Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
HbHendrik schreef:
Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=671856349546182 het begin van zijn set :)


Zo dan, die klapt er wel even lekker in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Zenda schreef:
HbHendrik schreef:
Jammer dat ik deze set heb gemist!
Ben wel benieuwd na Delete & Headhunterz - State of Colors (Chaotic Spirit Loudness Mash) :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=671856349546182 het begin van zijn set :)


Zo dan, die klapt er wel even lekker in :worship:

Hahah wat een troll xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo origineel is 't anders allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zo origineel is 't anders allemaal niet.


Azijnpisser
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zo origineel is 't anders allemaal niet.

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig goed feest gehad. Subliem geluid en setjes waren op Activator na allemaal gewoon goed ^^ . Vazard en Delete was echt episch zeg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zo origineel is 't anders allemaal niet.


Azijnpisser

Zeg niet dat ik het niet vet vind, het is alleen al eens eerder gedaan en daarom vind ik de reacties wat overtrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 13:22 
 
Hardtraxx Addict

b-ram schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zo origineel is 't anders allemaal niet.

Mee eens.


Maakt het niet minder leuk imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:47 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah, vind hem wel best wel vet eigenlijk. Vooral tijdens Convictions & de laatste plaat. Tijdens Blackout remix vind ik het beeldmateriaal te langzaam gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een redelijke aftermovie :) . Sowieso beter dan die van vorig jaar. Platenkeuze is ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm wel goed. En meteen het 2e en 3e shot al bekenden zien is ook wel geinig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 11:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind die van M-Bition beter dan die van Jurrien
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik vind die van M-Bition beter dan die van Jurrien

Godver, die gast had alleen link een gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 13:06 
 

lekkere kaakschaatser in de achtergrond op 0:09 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:28 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Ik vind die van M-Bition beter dan die van Jurrien

Godver, die gast had alleen link een gepost.


:lol: Klopt! En toch was ik nog eerder met het posten van de goeie link ;) 1st world problem level 100! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 23:00 
 
Hardtraxxer

En mezelf wederom gespot in de aftermovie :D
Op 2,46 op de schouders haha

Wat een geniaal feest was het toch weer, bahbah :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik sta in m'n oranje shirt vanaf 0:41 :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten