Nicewrote:Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.wrote:Balen dat ze op de mainstage staan..
In de Maassilo was die namelijk overvol..
100% aanwezig hier!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ik wacht nog even de volledige line up af
, dit zou me 8e Loudness alweer kunnen worden
Idd, vorige keren was het van 23:30 tot 03:00 wel redelijk druk op sommige plaatsen, maar daarna nam het af.wrote:Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.wrote:Balen dat ze op de mainstage staan..
100% aanwezig hier!
Waarom dan:wrote:
Idd, vorige keren was het van 23:30 tot 03:00 wel redelijk druk op sommige plaatsen, maar daarna nam het af.
?wrote: Op stage 1![]()
Precies, daar heb je nog prima wat ruimte over als het uitverkocht is.wrote:Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.wrote:Balen dat ze op de mainstage staan..
100% aanwezig hier!
Ik ben afwezig. Mijn keuze gaat uit naar Hardshock. Ben m'n interesse in hardstyle kwijt wat dat betreft.
Muzieksmaak.wrote:Waarom dan:wrote:
Idd, vorige keren was het van 23:30 tot 03:00 wel redelijk druk op sommige plaatsen, maar daarna nam het af.
?wrote: Op stage 1![]()
Poging wagen voor tickets deze keer.De verkoop van tickets voor Loudness is nog niet begonnen. De verkoop begint op 8 februari 2014 om 13:00.
Moet geen probleem zijn als je meteen haalt op die dag, vorig jaar verkocht het pas 2 weken van te voren uit ofzo.wrote:Poging wagen voor tickets deze keer.De verkoop van tickets voor Loudness is nog niet begonnen. De verkoop begint op 8 februari 2014 om 13:00.
100% aanwezig! Neem aan dat het OV me niet in de steek laat ipv de auto.
(of dat ik ineens geen 18 meer ben)
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hahaha
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Ik werd vorig jaar niet eens gefouilleerd, laat staan gecontroleerd op ID.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vraag SL8524wrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Vorig jaar geen ID-controle gehad, bij niemand trouwens aan wie ik het vroeg.
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Nee, ze hebben hier een jassen hoek. Iedereen kan daar zijn jas netjes opstapelen .Dit systeem gebruikt b2s trouwens bij alle feesten.wrote:Zijn hier kluisjes?
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
wrote:Nee, ze hebben hier een jassen hoek. Iedereen kan daar zijn jas netjes opstapelen .Dit systeem gebruikt b2s trouwens bij alle feesten.wrote:Zijn hier kluisjes?
Laatste Maassilo editie werd er heel streng gecontroleerd, denk dat je zelfs ongeveer tot 22-25 je moest legitimeren, en ze keken ook nog eens goed naar de foto, en zoals je weet kwam ik daar niet binnen. Andere edities is van wat ik er van heb gehoord nauwelijks controle geweestwrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Kon zo doorlopen vorig jaar, maar meisje die ook met ons mee was werd wel gecontroleerd (was wel 18 gelukkig).wrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Maar je bent 21 of zo toch?
Kinderen zijn gewoon niet welkom, niet bij het publiek en niet bij de organisatie, dus blijf gewoon thuis.wrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Ben zelf 22 inderdaad, maar bedoelde meer, heeft iemand van 17 die twee maanden later 18 wordt grote kans om vbinnen te komen?wrote:Kon zo doorlopen vorig jaar, maar meisje die ook met ons mee was werd wel gecontroleerd (was wel 18 gelukkig).wrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Dus wat is het probleem 
Dat diegene 2 maanden later 18 wordt maakt voor de organisatie echt niks uit, ook al zou hij een dag later 18 worden kom je waarschijnlijk nog niet binnen. Als je geluk hebt kun je doorlopen, als je pech hebt kun je terug naar huis.
Dat diegene 2 maanden later 18 wordt maakt voor de organisatie echt niks uit, ook al zou hij een dag later 18 worden kom je waarschijnlijk nog niet binnen. Als je geluk hebt kun je doorlopen, als je pech hebt kun je terug naar huis.
Als hij er uit ziet als 25, dan wel.wrote:Ben zelf 22 inderdaad, maar bedoelde meer, heeft iemand van 17 die twee maanden later 18 wordt grote kans om vbinnen te komen?wrote:Kon zo doorlopen vorig jaar, maar meisje die ook met ons mee was werd wel gecontroleerd (was wel 18 gelukkig).wrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Er bestaan 18 jarige kinderen, maar ook 17 jarige volwassenen.wrote:Kinderen zijn gewoon niet welkom, niet bij het publiek en niet bij de organisatie, dus blijf gewoon thuis.wrote:Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??