Pommer schreef:
Nee dit gaat hem niet worden, line up spreekt me op een paar namen niet echt aan. Dan kies ik liever voor Qapital en/of Inception.
Zit zelf ook te twijfelen tussen Loudness en Qapital. Maar denk dat het toch Loudness gaat worden, om de reden die Qz ook al aangeeft (sfeer).
Maar ik wil eerst nog even de line-up van Qapital zien..
rakkietakkie schreef:
Dat zeg ik nadrukkelijk omdat ik hier gelezen heb dat er na een feest de lijnen op de tafel werden gelegd omdat het kon..
ja sorry, hoeft hier niet..
Ik zit te denken aan 'een kleine vergoeding'
Maar zal niet meer dan 2,50 worden p.p. Maar dan heb je wel eten, drank en leuke afterparty.. (Op 20 minuten van station, dat wel).
Tevens kunnen de mensen die willen slapen de bus naar huis pakken, die halte is echt tegenover ons huis..
Heb jij enig idee waar je aan begint?
