Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:22 
 

Ik ga mee!!!!!
Wel die bril meenemen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard :cool: !

Vantevoren preparty ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jefferd verkoopt z'n ticket toch weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:37 
 

Echt niet, ik was gewoon op Hard Bass :mad:

Maar ik ben overal voor in, of Joris moet mee willen, die gaat toch vaak alleen :cool:

Helmond & Someren #OnTour
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Maarja, zien we dan wel weer... Valt geloof ik precies na m'n tentamens :yay:

Qapital er precies voor... Dit wordt m dus sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:24 
 

Qapital wil ik ook, maar ook daar wil niemand mee....

Heb niet zo'n grote groep die echt into de partys is helaas of er geld aan uitgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Is op kruipafstand dus afterparty bij mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Is op kruipafstand dus afterparty bij mij?


Heel Hardtraxx bij deze uitgenodigd dus? Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel eeeeeeeeeeeeerg leuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:43 
 

rakkietakkie schreef:
Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Is op kruipafstand dus afterparty bij mij?

afgesproken.

wel even een foto van je zelf en je adres ter echtheidscontrole.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:09 
 

Project X, nais.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:15 
 

JEFSKIII schreef:
Project X, nais.

ssssshhhhtttt :x

Feind Hört Mit!

als de politie dit leest weten ze jou zo te vinden. :list:



:corn: (Helmonder, ik kom je morgen lastigvallen, althans Helmond lastig vallen. Morgen naar ACR Reijnders voor nieuwe radio.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet aanwezig! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff, ik ga ook hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Niet aanwezig! :(

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Is op kruipafstand dus afterparty bij mij?


Jo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:34 
 

En-er-gy schreef:
JEFSKIII schreef:
Project X, nais.

ssssshhhhtttt :x

Feind Hört Mit!

als de politie dit leest weten ze jou zo te vinden. :list:



:corn: (Helmonder, ik kom je morgen lastigvallen, althans Helmond lastig vallen. Morgen naar ACR Reijnders voor nieuwe radio.)

Jaja je gaat gewoon naar de macdonalds, kameroliefantje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helaas door een drukke agenda hier niet bij :(
Eerst indicator, daarna beat the bridge. Heel zonde dit. Hoop volgende keer weer maassilo. Niet omdat dit perse een betere locatie is maar 3,5 uur in de trein is erg lang. Heel erg lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:16 
 

JEFSKIII schreef:
En-er-gy schreef:
JEFSKIII schreef:
Project X, nais.

ssssshhhhtttt :x

Feind Hört Mit!

als de politie dit leest weten ze jou zo te vinden. :list:



:corn: (Helmonder, ik kom je morgen lastigvallen, althans Helmond lastig vallen. Morgen naar ACR Reijnders voor nieuwe radio.)

Jaja je gaat gewoon naar de macdonalds, kameroliefantje



Ik ben daar net nog geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Is op kruipafstand dus afterparty bij mij?


Ik kruip wel mee naar die afterparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schuifpui open, kamer leeg, grote tuin
DJ-setje erbij (wie wil draaien, be my guest)

Ik zal zorgen voor pannekoeken, eieren en spek..
Drank zal er zijn

maar jongens, geen snuiffestijn op hangtafels of wat dan ooK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee dit gaat hem niet worden, line up spreekt me op een paar namen niet echt aan. Dan kies ik liever voor Qapital en/of Inception.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was verrast door die line-up, maar ik ben er wel tevreden mee om eens wat andere namen te zien. Ik denk ook dat hierdoor de sfeer op het feest beter is, want er komen minder mensen alleen voor de grote namen en meer liefhebbers van de muziek.

rakkietakkie schreef:
Schuifpui open, kamer leeg, grote tuin
DJ-setje erbij (wie wil draaien, be my guest)

Ik zal zorgen voor pannekoeken, eieren en spek..
Drank zal er zijn

maar jongens, geen snuiffestijn op hangtafels of wat dan ooK!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zeg ik nadrukkelijk omdat ik hier gelezen heb dat er na een feest de lijnen op de tafel werden gelegd omdat het kon..

ja sorry, hoeft hier niet..

Ik zit te denken aan 'een kleine vergoeding'
Maar zal niet meer dan 2,50 worden p.p. Maar dan heb je wel eten, drank en leuke afterparty.. (Op 20 minuten van station, dat wel).

Tevens kunnen de mensen die willen slapen de bus naar huis pakken, die halte is echt tegenover ons huis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:35 
 

Pommer schreef:
Nee dit gaat hem niet worden, line up spreekt me op een paar namen niet echt aan. Dan kies ik liever voor Qapital en/of Inception.


Zit zelf ook te twijfelen tussen Loudness en Qapital. Maar denk dat het toch Loudness gaat worden, om de reden die Qz ook al aangeeft (sfeer).
Maar ik wil eerst nog even de line-up van Qapital zien..

rakkietakkie schreef:
Dat zeg ik nadrukkelijk omdat ik hier gelezen heb dat er na een feest de lijnen op de tafel werden gelegd omdat het kon..

ja sorry, hoeft hier niet..

Ik zit te denken aan 'een kleine vergoeding'
Maar zal niet meer dan 2,50 worden p.p. Maar dan heb je wel eten, drank en leuke afterparty.. (Op 20 minuten van station, dat wel).

Tevens kunnen de mensen die willen slapen de bus naar huis pakken, die halte is echt tegenover ons huis..


Heb jij enig idee waar je aan begint? :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten