Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D

Hoezo gade gij vanaf Breedjeda?

Zijn wij niet meer leuk?!
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:28 
 

93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D

Hoezo gade gij vanaf Breedjeda?

Zijn wij niet meer leuk?!

lekker eerst naar zeeland en vervolgens naar edhv, heelemaaaaaaaal niet om :lol:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Is er iemand die langs westerhoven/valkenswaard komt? (mensen uit Limburg misschien?)


Ik ben namelijk een weekendje daar en dacht miss kan iemand mij meenemen :whistle: ?

Bij de A:
Afbeelding


Tsja, als Chris Two hier nog zat zou hij het misschien kunnen doen, die gaat volgens mij met de auto en woont daar (Valkenswaard of Dommelen). Weet niet of je hem op FB hebt ofzo, mss kan je het hem vragen, je weet maar nooit :P
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
Leuke mensen uit Breda die met de trein gaan? :D

Hoezo gade gij vanaf Breedjeda?

Zijn wij niet meer leuk?!

lekker eerst naar zeeland en vervolgens naar edhv, heelemaaaaaaaal niet om :lol:

Kon toch zijn dat ze in Zeeland was wijsje. :kiss2:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er een anthem?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Komt er een anthem?


Joa, die maak ik als ge geluk het.

grapjuh
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:53 
 

Ja ik maak m. Iemand die nog vocals wil inspreken? :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ja ik maak m. Iemand die nog vocals wil inspreken? :)

Ik spreek Loutnuss wel in.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:00 
 

oke :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ja ik maak m. Iemand die nog vocals wil inspreken? :)


mag ik de open hi-hats doen?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:17 
 

nee, jij was niet lief. :mad:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou :cry:

De closed hi-hats dan?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:31 
 

vooruit dan.
^^
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik doe de trommels
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel triangel spelen.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:10 
 

jow prima ^^
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan pak ik de Marimba wel ^^
Bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin :$
Bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Loudness terug in het klokgebouw!
Op 20 april zal het Klokgebouw op haar grondvesten trillen dankzij een wederom denderende editie van Loudness! Ook dit maal maakt het Raw Hardstyle concept van Nederland plaats voor twee area’s die beide gevuld zullen zijn met de beste gevestigde namen en de nieuwste aanstormende talenten. b2s is er klaar voor om er een memorabele editie van te maken, waarin alleen het allerbeste wordt gebracht!

Interviews
Via de b2s Facebook pagina zijn iedere week interviews met verschillende Loudness DJ’s te lezen. Het zijn vooral de nieuwe talenten van deze editie die hierbij aan het woord komen. Ze vertellen in deze interviews, aan de hand van tien vragen, onder andere wie ze zijn, wat hun muziekstijl is en hoe ze zich voorbereiden op het aanstaande evenement. Hieronder kun je lezen wat verschillende DJ’s kwijt wilden over Loudness:

“Dat Loudness een must is voor iedere liefhebber van Hardstyle die net even iets harder gaat, dus wees erbij en ga vooral uit je dak!” – Thera

“Make sure you’re there to dance crazy for hours to stomping music. Leave the cellphone-camera in your pocket and move those feet instead.” – Wavolizer

“Loudness: raw, hard, industriële sfeer, echt een feest voor de liefhebbers van de hardste hardere stijlen. If you are loud, join us at Loudness!” – MC Shizzler

“Als je wilt ervaren hoe hardere Hardstyle moet klinken en voelen, ben er dan bij in Het Klokgebouw! Check die line-up: je zult er veel nieuwe muziek ontdekken.” – Adaro

“Watch out for ‘Caine’ if you are attending Loudness and I hope to see everyone there when I play my set! Thanks again for this massive opportunity!” – Caine

“I hope you guys are ready to get fucking ugly with me again at the hardest Hardstyle event out there – LOUDNESS!” – Chris One

“The line up is really nice and the mix between top names and upcoming talents is the best you can find!” - Secret Unity

Ook volgens de artiesten wordt het een nacht om nooit te vergeten, waarin zij alles zullen geven om het de Raw Hardstyle liefhebbers naar hun zin te maken. Ze kijken er allen erg naar uit om tijdens Loudness achter de draaitafels te kruipen en het publiek helemaal uit hun dak te zien gaan. Loudness is en blijft een evenement voor de échte liefhebber, iemand die open staat voor nieuw talent en niet bang is om te zien dat grenzen worden overschreden.

Winactie
Speciaal met uitzicht op de volgende Loudness editie heeft b2s een winactie via Facebook bedacht. 10 Loudness liefhebbers maken namelijk kans op een exclusief t-shirt wanneer zij via Facebook aan ons laten weten waar Loudness volgens hen voor staat. De 10 leukste, gekste en/of origineelste uitspraken zullen de trotse bezitters worden van het enige echte Loudness t-shirt! De winactie loopt tot en met 15 april.

b2s tv & radio
Bij b2s tv & radio zijn in aanloop naar het evenement verschillende specials te zien. Bij b2s tv zijn items te zien met onder andere Donkey Rollers, B-Front, Nolz en Blackburn. Een nieuwe uitzending van b2s tv kun je iedere donderdag bekijken via ons YouTube kanaal. Bij b2s radio zijn iedere week drie uur durende Loudness live sets te horen van voorgaande edities. Deze zijn elke donderdagavond vanaf 20.00 uur te beluisteren via b2s radio.

CD
Speciaal voor deze editie van Loudness is er een promo CD ontwikkeld. Deze CD is gemixt door nieuwkomer Kronos en bevat van alle 17 Loudness artiesten één track. Iedere Loudness artiest zal via zijn/haar Facebook pagina 3 CD’s weggeven! Houd de Facebook pagina van jouw favoriete Loudness artiest dus goed in de gaten de komende tijd.

Meer informatie over Loudness vind je op de speciale website: http://www.b2s.nl/loudness.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:

“I hope you guys are ready to get fucking ugly with me again at the hardest Hardstyle event out there – LOUDNESS!” – Chris One


xd

Herinner me nog zijn set @ Loudness 2010, wat een sloopfestijn was dat zeg!
Bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
xd

Herinner me nog zijn set @ Loudness 2010, wat een sloopfestijn was dat zeg!

Eerlijk gezegd vond ik dat best meevallen, hij maakte de hoge verwachtingen die er waren imo niet waar. En z'n set een jaar later was zo saai dat ik halverwege naar huis ben gegaan.

Zijn set op Hysteria Outdoor in 2010 was pas ziek. Opende met Sleepwalker en vervolgens draaide hij een uur lang alleen maar belachelijk harde shit. En toen was hij pas de derde act van de dag ofzo :worship:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2013 07:58 
 

Mod Edit:
De laatste pagina's van dit topic maar even opgeschoond, aangezien het nutteloze post gehalte wel erg hoog lag. Laten we on-topic blijven en het vooral gezellig houden. Kinderachtige reacties heeft niemand wat aan, daarvoor zit je hier ook op het verkeerde forum.

Om zelf maar even on-topic te blijven dan, nee ik ga hier niet naartoe :P
Bericht Geplaatst op 02 apr 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Read an interview with upcoming Loudness artist Kronos here:

Q: Can you tell us something about yourself?
A: My name's Jacopo alias Kronos, I'm 21 years old and I’m from Palestrina, a place near Rome, Italy.

Q: Are you signed to a label and what is your style?
A: Yeah! I'm signed to the new label of Zatox, Unite Records. My style is raw and melodic.

Q: How do you feel about playing at Loudness again?
A: I'm so fucking happy to play at Loudness again! I already played at Loudness in December 2012 and it was awesome with an amazing crowd. The Loudness atmosphere is fantastic.

Q: What do you expect of this edition of Loudness?
A: I expect a perfect event with perfect scenery and a perfect crowd. I can't wait!

Q: What do you think of the opportunity that b2s is giving you as a new talent?
A: b2s gave me a second chance to play at Loudness, this time at the mainstage, so I can say thanks a lot to them!

Q: How do you prepare for Loudness?
A: I'm always working on new tracks, completely raw tracks at this moment, because we know that Loudness people prefer a Raw Hardstyle sound.

Q: Which tracks can we expect to hear from you at Loudness?
A: I'll play ‘Satana’ for sure, and my own new tracks like ‘Pandemonio’,‘Tick Tock’ and ‘KS’. In the meantime, I think I’ll have some new tracks finished.

Q: Which artist would you love to listen to at Loudness?
A: I'm looking forward to hear the sets of Adaro, Crypsis and B-Front! I love all of their tracks.

Q: Are you going to do something special for Loudness?
A: My new tracks of course, new edits and a new raw remix I'm working on…

Q: Finally, would you like to say something about Loudness?
A: Yeah, it's time for something epic!

More information about Loudness can be read at http://www.b2s.nl/loudness. Tickets can be bought at http://loudness.tickets.b2s.nl/


Staat op de mainstage dus :huh:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten