PROJECT X bij jou duswrote:helemaal toppie, dat weekend de eerste van 2 weekend alleen thuis.
@ Joris; Neenee, haha. Ga je ook Hard Bass?
PROJECT X bij jou duswrote:helemaal toppie, dat weekend de eerste van 2 weekend alleen thuis.
Ik ook niet, badass hewrote:Aanwezig. Heb sinds de 'eerste' Loudness in de factory010 nog geen Loudness gemist
Nee, die sla ik over.wrote: @ Joris; Neenee, haha. Ga je ook Hard Bass?
wrote:Nee, die sla ik over.wrote: @ Joris; Neenee, haha. Ga je ook Hard Bass?
wrote:Ik ook niet, badass hewrote:Aanwezig. Heb sinds de 'eerste' Loudness in de factory010 nog geen Loudness gemist
Rondje van jou duswrote:Hier maar eens m´n verjaardag vieren denk ik zo
Wat bedoel je hier nou weer mee? Het is een hard feest en het begint hard en eindigt heel hard?wrote:Alhoewel ik meer van opbouw in een avond ben (en dus niet al halverwege starten) heel benieuwd naar zo'n avond. Hoor echt van alle kanten goede verhalen. Komt alleen in April erg slecht uit.
Shaggies draaien op het strandwrote:Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van ValenciaEven checken dus
Hahahah mofowrote:Shaggies draaien op het strandwrote:Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van ValenciaEven checken dus
Hahahahahahawrote:Hahahah mofowrote:Shaggies draaien op het strandwrote:Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van ValenciaEven checken dus
![]()
Jajawrote:Ja achteraf kon ik er ook wel om lachenmaar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien
maar gelukkig kwam jij met een lekker sigaretje aanzetten
wrote:Jajawrote:Ja achteraf kon ik er ook wel om lachenmaar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien
Anytime brah.

Ah, Marktplaats. Wat schuift da?wrote:wrote:Jajawrote:Ja achteraf kon ik er ook wel om lachenmaar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien
Anytime brah.