Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Dus als ik een keer een NL-talig lied uitbreng, ben ik meteen bekend?


Ja, kijk maar naar die gnoom van een Zanger Rinus :clap:

Jij krijgt ook een stijve elke keer als Firetrap reageert of niet xd

Kan niemand ontgaan zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas is ook gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:15 
 
Artiest

Zei iemand Bas :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
wootum schreef:
Jonas schreef:
Hm, bij het krantje dat je meekreeg bij Hardbass stond hij wel degelijk in de line up.

Mocht je niet aan het trollen zijn, heb je er bewijs van?


Citaat:
Krantje stond niets over de Lineup van Loudness, overigens was het geen krantje, maar een boekje. Dus denk dat je aan het trollen bent. :)

Ik had het ook niet over Loudness. In dat krantje/boekje stond dat Delete op 30 maart in Maastricht moest draaien, maar iemand anders beweerde van niet, daar had ik het over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Bas :bomb: (L) :love: :loving: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:04 
 

Henk-Jan schreef:
JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Dus als ik een keer een NL-talig lied uitbreng, ben ik meteen bekend?


Ja, kijk maar naar die gnoom van een Zanger Rinus :clap:

Jij krijgt ook een stijve elke keer als Firetrap reageert of niet xd


Weer typisch een reactie, puuuuuuur uit jaloezie !!!! :mad:

Had ik zijn looks maar, en dat kapsel van hem :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jij wordt echt met de dag raarder. Maar ik baal wel ECHT dat ik je niet gemeet heb man, heb echt focking lang lopen zoeken naar je, zo graag wilde ik het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:28 
 

Ik ook naar jou ja, maar zonder resultaat, was vergeten hoe je eruit zag man
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik ook naar jou ja, maar zonder resultaat, was vergeten hoe je eruit zag man

Ga je zaterdag nog naar Hakkuhgat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:41 
 

stefan_helmond schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik ook naar jou ja, maar zonder resultaat, was vergeten hoe je eruit zag man

Ga je zaterdag nog naar Hakkuhgat?


Nee man, jij wel dan?
Ik ga gewoon naar Helmond stad, en morgen naar Lost In Dreams zeezicht, jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:47 
 

Stond dit al ergens?


Dikke vette zuigtrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:50 
 

Benieuwd wie dit jaar het anthem zal maken, B-Front/Adaro? Hoop ik op iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Henk-Jan schreef:
JEFSKIII schreef:
Ja, kijk maar naar die gnoom van een Zanger Rinus :clap:

Jij krijgt ook een stijve elke keer als Firetrap reageert of niet xd


Weer typisch een reactie, puuuuuuur uit jaloezie !!!! :mad:

Had ik zijn looks maar, en dat kapsel van hem :cool:

Rare mooiboi
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:52 
 

Crypsis maakt het anthem, want die gaat live. Hopelijk geen slap nummertje, maar iets a la Torture, Strike, Nackt of gewoon een hardcore track met Crucifier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Crypsis maakt het anthem, want die gaat live. Hopelijk geen slap nummertje, maar iets a la Torture, Strike, Nackt of gewoon een hardcore track met Crucifier.

Dat zegt niks, helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:08 
 

Ik hoop dat Thera of Blackburn m mogen maken. ^^

Maar Wavolizer is natuurlijk het zwaarst :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ik hoop dat Thera of Blackburn m mogen maken. ^^

Maar Wavolizer is natuurlijk het zwaarst :evil:

Zet mijn geld op Thera Ft. Yuna-X. Wat zou anders haar functie verder zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:14 
 

Gun het Thera ook wel, keer eens een anthem van een Theracords artiest. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:52 
 

Steffnov schreef:
En-er-gy schreef:
Ik hoop dat Thera of Blackburn m mogen maken. ^^

Maar Wavolizer is natuurlijk het zwaarst :evil:

Zet mijn geld op Thera Ft. Yuna-X. Wat zou anders haar functie verder zijn :P

Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day?

Of Thera maakt een house-plaat-anthem.
En Yuna-X komt als MC. tijdens de TC -artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
of gewoon een hardcore track met Crucifier.


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Benieuwd wie dit jaar het anthem zal maken, B-Front/Adaro? Hoop ik op iig

B-Front zou ik erg vet vinden inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Steffnov schreef:
En-er-gy schreef:
Ik hoop dat Thera of Blackburn m mogen maken. ^^

Maar Wavolizer is natuurlijk het zwaarst :evil:

Zet mijn geld op Thera Ft. Yuna-X. Wat zou anders haar functie verder zijn :P

Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day?

Of Thera maakt een house-plaat-anthem.
En Yuna-X komt als MC. tijdens de TC -artiesten.

Ze zetten haar echt niet op de poster voor 2 plaatjes, dan denk ze zelf ook "uuhhh....juist". Met anthem maakt het natuurlijk wat specialer.

Rest ga ik ook niet op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:29 
 

tja wie weet.

We wachten gewoon af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxxer

Super line up!! Arboza & Asylum, Secret Unity , en Unbreakable :worship: top deze namen wou ik graag zien!
Voormij eerlijk gezegd geen onbekenden namen :thumbup: maar wel verrassend dat ze er staan :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten