Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:22 
 

chicken schreef:
Geen internetbankieren? In 2013? :oh:


Ik ben antiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
En nope heb geen internet bankieren, iemand besteld altijd kaartjes voor me :P

En dat kun je nu niet vragen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:26 
 

stefan_helmond schreef:
JEFSKIII schreef:
En nope heb geen internet bankieren, iemand besteld altijd kaartjes voor me :P

En dat kun je nu niet vragen? :P


Dat is dan meestal als er iemand mee gaat, zoals bij Hard Bass het geval was en Daydream (wss), Intents en WiSH.

Maar met Loudness gaat niemand mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
stefan_helmond schreef:
JEFSKIII schreef:
En nope heb geen internet bankieren, iemand besteld altijd kaartjes voor me :P

En dat kun je nu niet vragen? :P


Dat is dan meestal als er iemand mee gaat, zoals bij Hard Bass het geval was en Daydream (wss), Intents en WiSH.

Maar met Loudness gaat niemand mee :P

Ik zei de vorige keer al, ga met mij mee.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:32 
 

Ja dat vind ik wel goed, dan laat ik iemand wel een kaartje bestellen binnenkort als ik weet wanneer ik feesten heb, want heb er 2 in april maar weet niet welke weekenden dus moet ik nog even nakijken, week ervoor zoiezo Daydream ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
chicken schreef:
Geen internetbankieren? In 2013? :oh:


Ik ben antiek

Ik dacht dat ik antiek was dat ik geen bankierenapp had... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze week nog maar even kaartjes verkopen, net als vorig jaar moet dit wel weer een mooi feest worden met alle Hardtraxxers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dan zal ik ook maar gauw je kaarten verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dan zal ik ook maar gauw je kaarten verkopen

Zal ik dat maar doen, ga ik eerst maar kaartje kopen anders wordt het nog moeilijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket inmiddels binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 19:40 
 

Jurheinen schreef:
Dan zal ik ook maar gauw je kaarten verkopen

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!

Vorige loudness editie was zo facking vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen, vorig jaar was inderdaad bezeten dik! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:22 
 
Hardtraxxer

Kaartjes besteld! Heb er nu alweer zin in! Vorig jaar was het een van de beste feesten van het jaar voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ticket inmiddels binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 11:11 
 
Hardtraxx Elite

Heb hier zo'n zin in, twijfels had ik tussen MoH of Loudness maar tis Loudness geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Heb hier zo'n zin in, twijfels had ik tussen MoH of Loudness maar tis Loudness geworden.


Weet je toevallig of er nog meer gaan uit de buurt?
Anders kunnen we misschien 'n bus huren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Hard4Us schreef:
Heb hier zo'n zin in, twijfels had ik tussen MoH of Loudness maar tis Loudness geworden.


Weet je toevallig of er nog meer gaan uit de buurt?
Anders kunnen we misschien 'n bus huren :thumbsup:


Zal eens rondvragen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.
Gezien de line-up heb ik er eigenlijk wel hele hoge verwachtingen van, is het geluid een beetje te pruimen daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week maar eens een kaartje kopen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 10:48 
 

urbandesigner schreef:
Deze week maar eens een kaartje kopen :cool:

:thumbup: me 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.
Gezien de line-up heb ik er eigenlijk wel hele hoge verwachtingen van, is het geluid een beetje te pruimen daar?


Het geluid is er uiterst goed te pruimen, al raad ik wel oordoppen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Maestro N schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen, wordt m'n eerste Loudness en eerste keer Klokgebouw.
Gezien de line-up heb ik er eigenlijk wel hele hoge verwachtingen van, is het geluid een beetje te pruimen daar?


Het geluid is er uiterst goed te pruimen, al raad ik wel oordoppen aan.


Ok nice! Oordoppen heb ik eigenlijk altijd wel bij me just in case (voor gevalletjes als Thrillogy dit jaar bijvoorbeeld, man wat was ik blij dat ik ze toen mee had).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Standaard oordoppen in is beste, niet alleen bij de erge gevallen zoals Thrillogy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is indd ongetwijfeld het verstandigst, maar vaak kan ik het niet laten om ze toch even uit te doen, vooral bij hardstyle feesten. Heeft gewoon zo veel meer impact, of mijn oordoppen zijn gewoon kut. :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten