Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na vorige Loudness in Ehv, Awakening laatst en PH12 ook gedaan ;)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Schuifpui open, kamer leeg, grote tuin
DJ-setje erbij (wie wil draaien, be my guest)

Ik zal zorgen voor pannekoeken, eieren en spek..
Drank zal er zijn

maar jongens, geen snuiffestijn op hangtafels of wat dan ooK!


goed idee, ik doe wss wel mee.
Over drank- en drugsgebruik hoef je je bij mij iig geen zorgen te maken, ben altijd nuchter bij feesten.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Dat zeg ik nadrukkelijk omdat ik hier gelezen heb dat er na een feest de lijnen op de tafel werden gelegd omdat het kon..

ja sorry, hoeft hier niet..

Ik zit te denken aan 'een kleine vergoeding'
Maar zal niet meer dan 2,50 worden p.p. Maar dan heb je wel eten, drank en leuke afterparty.. (Op 20 minuten van station, dat wel).

Tevens kunnen de mensen die willen slapen de bus naar huis pakken, die halte is echt tegenover ons huis..

Dan kom ik niet hoor :/
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon sowieso al niet, maar na deze line-up gezien te hebben maakt dat me eerlijk gezegd ook niet zoveel uit.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk inderdaad door veel onbekende namen neer te zetten voor het mainstream publiek dat ze de echte
kenners proberen te trekken. Dat de sfeer er alleen maar op vooruit zal gaan :yay: 6e Loudness alweer,
Waarschijnlijk weer met 2 bussen vol vanuit Delft aanwezig :cool:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ik denk inderdaad door veel onbekende namen neer te zetten voor het mainstream publiek dat ze de echte
kenners proberen te trekken. Dat de sfeer er alleen maar op vooruit zal gaan :yay: 6e Loudness alweer,
Waarschijnlijk weer met 2 bussen vol vanuit Delft aanwezig :cool:

Mooi! Hekel aan mensen die hele tijd stilstaan! Go hard, or go home!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Dat de sfeer er alleen maar op vooruit zal gaan

Dat kan inderdaad wel eens heel goed uitpakken :)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees alleen dat de hoofdzaal nog een stuk voller komt te zitten als niemand naar zaal 2 wil.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
Pommer schreef:
Nee dit gaat hem niet worden, line up spreekt me op een paar namen niet echt aan. Dan kies ik liever voor Qapital en/of Inception.

Ga gewoon man

Nee man
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:19 
 

Fuck hey godverdomme dan heb ik ''waarschijnlijk'' een feest, maar dit is wel een must eigenliek
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorige keer absoluut geen last van de drukte gehad hier PNRMX jij wel?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Schuifpui open, kamer leeg, grote tuin
DJ-setje erbij (wie wil draaien, be my guest)

Ik zal zorgen voor pannekoeken, eieren en spek..
Drank zal er zijn

maar jongens, geen snuiffestijn op hangtafels of wat dan ooK!

Ik gebruik geen drugs, maar als er geen drugs gebruikt mag worden kom ik uit principe niet.. Dat hoort er gewoon bij vind ik.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:18 
 
Hardtraxxer

Wordt mijn eerstvolgende hardstyle feestje denk.. line up kon wel beter maar hoor altijs goede verhalen over loudness dus gaat hem qel worden denk ik! Of qapital als die line up een stuk beter is.. En ik kwam op inception nog enw Jonas twgen met wie ik op loudness zou meeten, als je ook op hardtraxx zit stuur me ff een pm! :D
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almightyy schreef:
Wel man, ik ben dan op mijn gezelligst

Hey man
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vorige keer absoluut geen last van de drukte gehad hier PNRMX jij wel?


Niet erg veel, maar volgens mij was er toen ook veel belangstelling voor de 2e zaal, wat nu best anders zou kunnen zijn
Bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja weenie hoor nogmaals wij kwamen rond Theracords Live die zaal in toen stond er niet zo heel veel, in de grote zaal zelf nooit last gehad. Hoop meer dat ze niet ineens weer het dubbele aan kaarten gaan verkopen ofzo.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de onbekende namen Secret Unity, Unbreakable, en Caine. Laat me graag verrassen :) .
Tof dat Arboza & Asylum, Blackburn, Thera & Yuna-X, en Wavolizer er staan :D .
Zaterdat sowieso kaarten aanschaffen.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Benieuwd naar de onbekende namen Secret Unity, Unbreakable, en Caine. Laat me graag verrassen :) .
Tof dat Arboza & Asylum, Blackburn, Thera & Yuna-X, en Wavolizer er staan :D .
Zaterdat sowieso kaarten aanschaffen.


Unbreakable is toch niet onbekend? Van Pavorem Monstra met X-Pander.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dus als ik een keer een NL-talig lied uitbreng, ben ik meteen bekend?
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
flevoboys schreef:
Benieuwd naar de onbekende namen Secret Unity, Unbreakable, en Caine. Laat me graag verrassen :) .
Tof dat Arboza & Asylum, Blackburn, Thera & Yuna-X, en Wavolizer er staan :D .
Zaterdat sowieso kaarten aanschaffen.


Unbreakable is toch niet onbekend? Van Pavorem Monstra met X-Pander.

Ja maar verder is hij voor mij onbekend ;) . Tof dat b2s onbekendere namen een kans geeft, al krijg je dan wel weer van ja waarom andere namen niet dan. Hou je dan altijd, ik kijk er in ieder geval erg naar uit!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja, beetje verkeerde bewoording gebruikt :P Ik ken hem wel, maar is niet bekend. Dat lijkt me beter uitgelegd :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:19 
 

Firetrap schreef:
Dus als ik een keer een NL-talig lied uitbreng, ben ik meteen bekend?


Ja, kijk maar naar die gnoom van een Zanger Rinus :clap:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hmm ja, beetje verkeerde bewoording gebruikt :P Ik ken hem wel, maar is niet bekend. Dat lijkt me beter uitgelegd :)

Ik had bij nader inzien beter onbekendere namen kunnen zeggen :P .
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Firetrap schreef:
Dus als ik een keer een NL-talig lied uitbreng, ben ik meteen bekend?


Ja, kijk maar naar die gnoom van een Zanger Rinus :clap:

Jij krijgt ook een stijve elke keer als Firetrap reageert of niet xd
Bericht Geplaatst op 07 feb 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
flevoboys schreef:
Benieuwd naar de onbekende namen Secret Unity, Unbreakable, en Caine. Laat me graag verrassen :) .
Tof dat Arboza & Asylum, Blackburn, Thera & Yuna-X, en Wavolizer er staan :D .
Zaterdat sowieso kaarten aanschaffen.


Unbreakable is toch niet onbekend? Van Pavorem Monstra met X-Pander.


Dat ie maar net zo'n setje draait als X-Pander afgelopen editie, wat een bazenset was dat :worship:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten