Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:50 
 
Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
ramon038 schreef:
Balen dat ze op de mainstage staan..
In de Maassilo was die namelijk overvol..

100% aanwezig hier! :worship:


Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wacht nog even de volledige line up af :) , dit zou me 8e Loudness alweer kunnen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
ramon038 schreef:
Balen dat ze op de mainstage staan..
In de Maassilo was die namelijk overvol..

100% aanwezig hier! :worship:


Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.


Idd, vorige keren was het van 23:30 tot 03:00 wel redelijk druk op sommige plaatsen, maar daarna nam het af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

Idd, vorige keren was het van 23:30 tot 03:00 wel redelijk druk op sommige plaatsen, maar daarna nam het af.


Waarom dan:

Delt-A schreef:
Op stage 1 :/
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
ramon038 schreef:
Balen dat ze op de mainstage staan..
In de Maassilo was die namelijk overvol..

100% aanwezig hier! :worship:


Klokgebouw is veel groter. Vorige keren niet zo'n probleem gehad met de drukte.

Precies, daar heb je nog prima wat ruimte over als het uitverkocht is.

Ik ben afwezig. Mijn keuze gaat uit naar Hardshock. Ben m'n interesse in hardstyle kwijt wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Delt-A schreef:

Idd, vorige keren was het van 23:30 tot 03:00 wel redelijk druk op sommige plaatsen, maar daarna nam het af.


Waarom dan:

Delt-A schreef:
Op stage 1 :/
?


Muzieksmaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
De verkoop van tickets voor Loudness is nog niet begonnen. De verkoop begint op 8 februari 2014 om 13:00.


Poging wagen voor tickets deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 01:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:
De verkoop van tickets voor Loudness is nog niet begonnen. De verkoop begint op 8 februari 2014 om 13:00.


Poging wagen voor tickets deze keer.

Moet geen probleem zijn als je meteen haalt op die dag, vorig jaar verkocht het pas 2 weken van te voren uit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

100% aanwezig! Neem aan dat het OV me niet in de steek laat ipv de auto. :lol: (of dat ik ineens geen 18 meer ben)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik werd vorig jaar niet eens gefouilleerd, laat staan gecontroleerd op ID.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??


Vraag SL8524 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar geen ID-controle gehad, bij niemand trouwens aan wie ik het vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn hier kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:24 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Zijn hier kluisjes?

Nee, ze hebben hier een jassen hoek. Iedereen kan daar zijn jas netjes opstapelen .Dit systeem gebruikt b2s trouwens bij alle feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 21:48 
 
Hardtraxxer

Davy schreef:
El Mare schreef:
Zijn hier kluisjes?

Nee, ze hebben hier een jassen hoek. Iedereen kan daar zijn jas netjes opstapelen .Dit systeem gebruikt b2s trouwens bij alle feesten.


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??

Laatste Maassilo editie werd er heel streng gecontroleerd, denk dat je zelfs ongeveer tot 22-25 je moest legitimeren, en ze keken ook nog eens goed naar de foto, en zoals je weet kwam ik daar niet binnen. Andere edities is van wat ik er van heb gehoord nauwelijks controle geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??

Kon zo doorlopen vorig jaar, maar meisje die ook met ons mee was werd wel gecontroleerd (was wel 18 gelukkig).
Maar je bent 21 of zo toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??


Kinderen zijn gewoon niet welkom, niet bij het publiek en niet bij de organisatie, dus blijf gewoon thuis. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??

Kon zo doorlopen vorig jaar, maar meisje die ook met ons mee was werd wel gecontroleerd (was wel 18 gelukkig).
Maar je bent 21 of zo toch? :P


Ben zelf 22 inderdaad, maar bedoelde meer, heeft iemand van 17 die twee maanden later 18 wordt grote kans om vbinnen te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus wat is het probleem :P

Dat diegene 2 maanden later 18 wordt maakt voor de organisatie echt niks uit, ook al zou hij een dag later 18 worden kom je waarschijnlijk nog niet binnen. Als je geluk hebt kun je doorlopen, als je pech hebt kun je terug naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Fuzzylogic schreef:
Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??

Kon zo doorlopen vorig jaar, maar meisje die ook met ons mee was werd wel gecontroleerd (was wel 18 gelukkig).
Maar je bent 21 of zo toch? :P


Ben zelf 22 inderdaad, maar bedoelde meer, heeft iemand van 17 die twee maanden later 18 wordt grote kans om vbinnen te komen?

Als hij er uit ziet als 25, dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??


Kinderen zijn gewoon niet welkom, niet bij het publiek en niet bij de organisatie, dus blijf gewoon thuis. :)


Er bestaan 18 jarige kinderen, maar ook 17 jarige volwassenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk is er een goede controle aan de deur. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten