Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 02:20 
 
Hardtraxx Elite

Hopen dat B-Freqz dan tegelijk is met een act als Vazard ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat vazard gewoon afsluit in zaal 2 en B-freqz pas om 3 uur zullen optreden. Komt goed uit, want b-freqz op hardbass was gruwelijk vet en vazard kan ik gewoon niet missen:D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxxer

Vazard & Delete officieel aangekondigd door B2S (L) (L)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En dan te bedenken dat ik Hardshock ben :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde eigenlijk geen risico lopen, maar ben nu erg aan het twijfelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op stage 1 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Debut van Vazard! :thumbsup:
Is toch wel een reden om kaartjes te gaan halen lijkt me zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Op stage 1 :/


Qua drukte kut, maar geluid bij stage 1 vele malen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat de foto hierboven het niet doet:



Afbeelding


Ik denk dat ze de mainzaal gaan afsluiten. Zou vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was sowieso al uitgelekt volgens mij dat Vazard en Delete geboekt waren en volgens mij ook al dat ze de main afsluiten. Ik vind het iig een leuke afsluiter voor de main.
Ik hoop overigens dat Wavolizer opnieuw geboekt wordt en de 2e zaal afsluit :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:20 
 
Hardtraxxer

Deletel schreef:
I'm very excited to announce that I will be performing b2b with my good buddy Vazard @ Loudness in April on the Mainstage!

Yes that's right, Vazard is coming to Holland for his debut European gig and we can't wait to tear up the Klokgebouw together! XD

Mainzaal dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:22 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Het was sowieso al uitgelekt volgens mij dat Vazard en Delete geboekt waren en volgens mij ook al dat ze de main afsluiten. Ik vind het iig een leuke afsluiter voor de main.
Ik hoop overigens dat Wavolizer opnieuw geboekt wordt en de 2e zaal afsluit :innocent:


Zo ver ik weet zullen ze niet afsluiten, maar stiekem hoop ik dr wel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wel mooi dat B2S Delete niet heeft afgerekent op zijn Decibel voorval
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
El Mare schreef:
Het was sowieso al uitgelekt volgens mij dat Vazard en Delete geboekt waren en volgens mij ook al dat ze de main afsluiten. Ik vind het iig een leuke afsluiter voor de main.
Ik hoop overigens dat Wavolizer opnieuw geboekt wordt en de 2e zaal afsluit :innocent:


Zo ver ik weet zullen ze niet afsluiten, maar stiekem hoop ik dr wel op :P


Hmm, nja ik dacht dat dit uitgelekt was :$ Ja en anders Wavolizer weer die de main afsluit (hoop ik dus) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:whistle: zei iemand gelekt? hahahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Ik wilde eigenlijk geen risico lopen, maar ben nu erg aan het twijfelen :$

Wacht gewoon tot je 18 bent druipsnuit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
SL8492 schreef:
Ik wilde eigenlijk geen risico lopen, maar ben nu erg aan het twijfelen :$

Wacht gewoon tot je 18 bent druipsnuit


Die jongen krijgt een harde penis door alles als een optie te houden, laat hem toch lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest is trouwens wel een optie hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard & Delete :worship: :worship:
Loudness altijd aanwezig en nu al helemaal! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Balen dat ze op de mainstage staan..
In de Maassilo was die namelijk overvol..

100% aanwezig hier! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Balen dat ze op de mainstage staan..
In de Maassilo was die namelijk overvol..

100% aanwezig hier! :worship:


Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten