Erbij 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
-
HHardtraxxer
- 58 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Kaartje binnen, word me eerste loudness 
Kan pas eind maart denk ik kaartje halen, hopen dat ze er dan nog zijn dus 
b2s
Dat klinkt al beter.In verband met een foute instelling zijn bij bestellingen van Loudness kaarten 4,25 euro aan servicekosten berekend i.p.v. 3,25 euro. Het teveel betaalde bedrag zal aan de bestellers worden terugbetaald.
Ben d'r ook bij
Alweer de 7e Loudness op rij vanaf december 2010
2,50 voor een heel evenement lijkt me bizar. Heb je m wel goed verstaan? :p en via wie gaat dat dan? De reden dat paylogic veel vraagt voor q en b2s evenementen is wss omdat het van id&t is, dus het gaat allemaal in dezelfde pot volgens mij. Ook scheelt het dat zij de infrastructuur hebben ervoor, wat een ticketscript mss niet heeft. Timoco faalt altijd compleet bij veel traffic. Dat kost ook geld.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ook hiervoor ticket binnen 
Had het idd fout verstaan. Het is 1,25 per bestelling. En dan betaal je nog 85 eurocent voor ideal.wrote:2,50 voor een heel evenement lijkt me bizar. Heb je m wel goed verstaan? :p en via wie gaat dat dan? De reden dat paylogic veel vraagt voor q en b2s evenementen is wss omdat het van id&t is, dus het gaat allemaal in dezelfde pot volgens mij. Ook scheelt het dat zij de infrastructuur hebben ervoor, wat een ticketscript mss niet heeft. Timoco faalt altijd compleet bij veel traffic. Dat kost ook geld.
Same here! Maar die december 2010 hebben ze voor mij nog nooit kunnen overtreffenwrote:Ben d'r ook bij![]()
Toen hardstyle nog net niet commercieel waswrote:Same here! Maar die december 2010 hebben ze voor mij nog nooit kunnen overtreffenwrote:Ben d'r ook bij![]()
Hier ook inmiddels een kaartje binnen. Was het helemaal vergeten om zaterdag een te kopen.
-
J
Ik haak af, i think
Gaat 'm voor mij ook niet worden vrees ik.
Dan maar weer naar de Maassilo editie.
Dan maar weer naar de Maassilo editie.
-
J
Sorry Someren !!!1!!!wrote:wrote:Ik haak af, i think
Moet nog eventjes kijken wat ik doe
Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!
-
J
En hoe kom jij erbij dat ik jou niet mag dan?wrote:Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!
Probleem is dat ik geen kaartje kan bestellen via internet dus dat is kleutennn
Een paar jaar geleden hield je mie iig voor de gek, en hoezo ken je dat niet? Heb je geen internetbankieren?wrote:En hoe kom jij erbij dat ik jou niet mag dan?wrote:Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!![]()
-
J
Dat herinner ik me geeneens meer johwrote:Een paar jaar geleden hield je mie iig voor de gek, en hoezo ken je dat niet? Heb je geen internetbankieren?wrote:En hoe kom jij erbij dat ik jou niet mag dan?wrote:Ondanks dat je me niet mag, hoop ik gewoon dat je gaat Jeff!![]()
En nope heb geen internet bankieren, iemand besteld altijd kaartjes voor me
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Geen internetbankieren? In 2013?