Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:47 
 

Als je VDK bent is dat een heel ander tijdsbesef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Kan iemand ff de TT in de beginpost zetten?

Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 05:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
nee, davey mag ergens heen.....

Ff waar: Gast, doe gewoon normaal... als je t niet accpeteert dat ik ook wel eens aan de bar hang dan laat me met rust en rot gewoon op...

Euhhh ik bedoelde het serieus. Was gewoon een vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 08:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 08:38 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.

Moest na Hardbass in m'n eentje terugrijden na het afzetten van Patrickjeb en nog iemand op het station. Vond het geen probleem. Muziek op 1000 en met een noodvaart naar huis. Reed toch niemand op de weg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas is dat voor mij geen optie +/- 4 flitspalen op de route die ik rijd... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb er zin in! Wil opzich wel wat Spoontech horen, dus misschien toch even bij Warface kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
El Mare schreef:
Kan iemand ff de TT in de beginpost zetten?

Done.

Als je het doet, doe het dan wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.

Klote is dat he, slapen doen ze meestal niet :P Maar mijn benen zijn gesloopt en ik kan wel gewoon slapen, niet gek natuurlijk gezien het tijdstip. Mja ben vaak de enige die nog in staat is terug te rijden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
El Mare schreef:
Kan iemand ff de TT in de beginpost zetten?

Done.

Als je het doet, doe het dan wel goed ;)

Enkel die dingen toegevoegd. Dat het gecentered was was al zo, maar goed. Weggehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, je had ]b] staan en nog een aantal vage tekentjes, waardoor de opmaak kut was. En dat gecentreerde hoorde zo. Leest veel makkelijker ;)
Hm, raar. Niet opgevallen. Nouja, het zal wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waah ik kan nu echt niet meer wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.


Ga je zaterdag ook :cool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
urbandesigner schreef:
Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.


Ga je zaterdag ook :cool: ?

Ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gezellig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:03 
 

rakkietakkie schreef:
Helaas is dat voor mij geen optie +/- 4 flitspalen op de route die ik rijd... :mad:

:huh: Die flitspalen.... staan die echt midden op de route? je kunt er toch omheen rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn hoor dat omrijden dan, scheelt half uur, uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:09 
 
Hardtraxx Newbie

Hopen dat ik binnen graak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:11 
 

rakkietakkie schreef:
Fijn hoor dat omrijden dan, scheelt half uur, uur

rij dan gewoon rustig xd

Is dat zo moeilijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei ik begin hier toch wel heel veel zin in te krijgen. Inception was een leuke warm-up. ;)
Lekker afsluiten met Wavolizer. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben wel bang dat we 23098x The Record Breaking te horen krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:32 
 

Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ben wel bang dat we 23098x The Record Breaking te horen krijgen...


Brrr ja :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ben wel bang dat we 23098x The Record Breaking te horen krijgen...

Zodra ik die pleuris snare hoor ben ik weg :P Hekel aan die plaat.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten