Je wordt alleen gevraagd als je 22 bentwrote:Weet iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd?
@Wootum, dat is niet eerlijk
Je wordt alleen gevraagd als je 22 bentwrote:Weet iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd?
Je wordt alleen gevraagd als je 22 bentwrote:wrote:Weet iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd?
Ik denk dat Caine in zaal 2 moet openen!wrote:Je wordt alleen gevraagd als je 22 bentwrote:wrote:Weet iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd?
Nee serieus? hahaIk hoop gewoon dat B-front & Caine niet op het zelfde moment draaien
Tot nu toe:wrote:Ik denk dat Caine in zaal 2 moet openen!
Dus voor mij goede reden om op tijd te komen!
Hoezo ben je zo overtuigd van hem? Ik kende hem voor de rest niet, maar heb wel een mix van hem geluisterd. Daarin vond ik de trackkeuze nou niet zo heel bijzonder. (was ook niet echt een set die op Loudness zou passen denk ik)wrote:Ik denk dat Caine in zaal 2 moet openen!
Daarnaast zijn die kicks uit z'n eigen nummers ook echt dramatisch.wrote:Hoezo ben je zo overtuigd van hem? Ik kende hem voor de rest niet, maar heb wel een mix van hem geluisterd. Daarin vond ik de trackkeuze nou niet zo heel bijzonder. (was ook niet echt een set die op Loudness zou passen denk ik)wrote:Ik denk dat Caine in zaal 2 moet openen!
Geen idee waarom Kronos daar staat en niet eens opent, maargoed..wrote:Tot nu toe:
Area1
23.30 - 00.30 - Kronos
00.30 - 01.00 - Donkey Rollers LIVE
03.30 - 04.00 - Crypsis LIVE
Area2
22.00 - 23.30 - Stereotuners
23.30 - 00.30 - Secret Unity
00.30 - 01.30 - Blackburn
Sloot vorige keer z'n set af met iets als Let's Rock remix als ik me het goed herinner. Liep toen toevallig voorbij.wrote:Is Kronos niks dan? Nog nooit live gezien.
wrote:Tot nu toe:
Area1
22.00 - 23.30 - Phuture Noize
23.30 - 00.30 - Kronos
00.30 - 01.00 - Donkey Rollers LIVE
01.00 - 02.00 - Adaro
03.30 - 04.00 - Crypsis LIVE
Area2
22.00 - 23.30 - Stereotuners
23.30 - 00.30 - Secret Unity
00.30 - 01.30 - Blackburn
Godverdomme, ik was er al bang voor. Weer openen, en zo vroeg kan ik er niet zijn. Had dan kronos laten beginnen. 1 ding scheelt, hoeven we niet te haasten want hoef er ook niet voor 00:00 te zijn dan. Maar als PN zaterdag Inception ook openen word ik echt gek.wrote:Phuture Noize
22:00 - 23:30 (Stage 1)
I feel you bro. Ik wil Fadin' en Sloopvergunning horenwrote:Godverdomme, ik was er al bang voor. Weer openen, en zo vroeg kan ik er niet zijn. Had dan kronos laten beginnen. 1 ding scheelt, hoeven we niet te haasten want hoef er ook niet voor 00:00 te zijn dan. Maar als PN zaterdag Inception ook openen word ik echt gek.wrote:Phuture Noize
Same here.wrote:Godverdomme, ik was er al bang voor. Weer openen, en zo vroeg kan ik er niet zijn. Had dan kronos laten beginnen. 1 ding scheelt, hoeven we niet te haasten want hoef er ook niet voor 00:00 te zijn dan.wrote:Phuture Noize
1,5 uur B-Front zou zo episch zijnwrote:Zal B-Front wel tussen Adaro en Crypsis staan van 02:00 tot 03:30.
1,5 uur B-Front zou echt.....wrote:1,5 uur B-Front zou zo episch zijnwrote:Zal B-Front wel tussen Adaro en Crypsis staan van 02:00 tot 03:30.