Omdat Crypsis hem ook draait!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haters!! Mag lijen dat jullie op elk feest tot de zomer minstens 1x Bolivia voorgeschoteld krijgen. 
wrote:Mag lijen dat jullie op elk feest tot de zomer minstens 1x Bolivia voorgeschoteld krijgen.
I think your wish will be granted!
Dit inderdaad.wrote:Shit dat is tegelijk met carnaval. Hopen dat het niet binnen 5 dagen is uitverkocht.wrote:Sales will start on 9 February 2013 at 1 p.m..wrote:Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?
Kunnen in het klokgebouw meer over minder man dan in de Maassilo?
-
N
Op het eerste zicht niet zo geweldig als de vorige line-up, maar weet zeker dat het wel vet gaat worden omdat ze wel MOETEN.
Er wordt iig hardstyle gedraaid, kan ik van het feest wat nu aan de gang is van b2s niet zeggen 
*copy/paste zijn partyflock bericht*
Natuurlijk is dit gewoon een goede line-up, maar neemt niet weg dat het me tegen valt. Ze hebben hoge verwachtingen geschept na de vorige line-up, had er stiekem wel meer van verwacht.
Maar zoals ik al zei, neemt niet weg dat de line-up wel goed is en ik natuurlijk gewoon aanwezig ben
Natuurlijk is dit gewoon een goede line-up, maar neemt niet weg dat het me tegen valt. Ze hebben hoge verwachtingen geschept na de vorige line-up, had er stiekem wel meer van verwacht.
Maar zoals ik al zei, neemt niet weg dat de line-up wel goed is en ik natuurlijk gewoon aanwezig ben
Geen geniale line-up, maar staan een aantal leuke namen tussen. Heb alleen helemaal niks met Stereotuners en Donkey Rollers mogen hun recente tracks thuis laten.
zwaar matige line up zeg.. maarja alsnog aanwezig om mijn verjaardag te vieren joepie
Het kon idd wel een stukje beter, wat Spoontech erbij, nu krijg je ben ik bang toch te weinig echte afwisseling en diversiteit.
Heel erg veel onbekende namen voor mij maar vind Donkey Rollers, B-Front, Adaro wel leuke bekende namen en die onbekende acts draaien vaak vetter dan je verwacht, dus vind het weer een prima line-up. Heb er erg veel zin in!
crypsis live is wel vet. Als die dan ook wat oude zooi gaat draaien hopelijk. Voor de rest vind ik het best aardig. Jammer alleen dat er geen delete is. Achja sowieso wel weer aanwezig.
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Line-up is voor mijn smaak niet heel denderend helaas, had er meer van verwacht na de vorige keer zoals iemand hierboven ook al schreef. Twijfeltje..
-
E
Iedereen kan er wel mee van verwachten, maar wat moet B2S aanbieden in het najaar?
Hardcore? Industrial?
niet dus. Doordat t in eindje ondanks mooi line-up goed zal knallen zullen we in de maassilo in het najaar ook weer iets leuks meemaken.
Hardcore? Industrial?
niet dus. Doordat t in eindje ondanks mooi line-up goed zal knallen zullen we in de maassilo in het najaar ook weer iets leuks meemaken.
iets mindere line-up dan vorige keer, maar er staan ook wel een paar leuke namen tussen!
Vet dat The Geminizers er weer staan, en Blackburn ga ik deze keer ook wel even checken denk ik! Ook vet voor Arboza & Asylum, hoop dat ze door Loudness dan wat meer aandacht krijgen! Crypsis live is wel prima, Donkey Rollers wordt vast ook heel vet en natuurlijk prima namen als B-Front, Thera & Adaro! Ik ga me vast wel weer prima vermaken =D
Aanwezig!
Vet dat The Geminizers er weer staan, en Blackburn ga ik deze keer ook wel even checken denk ik! Ook vet voor Arboza & Asylum, hoop dat ze door Loudness dan wat meer aandacht krijgen! Crypsis live is wel prima, Donkey Rollers wordt vast ook heel vet en natuurlijk prima namen als B-Front, Thera & Adaro! Ik ga me vast wel weer prima vermaken =D
Aanwezig!
Sowieso aanwezig.
Heb eerlijk gezegd nog nooit van Caine gehoord, maar hier zijn een paar tracks van hem te vinden:
https://soundcloud.com/cainehardstyle
Heb eerlijk gezegd nog nooit van Caine gehoord, maar hier zijn een paar tracks van hem te vinden:
https://soundcloud.com/cainehardstyle
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.
Matige line-up inderdaad! Die vorige was ook zo geniaal
Toch aanwezig
Toch aanwezig
Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete?wrote:Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.
Boeiend, gewoon aanwezig !
Zeker weten dat hier gruwelijke en gevarieerde sets gedraaid gaan worden !
Zeker weten dat hier gruwelijke en gevarieerde sets gedraaid gaan worden !
Dat zou echt vet zijnwrote:Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete?wrote:Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.
-
E
nee, delete komt nog niet terug.wrote:Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete?wrote:Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.
decibel pas
Vazard kun je verwachten.