Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap niet waarom iedereen klaagt over de line up. Staan een hoop onbekende namen die je niet vaak ziet wat het al interessant genoeg maakt. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
tomac schreef:
Jurheinen schreef:
Zeer matige line-up, maar alsnog wel weer aanwezig want vorig jaar was echt briljant. Snap alleen niet wat Yuna-X bij Thera doet, zingen doe je maar op Qlimax.

Ja inderdaad, ik hoop dat ze alleen meedoet met It's A Fine Day en eventueel een nieuwe track met Thera en dan weer gewoon d'r klept houdt. Btw vorige Loudness was Thera surprise act, nu Delete? :whistle:

nee, delete komt nog niet terug.

decibel pas :P zie verschillende posts.

Vazard kun je verwachten.


30 maart moet hij in Maastricht draaien hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik had idd ook heel graag Delete hier weer gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:36 
 

Jonas schreef:
En-er-gy schreef:
nee, delete komt nog niet terug.

decibel pas :P zie verschillende posts.

Vazard kun je verwachten.


30 maart moet hij in Maastricht draaien hoor...


nee, gullie moeder komt draaien....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Jonas schreef:
En-er-gy schreef:
nee, delete komt nog niet terug.

decibel pas :P zie verschillende posts.

Vazard kun je verwachten.


30 maart moet hij in Maastricht draaien hoor...


nee, gullie moeder komt draaien....


Gast.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hm, bij het krantje dat je meekreeg bij Hardbass stond hij wel degelijk in de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Hm, bij het krantje dat je meekreeg bij Hardbass stond hij wel degelijk in de line up.

Mocht je niet aan het trollen zijn, heb je er bewijs van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jonas schreef:
Hm, bij het krantje dat je meekreeg bij Hardbass stond hij wel degelijk in de line up.

Mocht je niet aan het trollen zijn, heb je er bewijs van?


Krantje heb ik op de bus laten liggen. En nee ik ben niet aan het trollen, hij stond er bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan geloof ik je maar, maar dan heb je me nu wel heel erg blij gemaakt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krantje? Het was toch een boekje? Naja, heb die naast me liggen en daar staat geen line-up in van Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dan geloof ik je maar, maar dan heb je me nu wel heel erg blij gemaakt :drool:


Ik zat ook wel glimlachend naar die affiche te kijken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het juist een plus punt dat er meer talenten/onbekenden namen staan.
Vorige editie ook alleen maar in zaal twee en drie geweest. Beviel me uitstekend, lekker gevarieerde lijstjes en snoei en snoeihard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op het eerste gezicht misschien niet wat je had gehoopt/verwacht. Maar ik vind het een erg gevarieerde lineup, aantal welbekende grote namen, aantal ekte rauwdouwers die je niet standaard op elk raw feest ziet, en een paar namen waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Denk dat dit, als de timetable een beetje goed samengesteld word, een hele vette gevarieerde editie kan worden. En natuurlijk altijd blij om namen als Thera, Blackburn (L), Phuture Noize en de Geminizers te zien. Zeker weer kaartjes halen volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga proberen om erbij te zijn, feestbudget zit alleen nogal krap. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3 onbekende namen voor mij! ben ik wel benieuwd naar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:

30 maart moet hij in Maastricht draaien hoor...

Gaat niet door ;)

Toen ik de line-up voor het eerst zag had ik wel een beetje bedenkingen maar nu ik hem nog eens bekijk staan er toch gewoon 11 dikke namen tussen. Rest nog nooit horen draaien dus kunnen aangename verrassingen tussenzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:40 
 

wss aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg je korting bij de voorverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig, maar de lineup is wat heel wat minder dit keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
wootum schreef:
Jonas schreef:
Hm, bij het krantje dat je meekreeg bij Hardbass stond hij wel degelijk in de line up.

Mocht je niet aan het trollen zijn, heb je er bewijs van?


Krantje heb ik op de bus laten liggen. En nee ik ben niet aan het trollen, hij stond er bij.

Krantje stond niets over de Lineup van Loudness, overigens was het geen krantje, maar een boekje. Dus denk dat je aan het trollen bent. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wss aanwezig :)


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Krijg je korting bij de voorverkoop?


Waarom zou je in godsnaam korting krijgen? >.< Zou overigens wel leuk zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
stefan_helmond schreef:
Krijg je korting bij de voorverkoop?


Waarom zou je in godsnaam korting krijgen? >.< Zou overigens wel leuk zijn xd

Dacht dat Early Bird en voorverkoop hetzelfde was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke line up! Ga hier toch proberen wat te regelen, is niet al te ver. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de Line-Up wel goed, een beetje van alles op de mainstage.

Er zijn alleen wel een aantal namen waarvan ik me afvraag of ze nou op de main of in area 2 komen te staan, namelijk: The Geminizers, Kronos, Phuture Noize, Wavolizer.

Iemand die het weet?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten