Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:08 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen, word me eerste loudness :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan pas eind maart denk ik kaartje halen, hopen dat ze er dan nog zijn dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b2s
Citaat:
In verband met een foute instelling zijn bij bestellingen van Loudness kaarten 4,25 euro aan servicekosten berekend i.p.v. 3,25 euro. Het teveel betaalde bedrag zal aan de bestellers worden terugbetaald.


Dat klinkt al beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben d'r ook bij ^^
Alweer de 7e Loudness op rij vanaf december 2010 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,50 voor een heel evenement lijkt me bizar. Heb je m wel goed verstaan? :p en via wie gaat dat dan? De reden dat paylogic veel vraagt voor q en b2s evenementen is wss omdat het van id&t is, dus het gaat allemaal in dezelfde pot volgens mij. Ook scheelt het dat zij de infrastructuur hebben ervoor, wat een ticketscript mss niet heeft. Timoco faalt altijd compleet bij veel traffic. Dat kost ook geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 21:59 
 
Hardtraxx Addict

Ook hiervoor ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
2,50 voor een heel evenement lijkt me bizar. Heb je m wel goed verstaan? :p en via wie gaat dat dan? De reden dat paylogic veel vraagt voor q en b2s evenementen is wss omdat het van id&t is, dus het gaat allemaal in dezelfde pot volgens mij. Ook scheelt het dat zij de infrastructuur hebben ervoor, wat een ticketscript mss niet heeft. Timoco faalt altijd compleet bij veel traffic. Dat kost ook geld.

Had het idd fout verstaan. Het is 1,25 per bestelling. En dan betaal je nog 85 eurocent voor ideal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al m'n ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En ook hier ticket voor besteld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ben d'r ook bij ^^
Alweer de 7e Loudness op rij vanaf december 2010 :D


Same here! Maar die december 2010 hebben ze voor mij nog nooit kunnen overtreffen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
El Mare schreef:
Ben d'r ook bij ^^
Alweer de 7e Loudness op rij vanaf december 2010 :D


Same here! Maar die december 2010 hebben ze voor mij nog nooit kunnen overtreffen :/


Toen hardstyle nog net niet commercieel was :P Want dat was idd de beste editie tot nu toe qua sfeer, zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook inmiddels een kaartje binnen. Was het helemaal vergeten om zaterdag een te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:19 
 

Ik haak af, i think
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik haak af, i think

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat 'm voor mij ook niet worden vrees ik. :cry:
Dan maar weer naar de Maassilo editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:10 
 

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik haak af, i think

:cry:


Sorry Someren !!!1!!! (L)

Moet nog eventjes kijken wat ik doe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:16 
 

stefan_helmond schreef:
Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!


En hoe kom jij erbij dat ik jou niet mag dan? :lol:

Probleem is dat ik geen kaartje kan bestellen via internet dus dat is kleutennn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
stefan_helmond schreef:
Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!


En hoe kom jij erbij dat ik jou niet mag dan? :lol:

Probleem is dat ik geen kaartje kan bestellen via internet dus dat is kleutennn

Een paar jaar geleden hield je mie iig voor de gek, en hoezo ken je dat niet? Heb je geen internetbankieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:21 
 

stefan_helmond schreef:
JEFSKIII schreef:
stefan_helmond schreef:
Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!


En hoe kom jij erbij dat ik jou niet mag dan? :lol:

Probleem is dat ik geen kaartje kan bestellen via internet dus dat is kleutennn

Een paar jaar geleden hield je mie iig voor de gek, en hoezo ken je dat niet? Heb je geen internetbankieren?


Dat herinner ik me geeneens meer joh :lol:

En nope heb geen internet bankieren, iemand besteld altijd kaartjes voor me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Geen internetbankieren? In 2013? :oh:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten