Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
stefan_helmond schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik ook naar jou ja, maar zonder resultaat, was vergeten hoe je eruit zag man

Ga je zaterdag nog naar Hakkuhgat?


Nee man, jij wel dan?
Ik ga gewoon naar Helmond stad, en morgen naar Lost In Dreams zeezicht, jij ook?

Nee maat lost in dreams gaat 'm niet worden. Heeel misschien.....maar ik ga wel naar hakkuhgat met m'n vriendin, en een paar oud collega's! En met Loudness...zullen we dan samen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 16:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb eens op de site naar die nummers van de onbekendere artiesten geluisterd. Die twee van Caine hebben echt ontiegelijke kut (pitch)kicks.... Die van Unbreakable bevat een heerlijke drive maar heeft kut vocalen. Die van Secret Unity klinkt op zich wel gaaf, hadden iets vollere kicks onder gemogen. Die van Kronos heeft weer ontiegelijke kutkicks. Kom op zeg, die pitchkicks :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die caine - bang it is wel slappe hap ja. Verder staan er imo toch ook wel een hoop interessante platen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:54 
 

Citaat:
Nee maat lost in dreams gaat 'm niet worden. Heeel misschien.....maar ik ga wel naar hakkuhgat met m'n vriendin, en een paar oud collega's! En met Loudness...zullen we dan samen gaan?


Ik vind prima jonge, niemand vanuit mij houd van raw dusja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik regel een party bus vanaf delft centraal, nog 20 plekken over. Iemand interesse om mee te gaan? Prijs bedraagt 21euro en de bus vertrekt om 21:00 vanaf Delft centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb eens op de site naar die nummers van de onbekendere artiesten geluisterd. Die twee van Caine hebben echt ontiegelijke kut (pitch)kicks.... Die van Unbreakable bevat een heerlijke drive maar heeft kut vocalen. Die van Secret Unity klinkt op zich wel gaaf, hadden iets vollere kicks onder gemogen. Die van Kronos heeft weer ontiegelijke kutkicks. Kom op zeg, die pitchkicks :sick: .


Heb hetzelfde bij een aantal van die namen van Qapital area 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Super line up!! Arboza & Asylum, Secret Unity , en Unbreakable :worship: top deze namen wou ik graag zien!
Voormij eerlijk gezegd geen onbekenden namen :thumbup: maar wel verrassend dat ze er staan :P


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raakt dit meteen uitverkocht, want ik kan vandaag geen kaartjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Raakt dit meteen uitverkocht, want ik kan vandaag geen kaartjes halen.

Lijkt me heeel sterk. Denk dat je zelfs in april nog een kaartje kan halen, maar dat is een gok. Ik neem in ieder geval geen risico's meer bij hardstyle feesten, gelijk halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
stefan_helmond schreef:
Raakt dit meteen uitverkocht, want ik kan vandaag geen kaartjes halen.

Lijkt me heeel sterk. Denk dat je zelfs in april nog een kaartje kan halen, maar dat is een gok. Ik neem in ieder geval geen risico's meer bij hardstyle feesten, gelijk halen!

Ja ken ze pas rond 4 uur halen waarschijnlijk. Dus hopen dat 't nog lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€4,25 servicekosten, wordt steeds gekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
€4,25 servicekosten, wordt steeds gekker

Ja echt he, ik wou het net zeggen... weer een euro ofzo omhoog die onzin.
Maar goed, de tickets zijn iig weer binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou verwachten dat zoiets goedkoper wordt door de jaren heen, maargoed, heb ze ook binnen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de prijs van een kaartje nu dan inclusief service kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
€4,25 servicekosten, wordt steeds gekker

Is pure winst heb ik me gisteren laten vertellen.
Waar die 'servicekosten' vandaan komen is mij sowieso een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Delt-A schreef:
€4,25 servicekosten, wordt steeds gekker

Is pure winst heb ik me gisteren laten vertellen.
Waar die 'servicekosten' vandaan komen is mij sowieso een raadsel.


Net zoals voor iDeal betalen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wat is de prijs van een kaartje nu dan inclusief service kosten?

34,25
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

€4,25 servicekosten :') ik ben normaal de laatste die zeurt over prijzen maar dit slaat echt nergens op haha.

Wesz91 schreef:
Kepro schreef:
Wat is de prijs van een kaartje nu dan inclusief service kosten?

34,25

Komt nog 80 cent of zo bij als je met iDeal betaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die servicekosten zijn idd gekkenwerk :/ . Anyway ticket binnen, aanwezig met thehardstyleholland, SoundTunerZ, en Jolle :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Daveytl schreef:
Delt-A schreef:
€4,25 servicekosten, wordt steeds gekker

Is pure winst heb ik me gisteren laten vertellen.
Waar die 'servicekosten' vandaan komen is mij sowieso een raadsel.


Net zoals voor iDeal betalen. :/

Ja, slaat nergens op.
Hoorde van mijn pa (die zelf ook evenementen organiseert) dat de servicekosten voor hem €2,10 zijn.
En dat is dan niet per persoon, maar gewoon voor alles samen :lol: Dus of er op zijn evenement nou 3 mensen staan, of de gebruikelijke 500 á 1000, die kosten blijven €2,10.

Ik denk zelf dat het meer een psychologisch iets is. Dat je sneller een kaartje koopt als de prijs 25 is dan wanneer het 30 euro is. Die servicekosten neem je dan maar voor lief omdat je denkt dat dat normaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harmony of Hardcore is maar €2,50 servicekosten. Waar komt dat verschil in vredesnaam vandaan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is gewoon de 'prijs' van Paylogic. B2S betaalt niks aan Paylogic voor hun diensten maar Paylogic heft gewoon €4,25 per ticket. Is gewoon omzet voor hun en niet 'kosten' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Dat is gewoon de 'prijs' van Paylogic. B2S betaalt niks aan Paylogic voor hun diensten maar Paylogic heft gewoon €4,25 per ticket. Is gewoon omzet voor hun en niet 'kosten' ;)

Hoe weet je dit? En geldt dat alleen voor grotere organisaties?
Want hier heeft mijn pa namelijk geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:
Dat is gewoon de 'prijs' van Paylogic. B2S betaalt niks aan Paylogic voor hun diensten maar Paylogic heft gewoon €4,25 per ticket. Is gewoon omzet voor hun en niet 'kosten' ;)

Hoe weet je dit? En geldt dat alleen voor grotere organisaties?
Want hier heeft mijn pa namelijk geen last van.

Weet ik niet, gezond boerenverstand :P. Paylogic is gewoon een bedrijf en die verdienen alleen geld met dit soort dingen. Van die €4,25 moeten zij dus hun hele bedrijf op poten houden. Iedereen denkt dat die servicekosten ook echt 'kosten' zijn maar dat is dus gewoon de 'vergoeding' voor Paylogic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, kaartje binnen. :cool:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten