Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Crypsis hem ook draait!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haters!! Mag lijen dat jullie op elk feest tot de zomer minstens 1x Bolivia voorgeschoteld krijgen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 02:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mag lijen dat jullie op elk feest tot de zomer minstens 1x Bolivia voorgeschoteld krijgen. :corn:

:lol:
I think your wish will be granted!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
maarten0546 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoelang van tevoren begon de kaartverkoop bij de vorige editie in het Klokgebouw?


Sales will start on 9 February 2013 at 1 p.m..

Shit dat is tegelijk met carnaval. Hopen dat het niet binnen 5 dagen is uitverkocht.


Dit inderdaad.

Kunnen in het klokgebouw meer over minder man dan in de Maassilo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 00:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:06 
 

Op het eerste zicht niet zo geweldig als de vorige line-up, maar weet zeker dat het wel vet gaat worden omdat ze wel MOETEN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt iig hardstyle gedraaid, kan ik van het feest wat nu aan de gang is van b2s niet zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*copy/paste zijn partyflock bericht*

Natuurlijk is dit gewoon een goede line-up, maar neemt niet weg dat het me tegen valt. Ze hebben hoge verwachtingen geschept na de vorige line-up, had er stiekem wel meer van verwacht.

Maar zoals ik al zei, neemt niet weg dat de line-up wel goed is en ik natuurlijk gewoon aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen geniale line-up, maar staan een aantal leuke namen tussen. Heb alleen helemaal niks met Stereotuners en Donkey Rollers mogen hun recente tracks thuis laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zwaar matige line up zeg.. maarja alsnog aanwezig om mijn verjaardag te vieren joepie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kon idd wel een stukje beter, wat Spoontech erbij, nu krijg je ben ik bang toch te weinig echte afwisseling en diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 02:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg veel onbekende namen voor mij maar vind Donkey Rollers, B-Front, Adaro wel leuke bekende namen en die onbekende acts draaien vaak vetter dan je verwacht, dus vind het weer een prima line-up. Heb er erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

crypsis live is wel vet. Als die dan ook wat oude zooi gaat draaien hopelijk. Voor de rest vind ik het best aardig. Jammer alleen dat er geen delete is. Achja sowieso wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Transmission ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

Line-up is voor mijn smaak niet heel denderend helaas, had er meer van verwacht na de vorige keer zoals iemand hierboven ook al schreef. Twijfeltje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:20 
 

Iedereen kan er wel mee van verwachten, maar wat moet B2S aanbieden in het najaar?
Hardcore? Industrial?

niet dus. Doordat t in eindje ondanks mooi line-up goed zal knallen zullen we in de maassilo in het najaar ook weer iets leuks meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iets mindere line-up dan vorige keer, maar er staan ook wel een paar leuke namen tussen!

Vet dat The Geminizers er weer staan, en Blackburn ga ik deze keer ook wel even checken denk ik! Ook vet voor Arboza & Asylum, hoop dat ze door Loudness dan wat meer aandacht krijgen! Crypsis live is wel prima, Donkey Rollers wordt vast ook heel vet en natuurlijk prima namen als B-Front, Thera & Adaro! Ik ga me vast wel weer prima vermaken =D

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig.

Heb eerlijk gezegd nog nooit van Caine gehoord, maar hier zijn een paar tracks van hem te vinden:

https://soundcloud.com/cainehardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Matige line-up inderdaad! Die vorige was ook zo geniaal :D

Toch aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.

Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeiend, gewoon aanwezig !

Zeker weten dat hier gruwelijke en gevarieerde sets gedraaid gaan worden !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Jurheinen schreef:
Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.

Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete? :whistle:


Dat zou echt vet zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:48 
 

tomac schreef:
Jurheinen schreef:
Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.

Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete? :whistle:

nee, delete komt nog niet terug.

decibel pas :P zie verschillende posts.

Vazard kun je verwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten