Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 13:58 
 

Chris Two schreef:
helemaal toppie, dat weekend de eerste van 2 weekend alleen thuis. :thumbup:


PROJECT X bij jou dus :yay:

@ Joris; Neenee, haha. Ga je ook Hard Bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Heb sinds de 'eerste' Loudness in de factory010 nog geen Loudness gemist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Aanwezig. Heb sinds de 'eerste' Loudness in de factory010 nog geen Loudness gemist :)

Ik ook niet, badass he
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
@ Joris; Neenee, haha. Ga je ook Hard Bass?

Nee, die sla ik over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:42 
 

wootum schreef:
JEFSKIII schreef:
@ Joris; Neenee, haha. Ga je ook Hard Bass?

Nee, die sla ik over.


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Daveytl schreef:
Aanwezig. Heb sinds de 'eerste' Loudness in de factory010 nog geen Loudness gemist :)

Ik ook niet, badass he

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alhoewel ik meer van opbouw in een avond ben (en dus niet al halverwege starten) heel benieuwd naar zo'n avond. Hoor echt van alle kanten goede verhalen. Komt alleen in April erg slecht uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:32 
 

hmmm, ik denk dat ik hier heen kruip......

Is toch wel in de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier maar eens m´n verjaardag vieren denk ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:13 
 

tommetjeuh schreef:
Hier maar eens m´n verjaardag vieren denk ik zo ^^


Rondje van jou dus :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen twijfel over mogelijk, vijfde op rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

natuurlijk ben ik hierbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 14:37 
 

Khadber schreef:
Alhoewel ik meer van opbouw in een avond ben (en dus niet al halverwege starten) heel benieuwd naar zo'n avond. Hoor echt van alle kanten goede verhalen. Komt alleen in April erg slecht uit.


Wat bedoel je hier nou weer mee? Het is een hard feest en het begint hard en eindigt heel hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft zit er doorgaans ook te weinig opbouw in. Als veel van de tracks in de openingsset ook in de afsluiter kunnen zitten dan is het voor mij iets te eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van Valencia :P Even checken dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van Valencia :P Even checken dus


Shaggies draaien op het strand
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van Valencia :P Even checken dus


Shaggies draaien op het strand


Hahahah mofo :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Dakpan schreef:
Rawbin schreef:
Even kijken of ik kan, want ik zit die week volgens mij met mn reet op het strand van Valencia :P Even checken dus


Shaggies draaien op het strand


Hahahah mofo :lol: xd

Hahahahahaha :lol: Dat was wel grappig Robbin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja achteraf kon ik er ook wel om lachen :P maar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien :( maar gelukkig kwam jij met een lekker sigaretje aanzetten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ja achteraf kon ik er ook wel om lachen :P maar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien :( maar gelukkig kwam jij met een lekker sigaretje aanzetten :love:

Jaja :) Anytime brah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 18:17 
 

Ff kijken hoe het zit met m'n examens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Rawbin schreef:
Ja achteraf kon ik er ook wel om lachen :P maar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien :( maar gelukkig kwam jij met een lekker sigaretje aanzetten :love:

Jaja :) Anytime brah.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Mr Lellebel schreef:
Rawbin schreef:
Ja achteraf kon ik er ook wel om lachen :P maar baalde op dat moment wel even dat ik te wazig was om er 1 te draaien :( maar gelukkig kwam jij met een lekker sigaretje aanzetten :love:

Jaja :) Anytime brah.

Afbeelding

Ah, Marktplaats. Wat schuift da? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer begint de verkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 02:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder twijfel aanwezig!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten