Weet iemand een beetje chille cheape oordoppen? Doe ze namelijk bijna nooit in en wil er dus ook niet al te vel aan uitgevenwrote:Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
http://1773101.mijnwinkel.nl/;jsessioni ... 073348BF08wrote:Weet iemand een beetje chille cheape oordoppen? Doe ze namelijk bijna nooit in en wil er dus ook niet al te vel aan uitgevenwrote:Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.
Aanwezig! Heb er al weer zin in. Klokgebouw is echt een dikke locatie dus dat wordt net als vorig jaar weer vet!
http://www.pluggerz.nl/nl/producten/mus ... fit-music/wrote:Weet iemand een beetje chille cheape oordoppen? Doe ze namelijk bijna nooit in en wil er dus ook niet al te vel aan uitgevenwrote:Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.
Heb zelf nu al een half jaartje deze, geloof 20-30 euro bij zowat iedere gehoorzaak. Op zich prima, maar ik ga wel "upgraden" en investeren in een paar duurdere omdat ik het geluid nog te veel vind vervormen.
Maar goed, on-topic, denk dat dit het hardstyle-feest is waar ik het meest naar uitkijk nog dit jaar, eerste keer Wavolizer, heel erg benieuwd.
-
N
Kaartje binnen! Mijn grote vraag is: Thera tegelijk met Wavolizer? Erg veel zin hierin, ff lekker de frustratie eruit stampen na de tentamens 
Verder verwacht ik iets van: Chris One, Warface (Spoontech spul dus), Blackburn en Crypsis live. Ik weet dat B-Front wel een dikke set kan neerzetten. Dan is er nog wat tijd over voor iemand op de 2e area die me kan verassen
Misschien Donkey Rollers nog kijken of die nog een dikke set kunnen neerzetten.
Verder verwacht ik iets van: Chris One, Warface (Spoontech spul dus), Blackburn en Crypsis live. Ik weet dat B-Front wel een dikke set kan neerzetten. Dan is er nog wat tijd over voor iemand op de 2e area die me kan verassen
Liever niet, liever Wavolizer laten afsluiten in zaal 2, Thera op de main afsluiten.wrote:Kaartje binnen! Mijn grote vraag is: Thera tegelijk met Wavolizer? Erg veel zin hierin, ff lekker de frustratie eruit stampen na de tentamens
Verder verwacht ik iets van: Chris One, Warface (Spoontech spul dus), Blackburn en Crypsis live. Ik weet dat B-Front wel een dikke set kan neerzetten. Dan is er nog wat tijd over voor iemand op de 2e area die me kan verassenMisschien Donkey Rollers nog kijken of die nog een dikke set kunnen neerzetten.
-
N
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk: zouden ze allebei afsluiten in hun zaal? Hoop het eigenlijk van niet. Van mij mag Thera een na laatste staan in de main en dan nog Wavolizer afsluiten in area 2. Zou fijn zijn omdat je dan een hele vette, gevarieerde laatste twee uur hebt denk ik. Zal denk ik niet zo zijn
, denk dat ze beide afsluiten zoals jij al zei.
Last edited by Nerazzurro93 on , edited 1 time in total.
Ohw dacht dat je Thera vs Wavolizer bedoelde
in dezelfde zaal
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.
-
E
Yuna gaat zingen. thera heeft leipe plaatjes mee. en Yuna gaat alle liedjes erop zingenwrote:Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
Ik heb keiveel zin in dit feestje.
Zo, kaartje is binnen! 20 april maar eens lekker knallen daar!
Neem aan dat er dan een Hardtraxx meeting is?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
nee
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Kon het niet latenwrote:Stommeriken
Misschien bedoelt hij wel een paar van de Rikken op het forumwrote:Kon het niet latenwrote:Stommeriken
Oh dus ze gaat zingen?wrote:Yuna gaat zingen. thera heeft leipe plaatjes mee. en Yuna gaat alle liedjes erop zingenwrote:Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.
wrote:Oh dus ze gaat zingen?wrote:Yuna gaat zingen. thera heeft leipe plaatjes mee. en Yuna gaat alle liedjes erop zingenwrote:Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.
Kan iemand me vertellen of Yuna ook gaat zingen?
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Ik denk dat Yuna gaat draaien en Thera gaat zingenwrote:Kan iemand me vertellen of Yuna ook gaat zingen?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Does she love gated kicks?