Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 04:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga de LU van loudness gewoon afwachten. als het tzt uitverkocht is, of de LU is echt te gruwelijk voor woorden, gaat dat de doorslag geven tussen de twee feesten xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 18:34 
 
Hardtraxx Addict

Wordt toch echt Awakenings. Wel balen, weer een Loudness missen :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 22:05 
 
Hardtraxx Elite

Awake it is! :D
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 01:33 
 

Onthafloorx schreef:
Awake it is! :D
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.


Kom ik daar de volgende keer aan met m'n Southstylers shirt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Awake it is! :D
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.

Ik hoop dat de 'stoere mannetjes' niet de enige reden waren dat loudness zo voor je tegenviel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:41 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Onthafloorx schreef:
Awake it is! :D
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.

Ik hoop dat de 'stoere mannetjes' niet de enige reden waren dat loudness zo voor je tegenviel


Nee nog wel meer redenen helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Richardd schreef:
Onthafloorx schreef:
Awake it is! :D
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.

Ik hoop dat de 'stoere mannetjes' niet de enige reden waren dat loudness zo voor je tegenviel


Nee nog wel meer redenen helaas!

Dat dacht ik al. Lijkt me niet dat iemand een feestje vond tegenvallen op basis van omstanders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze vond het tegenvallen omdat ze mij niet heeft gezien die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ze vond het tegenvallen omdat ze mij niet heeft gezien die avond.

*kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige editie overgeslagen, deze editie zou ik wel terug aanwezig moeten zijn :) Ff line-up afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 15:02 
 
Hardtraxxer

Hopen op Vazard
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 15:28 
 
Hardtraxxer

Michaelotje schreef:
Hopen op Delete


Maar ik acht die kans zeer klein :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuw jaar nieuwe kansen toch, hoop ook op Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar in het klokgebouw voor het eerst Wavolizer meegemaakt. Was positief verrast! Mag er weer staan van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Vorig jaar in het klokgebouw voor het eerst Wavolizer meegemaakt. Was positief verrast! Mag er weer staan van mij :)

Dat sowieso! Dan wel graag in zaal 2 (mits goed geluid) zodat de hele zaal ook echt los gaat in plaats van die dode bende tijdens zijn set omdat 85% van de zaal niet wist wat ze er mee aan moesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz (live) is als eerste bevestigd door b2s

Frequencerz schreef:
b2s announced the first Loudness act: B-Freqz!

On the 19th of April, a new edition of Loudness takes place at the Klokgebouw. At this edition we will perform as B-Freqz once again.

Keep track on the b2s website & socials for the publication of the full line-up!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fapfapfap

Hopen dat B-Front ook nog solo een uur komt te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker nice! Wel hopen dat B-Front nog solo als resident staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk vettt :drool: Hoop inderdaad ook dat B-Front ook nog solo draait..Draait altijd goede sets tijdens Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:08 
 
Hardtraxx Elite

Flexoews schreef:
Gruwelijk vettt :drool: Hoop inderdaad ook dat B-Front ook nog solo draait..Draait altijd goede sets tijdens Loudness

Daar zou ik vanuit gaan helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Flexoews schreef:
Gruwelijk vettt :drool: Hoop inderdaad ook dat B-Front ook nog solo draait..Draait altijd goede sets tijdens Loudness

Daar zou ik vanuit gaan helaas :(


Er niet vanuit gaan bedoel je? :P

Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, Zany staat bijvoorbeeld ook heel vaak zowel solo als met Donkey Rollers op hetzelfde feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zany

Lijkt me ook een gruwelijke naam hier als 'ie een beetje outside the box draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fapfapfap
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, maar die set kan je het beste skippen denk ik. Zal wel veel volk nu naar Loudness gaan om B-Freqz te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-freqz :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten