Ik ga mee!!!!!
Wel die bril meenemen dan
Wel die bril meenemen dan
Heel Hardtraxx bij deze uitgenodigd dus? Prima!wrote:Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Is op kruipafstand dus afterparty bij mij?
afgesproken.wrote:Aanwezig! en er zeer veel zin in.
ssssshhhhttttwrote:Project X, nais.
wrote:Niet aanwezig!
Jo!wrote:Aanwezig! en er zeer veel zin in.
Jaja je gaat gewoon naar de macdonalds, kameroliefantjewrote:ssssshhhhttttwrote:Project X, nais.![]()
Feind Hört Mit!
als de politie dit leest weten ze jou zo te vinden.![]()
![]()
Spoiler
(Helmonder, ik kom je morgen lastigvallen, althans Helmond lastig vallen. Morgen naar ACR Reijnders voor nieuwe radio.)
wrote:Jaja je gaat gewoon naar de macdonalds, kameroliefantjewrote:ssssshhhhttttwrote:Project X, nais.![]()
Feind Hört Mit!
als de politie dit leest weten ze jou zo te vinden.![]()
![]()
Spoiler
(Helmonder, ik kom je morgen lastigvallen, althans Helmond lastig vallen. Morgen naar ACR Reijnders voor nieuwe radio.)
Ik kruip wel mee naar die afterpartywrote:Aanwezig! en er zeer veel zin in.
wrote:Schuifpui open, kamer leeg, grote tuin
DJ-setje erbij (wie wil draaien, be my guest)
Ik zal zorgen voor pannekoeken, eieren en spek..
Drank zal er zijn
maar jongens, geen snuiffestijn op hangtafels of wat dan ooK!
Zit zelf ook te twijfelen tussen Loudness en Qapital. Maar denk dat het toch Loudness gaat worden, om de reden die Qz ook al aangeeft (sfeer).wrote:Nee dit gaat hem niet worden, line up spreekt me op een paar namen niet echt aan. Dan kies ik liever voor Qapital en/of Inception.
Heb jij enig idee waar je aan begint?wrote:Dat zeg ik nadrukkelijk omdat ik hier gelezen heb dat er na een feest de lijnen op de tafel werden gelegd omdat het kon..
ja sorry, hoeft hier niet..
Ik zit te denken aan 'een kleine vergoeding'
Maar zal niet meer dan 2,50 worden p.p. Maar dan heb je wel eten, drank en leuke afterparty.. (Op 20 minuten van station, dat wel).
Tevens kunnen de mensen die willen slapen de bus naar huis pakken, die halte is echt tegenover ons huis..