Ik ga de LU van loudness gewoon afwachten. als het tzt uitverkocht is, of de LU is echt te gruwelijk voor woorden, gaat dat de doorslag geven tussen de twee feesten xD
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wordt toch echt Awakenings. Wel balen, weer een Loudness missen
.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Awake it is!
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.
Vond de vorige editie van Loudness sowieso dik tegenvallen, 'stoere' mannetjes die vanvoor zo stil staan als een standbeeld en een theracords t-shirt dragen.
-
S
Kom ik daar de volgende keer aan met m'n Southstylers shirtwrote:Awake it is!![]()
Ik hoop dat de 'stoere mannetjes' niet de enige reden waren dat loudness zo voor je tegenvielwrote:Awake it is!![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Nee nog wel meer redenen helaas!wrote:Ik hoop dat de 'stoere mannetjes' niet de enige reden waren dat loudness zo voor je tegenvielwrote:Awake it is!![]()
Dat dacht ik al. Lijkt me niet dat iemand een feestje vond tegenvallen op basis van omstanders.wrote:Nee nog wel meer redenen helaas!wrote:Ik hoop dat de 'stoere mannetjes' niet de enige reden waren dat loudness zo voor je tegenvielwrote:Awake it is!![]()
Ze vond het tegenvallen omdat ze mij niet heeft gezien die avond.
*kuch*wrote:Ze vond het tegenvallen omdat ze mij niet heeft gezien die avond.
Vorige editie overgeslagen, deze editie zou ik wel terug aanwezig moeten zijn
Ff line-up afwachten!
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Hopen op Vazard
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
Maar ik acht die kans zeer kleinwrote:Hopen op Delete
Nieuw jaar nieuwe kansen toch, hoop ook op Delete.
Vorig jaar in het klokgebouw voor het eerst Wavolizer meegemaakt. Was positief verrast! Mag er weer staan van mij 
Dat sowieso! Dan wel graag in zaal 2 (mits goed geluid) zodat de hele zaal ook echt los gaat in plaats van die dode bende tijdens zijn set omdat 85% van de zaal niet wist wat ze er mee aan moesten.wrote:Vorig jaar in het klokgebouw voor het eerst Wavolizer meegemaakt. Was positief verrast! Mag er weer staan van mij
B-Freqz (live) is als eerste bevestigd door b2s
wrote:b2s announced the first Loudness act: B-Freqz!
On the 19th of April, a new edition of Loudness takes place at the Klokgebouw. At this edition we will perform as B-Freqz once again.
Keep track on the b2s website & socials for the publication of the full line-up!
fapfapfap
Hopen dat B-Front ook nog solo een uur komt te staan
Hopen dat B-Front ook nog solo een uur komt te staan
Zeker nice! Wel hopen dat B-Front nog solo als resident staat.
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Gruwelijk vettt
Hoop inderdaad ook dat B-Front ook nog solo draait..Draait altijd goede sets tijdens Loudness
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Daar zou ik vanuit gaan helaaswrote:Gruwelijk vetttHoop inderdaad ook dat B-Front ook nog solo draait..Draait altijd goede sets tijdens Loudness
Er niet vanuit gaan bedoel je?wrote:Daar zou ik vanuit gaan helaaswrote:Gruwelijk vetttHoop inderdaad ook dat B-Front ook nog solo draait..Draait altijd goede sets tijdens Loudness
Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, Zany staat bijvoorbeeld ook heel vaak zowel solo als met Donkey Rollers op hetzelfde feest.
Lijkt me ook een gruwelijke naam hier als 'ie een beetje outside the box draait.wrote:Zany
Leuk, maar die set kan je het beste skippen denk ik. Zal wel veel volk nu naar Loudness gaan om B-Freqz te zien