Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ze gaat broodjes worst klaarmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Staan er hier vaak honden eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Does she love gated kicks?

Ik meen wel eens vernomen te hebben dat dat inderdaad het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Staan er hier vaak honden eigenlijk?

Meestal Jack Russels, puur voor de lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Nemesyz schreef:
Kan iemand me vertellen of Yuna ook gaat zingen?

Ik denk dat Yuna gaat draaien en Thera gaat zingen

Ik vind Zachte G Harde Kick wel goed ingezongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar serieus hoe zit het nou met Yuna dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:07 
 

Ze komt zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:13 
 

Hoezo commercieel :whistle:

Not afraid to dub? Wel dus he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Hoezo commercieel :whistle:

Not afraid to dub? Wel dus he.

....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het wel enigszins met hem eens, al hangt aan Yuna natuurlijk totaal geen commerciƫle waarde. Maar het is zo overbodig en nietstoevoegend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ben het wel enigszins met hem eens, al hangt aan Yuna natuurlijk totaal geen commerciƫle waarde. Maar het is zo overbodig en nietstoevoegend.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei! Heb 1 euro teruggekregen van B2S :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Woei! Heb 1 euro teruggekregen van B2S :yay:

Haha ik 4, ik dacht al waar is dat ook alweer van dan... was het helemaal vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:30 
 
Hardtraxx Elite

Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

Aanwezig !! :thumbsup: wss met de beatbuzzzz vanuit twente :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tillie schreef:
Aanwezig !! :thumbsup: wss met de beatbuzzzz vanuit twente :innocent:

Beter, zie je dan :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D

Wel Den Bosch.. is dat niet dezelfde trein :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik zo dat setje van KO'13 hoor (Chris One vs Frequencerz) Dan heb ik wel zin in de set van Chris One.. wat een geweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D

Wel Den Bosch.. is dat niet dezelfde trein :) ?

Nee is niet dezelfde, de trein uit Breda gaat vanuit Tilly gelijk naar Eindje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D

Helllyyyyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:36 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
tillie schreef:
Aanwezig !! :thumbsup: wss met de beatbuzzzz vanuit twente :innocent:

Beter, zie je dan :D .



yezzzz :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er iemand die langs westerhoven/valkenswaard komt? (mensen uit Limburg misschien?)


Ik ben namelijk een weekendje daar en dacht miss kan iemand mij meenemen :whistle: ?

Bij de A:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:08 
 

Rik schreef:
Is er iemand die langs westerhoven/valkenswaard komt? (mensen uit Limburg misschien?)


Ik ben namelijk een weekendje daar en dacht miss kan iemand mij meenemen :whistle: ?

Bij de A:
Afbeelding

het ligt niet op de route maar ik wilde eig met de trein gaan :$

Ik zal eens met mijn partybuddy overleggen :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten