Kepro schreef:
Daveytl schreef:
Delt-A schreef:
€4,25 servicekosten, wordt steeds gekker
Is pure winst heb ik me gisteren laten vertellen.
Waar die 'servicekosten' vandaan komen is mij sowieso een raadsel.
Net zoals voor iDeal betalen.

Ja, slaat nergens op.
Hoorde van mijn pa (die zelf ook evenementen organiseert) dat de servicekosten voor hem €2,10 zijn.
En dat is dan niet per persoon, maar gewoon voor alles samen

Dus of er op zijn evenement nou 3 mensen staan, of de gebruikelijke 500 á 1000, die kosten blijven €2,10.
Ik denk zelf dat het meer een psychologisch iets is. Dat je sneller een kaartje koopt als de prijs 25 is dan wanneer het 30 euro is. Die servicekosten neem je dan maar voor lief omdat je denkt dat dat normaal is.