Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:10 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Blackburn draait van 00:30 tot 1:30 in stage 2.

Bron: Facebook

Dan sta ik daar. :yes:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:21 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Fuzzylogic schreef:
Blackburn draait van 00:30 tot 1:30 in stage 2.

Bron: Facebook

Dan sta ik daar. :yes:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:22 

Hardtraxx Elite

Eerste dilemma is er dus al..

Area1
00.­30 - 01.­00 - Donkey Rollers LIVE
03.­30 - 04.­00 - Crypsis LIVE

Area2
00.30 - 01.30 - Blackburn

Donkeys of Blackburn.. eerst maar eens kijken wat hij aankomende zaterdag neerzet.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:28 

Hardtraxx Veteran

Ik pak half uurtje Donkeys en dan half uurtje Blackburn denk ik, Donkeys nog nooit gezien dus is wel een must eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:42 

Hardtraxx Veteran

Kut, dat is wel een dilemma... ik begin denk ik bij de Donkeys, als ze lekker beginnen blijf ik daar, anders is de weg naar Bart snel gevonden... Maar het zal wel een keuze van het moment worden denk ik.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 07:46 

Donateur

Normaal zou ik voor Donkey Rollers kiezen maar dat is tegenwoordig niet echt meer wat het ooit was. Blackburn vond ik de vorige keer wel leuk draaien op Loudness.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 08:52 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Normaal zou ik voor Donkey Rollers kiezen maar dat is tegenwoordig niet echt meer wat het ooit was. Blackburn vond ik de vorige keer wel leuk draaien op Loudness.

Dit.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:55 

Hardtraxxer

Dat zal dan het half uurtje DR worden en dan gelijk naar Blackburn! :)
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:06 

Hardtraxx Addict

Wesz91 schreef:
Eerste dilemma is er dus al..

Area1

Area2

Donkeys of Blackburn.. eerst maar eens kijken wat hij aankomende zaterdag neerzet.

Tja, DR waren vroeger geniaal, maar de laatste keer dat ik ze gezien heb vond ik het erg tegenvallen. Als ze nou van te voren zeggen of ze voornamelijk oude of nieuwe platen gaan draaien kan de keuze een stuk makkelijker worden. :P

The Skribbler schreef:
Kut, dat is wel een dilemma... ik begin denk ik bij de Donkeys, als ze lekker beginnen blijf ik daar, anders is de weg naar Bart snel gevonden... Maar het zal wel een keuze van het moment worden denk ik.
Kan je nou toch wel gaan ivm je been? :innocent:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:48 

Hardtraxx Elite

Qz. schreef:
Tja, DR waren vroeger geniaal, maar de laatste keer dat ik ze gezien heb vond ik het erg tegenvallen. Als ze nou van te voren zeggen of ze voornamelijk oude of nieuwe platen gaan draaien kan de keuze een stuk makkelijker worden. :P

Wat ze zelf zeiden: in ieder geval 1 hele nieuwe plaat die nog niet eerder gehoord is, natuurlijk de laatste release Not Afraid/Total Domination en een aantal edits van oudere platen.. dus opzich wel de moeite waard lijkt me. Donkeys zijn idd niet meer wat het geweest is, maar tis voor mij alweer een jaar geleden volgens mij dus dat maakt het lastig. Het zal van het moment afhangen. Laat de rest van die timetable maar snel komen.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:51 

Hardtraxx Veteran

Time table in stukken releasen. -.-
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:54 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:

Ja het word steeds erger hè, eerst lineups, nu timetables... Of dit echt de bedoeling was vraag ik me wel af, maargoed
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
93Wesley93 schreef:

Ja het word steeds erger hè, eerst lineups, nu timetables... Of dit echt de bedoeling was vraag ik me wel af, maargoed

Lijkt me wel, aangezien B2S een foto ervan op Facebook zet met tijden. Weet ook niet echt waarom dit nodig is. :/
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:44 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Kan je nou toch wel gaan ivm je been? :innocent:

Hahahaha, echt serieus: beste 1 april grap die ik ooit heb uitgehaald xd

Over het dilemma: ik ga aanstaande zaterdag naar Inception, dus dat maakt de keuze voor Loudness iets makkelijker aangezien ik zaterdag Blackburn ook zie. Dus halfuurtje Donkeys en daarna naar BB, mss wel eerder als de DR tegenvallen :x
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:11 

Hardtraxx Elite

TT update:

Area1

Area2
22.00 - 23.30 - Stereotuners
23.30 - 00.30 - Secret Unity
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:16 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Wesz91 schreef:
93Wesley93 schreef:

Lijkt me wel, aangezien B2S een foto ervan op Facebook zet met tijden. Weet ook niet echt waarom dit nodig is. :/

Je ziet al die organisaties allemaal wanhopig zoeken naar vernieuwingen: stukjes van de line up releasen ipv alles in een keer (Dreamfields en Wish), OST's ipv anthems (Q-Base en Hard Bass) en nu de timetable in stukken :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

Normaal zou de Timetable er nog niet zijn toch?

Irritanter vind ik dat ze niet zeggen welke artiest in welke area staat. Dat doen ze normaal meteen bij de Line-Up. En bij sommige artiesten zou ik het ook echt niet weten, zeker nu Kronos op de main blijkt te staan. Staan The Geminizers dalijk zeker in de kleine zaal :/
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Je ziet al die organisaties allemaal wanhopig zoeken naar vernieuwingen: stukjes van de line up releasen ipv alles in een keer (Dreamfields en Wish),

Bestaat al jaren. En dát vind ik niet eens een gekke marketing truc. Maar de TT op deze manier aankondigen is werkelijk lachwekkend xd
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:22 

Hier word je toch moe van :yawn:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:23 

Donateur

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als jij ooit voor je pensioen nog is vdk gaat neem ik zo een bril ergens voor je mee.

Haha haal die bril er maar vast bij. Afleveren bij mij thuis graag.
Ben 'vdk' geweest :P

Gemiste kans. :P
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Stereotuners // Stage 2 // 22.00 - 23.30
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:07 

Hardtraxx Crew

Die nieuwe nummers van Donkey Rollers vind ik niet boeiend en anders hoor ik ze wel op Wish. Zal dus waarschijnlijk Blackburn worden :)
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Die nieuwe nummers van Donkey Rollers vind ik niet boeiend en anders hoor ik ze wel op Wish. Zal dus waarschijnlijk Blackburn worden :)

Denk dat ik wel Donkeys doe hoor, blijft toch altijd wat hebben
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:14 

Hardtraxx Crew

Jurheinen schreef:
wootum schreef:

Denk dat ik wel Donkeys doe hoor, blijft toch altijd wat hebben

Ik lok je wel met bier naar die andere zaal
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:30 

Hardtraxx Newbie

Weet iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? :aww:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten