Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:23 
 

Wat is de complete lineup dan en de prijs? en start volgende week toch kaartverkoop?

MOET hierheen, alleen ff kijken wie er mee kan/wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ken de helft van de line-up niet eens, maar juist vet dat er onbekende namen komen draaien. Zo word je tenminste nog verrast qua sets. En ook leuk dat de Donkey Rollers weer eens langs komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk gewoon aanwezig, ook al is de line-up niet geweldig. Die van de vorige editie wordt toch nooit meer overtroffen die was echt bizar. Desalniettemin zal ik me toch top vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:52 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Natuurlijk gewoon aanwezig, ook al is de line-up niet geweldig. Die van de vorige editie wordt toch nooit meer overtroffen die was echt bizar. Desalniettemin zal ik me toch top vermaken.

gwn lkkr hakkuh tog
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Mr Lellebel schreef:
Natuurlijk gewoon aanwezig, ook al is de line-up niet geweldig. Die van de vorige editie wordt toch nooit meer overtroffen die was echt bizar. Desalniettemin zal ik me toch top vermaken.

gwn lkkr hakkuh tog

Jumping in the moonlight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Mr Lellebel schreef:
Natuurlijk gewoon aanwezig, ook al is de line-up niet geweldig. Die van de vorige editie wordt toch nooit meer overtroffen die was echt bizar. Desalniettemin zal ik me toch top vermaken.

gwn lkkr hakkuh tog

Marijn jij moet ook komen dit is het feest dat ik je een jaar ken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:48 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:
Mr Lellebel schreef:
Natuurlijk gewoon aanwezig, ook al is de line-up niet geweldig. Die van de vorige editie wordt toch nooit meer overtroffen die was echt bizar. Desalniettemin zal ik me toch top vermaken.

gwn lkkr hakkuh tog

Marijn jij moet ook komen dit is het feest dat ik je een jaar ken :loving:

Gaan we even lekker vieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Zonder twijfel aanwezig :)
Vorige editie in het klokgebouw was te episch voor woorden :love:
Vind de line-up prima verder! Blackburn, Thera, Crypsis, The Geminizers, Wavolizer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt triest dat ze namen als Secret Unity en Cain of zo boeken, what the fuck. Zijn zat andere talenten. Desalniettemin wel aanwezig. The Geminizers dit keer meepakken + Wavolizer, Thera, B-Front, Chris One en Blackburn ook altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:24 
 

Denk dat er niemand uit me groep hiermee naartoe gaat, i think >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:31 
 

Hier hetzelfde, maar dan ga ik wel naar een meeting als die er komt. Ik moet en zal hier bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Heerlijke line up! Ga hier toch proberen wat te regelen, is niet al te ver. :thumbup:

Gaan we samen weer even kletsen, was gezellig zaterdag :) Voor mij helemaal niet ver, mama woont tegenover het psv stadion :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Zeker de moeite waard, we zullen zien of ik kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me erg vet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is aanwezig, wordt mijn eerste LouDness :D Wavolizer, The Geminizers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:16 
 

Wat is nou de complete line-up, want ich kan nicht finden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Wat is nou de complete line-up, want ich kan nicht finden

Zoals die op de poster staat neem ik aan, of staan hier altijd veel meer? :x

Balen dat dit zover weg is, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:20 
 

Welke poster, ik ga niet alle paginas doorspitten, lijk wel gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Wat is nou de complete line-up, want ich kan nicht finden


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

oh stik er maar dan in
pagina 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:24 
 

Oke ik moet er bij zijn!!!

Maar dafuq die Cain en Secret Unity worden lange eetpauzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Oke ik moet er bij zijn!!!

Maar dafuq die Cain en Secret Unity worden lange eetpauzes.


2 zalen, snoeie zal je
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Denk dat er niemand uit me groep hiermee naartoe gaat, i think >.<

Ga mee met Someren dan :yay: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:50 
 

urbandesigner schreef:
JEFSKIII schreef:
Denk dat er niemand uit me groep hiermee naartoe gaat, i think >.<

Ga mee met Someren dan :yay: !!!


Wie alluhmaaaaaaal? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Desee r4w bois
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten