worden. :P


Ik hoop persoonlijk weer op 3 area's, bij die tweede area waren fijne zitplekken waar je toch nog de sets mee kon krijgen, en je hebt wat meer keuze (kan ook wel vervelend zijn, als twee favorieten tegelijk staan).

En een Remember area zou vet zijn, veel mensen die van raw houden houden ook van early, ikzelf o.a.
Het lijkt mij beter bij Loudness passen dan bij back2school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ideetje om met een groepje die van early hardstyle houdt een mailtje naar b2s te sturen? Ik zou dat wel toejuichen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

En ik denk dat de lineup al grotendeels gemaakt is door b2s en dat dus geen zin heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
En ik denk dat de lineup al grotendeels gemaakt is door b2s en dat dus geen zin heeft.

Denk ook dat de line-up al grotendeels is gemaakt, maar een extra area zou altijd nog kunnen. Net als dat de 3e area bij de afgelopen editie er ong. een maand van te voren pas bij kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de artiesten van die 3e area waren ook al lang geboekt hoor ;) (denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Maar de artiesten van die 3e area waren ook al lang geboekt hoor ;) (denk ik)


Als ik bij bijv. Deetox kijk, heeft ze dit op 24 oktober geplaatst:

Citaat:
Omg .. YES! :D some great news for december!


En 2 weken erna, 6 november, dit:

Citaat:
Yeaaaahh i'm so happy with this booking! #LOUDNESSSS 8 december maassilo Rotterdam! Full line up and latest news: http://m.b2s.nl/news/51873/loudness-bijna-uitverkocht!


Zo lang waren die artiesten, denk ik dan, nog niet geboekt :P
Wel ervan uitgaande dat ze het over Loudness had haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hmm ideetje om met een groepje die van early hardstyle houdt een mailtje naar b2s te sturen? Ik zou dat wel toejuichen :D


Het is geen back2school of remember
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
verhaaltje


Het kan zijn dat ik me vergis, maar volgens mij had ik uit betrouwbare bron in juli al vernomen dat er 5 TC artiesten & Delete waren geboekt voor Loudness... (waarom ik twijfel, is omdat het ook kan zijn dat het er totaal 5 waren, met Delete erbij...) maar volgens mij was dit dus al in juli bekend bij de artiesten bekend.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten