Als je VDK bent is dat een heel ander tijdsbesef.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
E
Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.
Done.wrote:Kan iemand ff de TT in de beginpost zetten?
Euhhh ik bedoelde het serieus. Was gewoon een vraag.wrote:nee, davey mag ergens heen.....
Ff waar: Gast, doe gewoon normaal... als je t niet accpeteert dat ik ook wel eens aan de bar hang dan laat me met rust en rot gewoon op...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Moest na Hardbass in m'n eentje terugrijden na het afzetten van Patrickjeb en nog iemand op het station. Vond het geen probleem. Muziek op 1000 en met een noodvaart naar huis. Reed toch niemand op de weg.wrote:Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.
Helaas is dat voor mij geen optie +/- 4 flitspalen op de route die ik rijd... 
Heb er zin in! Wil opzich wel wat Spoontech horen, dus misschien toch even bij Warface kijken.
Als je het doet, doe het dan wel goedwrote:Done.wrote:Kan iemand ff de TT in de beginpost zetten?
Klote is dat he, slapen doen ze meestal nietwrote:Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.
Enkel die dingen toegevoegd. Dat het gecentered was was al zo, maar goed. Weggehaald.wrote:Als je het doet, doe het dan wel goedwrote:Done.wrote:Kan iemand ff de TT in de beginpost zetten?
Nee, je had ]b] staan en nog een aantal vage tekentjes, waardoor de opmaak kut was. En dat gecentreerde hoorde zo. Leest veel makkelijker 
Hm, raar. Niet opgevallen. Nouja, het zal wel
.
Hm, raar. Niet opgevallen. Nouja, het zal wel
Waah ik kan nu echt niet meer wachten 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ga je zaterdag ookwrote:Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.
Jawrote:Ga je zaterdag ookwrote:Ben een keer na Loudness 2011 lekker teruggereden, zwaar kut met een opkomende zon, nog 1,5 uur voor de boeg en iedereen slapend in de auto.?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gezellig. 
-
E
wrote:Helaas is dat voor mij geen optie +/- 4 flitspalen op de route die ik rijd...
Fijn hoor dat omrijden dan, scheelt half uur, uur
-
JHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2013
Hopen dat ik binnen graak 
-
E
rij dan gewoon rustigwrote:Fijn hoor dat omrijden dan, scheelt half uur, uur
Is dat zo moeilijk?
Oei ik begin hier toch wel heel veel zin in te krijgen. Inception was een leuke warm-up.
Lekker afsluiten met Wavolizer.
Lekker afsluiten met Wavolizer.
Ben wel bang dat we 23098x The Record Breaking te horen krijgen...
-
N
Van mij mogen ze ook nog 50x Pattern 2 draaien.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Brrr jawrote:Ben wel bang dat we 23098x The Record Breaking te horen krijgen...