Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.

Weet iemand een beetje chille cheape oordoppen? Doe ze namelijk bijna nooit in en wil er dus ook niet al te vel aan uitgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Maestro N schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.

Weet iemand een beetje chille cheape oordoppen? Doe ze namelijk bijna nooit in en wil er dus ook niet al te vel aan uitgeven

http://1773101.mijnwinkel.nl/;jsessioni ... 073348BF08
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Heb er al weer zin in. Klokgebouw is echt een dikke locatie dus dat wordt net als vorig jaar weer vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Maestro N schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.

Weet iemand een beetje chille cheape oordoppen? Doe ze namelijk bijna nooit in en wil er dus ook niet al te vel aan uitgeven


http://www.pluggerz.nl/nl/producten/mus ... fit-music/

Heb zelf nu al een half jaartje deze, geloof 20-30 euro bij zowat iedere gehoorzaak. Op zich prima, maar ik ga wel "upgraden" en investeren in een paar duurdere omdat ik het geluid nog te veel vind vervormen.

Maar goed, on-topic, denk dat dit het hardstyle-feest is waar ik het meest naar uitkijk nog dit jaar, eerste keer Wavolizer, heel erg benieuwd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:25 
 

Kaartje binnen! Mijn grote vraag is: Thera tegelijk met Wavolizer? Erg veel zin hierin, ff lekker de frustratie eruit stampen na de tentamens :D

Verder verwacht ik iets van: Chris One, Warface (Spoontech spul dus), Blackburn en Crypsis live. Ik weet dat B-Front wel een dikke set kan neerzetten. Dan is er nog wat tijd over voor iemand op de 2e area die me kan verassen :D Misschien Donkey Rollers nog kijken of die nog een dikke set kunnen neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Kaartje binnen! Mijn grote vraag is: Thera tegelijk met Wavolizer? Erg veel zin hierin, ff lekker de frustratie eruit stampen na de tentamens :D

Verder verwacht ik iets van: Chris One, Warface (Spoontech spul dus), Blackburn en Crypsis live. Ik weet dat B-Front wel een dikke set kan neerzetten. Dan is er nog wat tijd over voor iemand op de 2e area die me kan verassen :D Misschien Donkey Rollers nog kijken of die nog een dikke set kunnen neerzetten.


Liever niet, liever Wavolizer laten afsluiten in zaal 2, Thera op de main afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:06 
 

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk: zouden ze allebei afsluiten in hun zaal? Hoop het eigenlijk van niet. Van mij mag Thera een na laatste staan in de main en dan nog Wavolizer afsluiten in area 2. Zou fijn zijn omdat je dan een hele vette, gevarieerde laatste twee uur hebt denk ik. Zal denk ik niet zo zijn :D, denk dat ze beide afsluiten zoals jij al zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohw dacht dat je Thera vs Wavolizer bedoelde :P in dezelfde zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:34 
 

M-arijn schreef:
Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.


Yuna gaat zingen. thera heeft leipe plaatjes mee. en Yuna gaat alle liedjes erop zingen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb keiveel zin in dit feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, kaartje is binnen! 20 april maar eens lekker knallen daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem aan dat er dan een Hardtraxx meeting is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stommerikken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Stommeriken :mad:

Kon het niet laten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
stefan_helmond schreef:
Stommeriken :mad:

Kon het niet laten :P

Misschien bedoelt hij wel een paar van de Rikken op het forum :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
M-arijn schreef:
Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.


Yuna gaat zingen. thera heeft leipe plaatjes mee. en Yuna gaat alle liedjes erop zingen :D

Oh dus ze gaat zingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
En-er-gy schreef:
M-arijn schreef:
Thera staat met Yuna dus ik denk dat die wat eerder staat.


Yuna gaat zingen. thera heeft leipe plaatjes mee. en Yuna gaat alle liedjes erop zingen :D

Oh dus ze gaat zingen?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan iemand me vertellen of Yuna ook gaat zingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
Kan iemand me vertellen of Yuna ook gaat zingen?

Ik denk dat Yuna gaat draaien en Thera gaat zingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zingen Yuna gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Does she love gated kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yuna gaat toch MC'en?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten