Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Loudness bijna uitverkocht!

Aanstaande zaterdag organiseert b2s een nieuwe editie van Loudness in het Klokgebouw te Eindhoven. Op dit moment zijn bijna alle kaarten verkocht en is dit bericht je laatste waarschuwing. Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen!

De laatste Loudness tickets zijn verkrijgbaar via http://loudness.tickets.b2s.nl.
Meer informatie over Loudness vind je hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo had ik niet verwacht! :/ Vind het wel jammer eigenlijk, wordt zaal 1 weer zo druk als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.

+1

Kevin-Raw schreef:
Zo had ik niet verwacht! :/ Vind het wel jammer eigenlijk, wordt zaal 1 weer zo druk als vorig jaar.


Mensen die vorig jaar ook zijn geweest: op welke plekken in zaal 1 is het niet al te druk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Zo had ik niet verwacht! :/ Vind het wel jammer eigenlijk, wordt zaal 1 weer zo druk als vorig jaar.


Inderdaad niet verwacht nee, hoop dat het meevalt qua drukte, was vorig jaar af en toe best storend.
Ma goed we zullen zien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:30 
 

Richardd schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.

+1

Kevin-Raw schreef:
Zo had ik niet verwacht! :/ Vind het wel jammer eigenlijk, wordt zaal 1 weer zo druk als vorig jaar.


Mensen die vorig jaar ook zijn geweest: op welke plekken in zaal 1 is het niet al te druk?

Aan de zijkant vooraan bij de barren. Daar is volgens mij best wat ruimte. Tenminste, daar ging ik staan als ik niet wilde dat iedereen tegen me aan stuiterde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk merk waterflesjes hadden ze ook alweer daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ El Mare, volgens mij Sourcy, heb 1x Chaudfontaine meegemaakt en dat was op Q-base. Maar dat verandert best vaak ?

Meeste plek vond ik toch midden achteraan, of linksvoor (sta je wel niet echt voor het podium).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt natuurlijk ook omdat er dit jaar geen BLACK is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heeft ID&T dat feest ooit kunnen verneuken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:35 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Hoe heeft ID&T dat feest ooit kunnen verneuken >.<


Eeuwig zonde! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er wel zin in inmidels! laatste feestje was freaqshow..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Heb er wel zin in inmidels! laatste feestje was freaqshow..

Mijne Madnezz, maar lijkt alweer een eeuw geleden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Riichard schreef:
urbandesigner schreef:
Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.


Ga je zaterdag ook :cool: ?

Ja ^^


Nice, hopelijk kom ik je nog even tegen :) Deze keer ga ik eens niet als fotograaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Welk merk waterflesjes hadden ze ook alweer daar?

Chaudfontaine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
El Mare schreef:
Welk merk waterflesjes hadden ze ook alweer daar?

Chaudfontaine.

oh dan ga ik niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem gewoon lekker 2 dopjes mee, 1x sourcy en 1x chaudfontaine... mij zullen ze niet hebben :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 07:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik neem gewoon lekker 2 dopjes mee, 1x sourcy en 1x chaudfontaine... mij zullen ze niet hebben :evil:

Dat dacht ik ook afgelopen zaterdag op Daydream Festival,
tot ik erachter kwam dat ze alleen maar water in bekers verkochten..
Haters, werd meteen een duur dagje haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Heb er wel zin in inmidels! laatste feestje was freaqshow..

Goed bezig Padmos senior!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Water drinken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Water drinken :thumbdown:

Water lest je dorst tenminste.
+ het is lekkerder dan die zoete GoFast energy zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Go Fast is fucking lekker

Maar water drink ik ook wel, voor de dorst, niet omdat het lekker is. Al vind ik Spablauw wel erg lekker, maar die heeft een vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ben wel bang dat we 23098x The Record Breaking te horen krijgen...


Scheelt dat ik deze expres een maand niet geluisterd heb en me dus er niet aan zal ergeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah netjes Delt-A moest lachen. :D
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten