Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd & Locatie
19-04-2014
22:00-07:00
Klokgebouw, Eindhoven

Genres
Raw Hardstyle

Prijs
Nog niet bekend

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Ja

Line up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D Wordt dan alweer me 8e editie Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met hardshock, dus geen loudness voor mij helaas. We hebben ook een hotelovernachting anders had ik deze wel meegepakt als we van Hardshock terug kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste Loudness in Eindhoven die ik waarschijnlijk moet gaan missen. :surrender:

Maarja, dat had ik al gecompenseerd door afgelopen keer in Rotterdam te gaan! :P

stefan_helmond schreef:
Tegelijk met hardshock, dus geen loudness voor mij helaas. We hebben ook een hotelovernachting anders had ik deze wel meegepakt als we van Hardshock terug kwamen.

Wat een harde baas! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

90% zeker aanwezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is 18+ he Sander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Is 18+ he Sander :P

Afbeelding

Scheelt dat het Klokgebouw een stuk dichter bij huis is. En zelfs mn 15-jarige nichtje is hier binnengekomen xd. Bovendien ben ik ook een stuk meer voorbereid dan bij de Maassilo editie. En mocht ik dan toch echt niet binnenkomen, 40 minuutjes ben ik weer op het Station in Horst :P
Maar toch even line up afwachten, Rebirth Festival een week ervoor, dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
stefan_helmond schreef:
Is 18+ he Sander :P

Scheelt dat het Klokgebouw een stuk dichter bij huis is. En zelfs mn 15-jarige nichtje is hier binnengekomen xd. Bovendien ben ik ook een stuk meer voorbereid dan bij de Maassilo editie. En mocht ik dan toch echt niet binnenkomen, 40 minuutjes ben ik weer op het Station in Horst :P
Maar toch even line up afwachten, Rebirth Festival een week ervoor, dusja.

Nichtjes hebben toch altijd een fysiek voordeel... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, wellicht enige hardstyle feestje voor mij dit jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na die in de Maassilo gemist te hebben wil ik bij deze toch wel weer aanwezig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hoezo dat? :P

Sparen voor vakantie en ben wel een beetje uitgekeken op hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
ben wel een beetje uitgekeken op hardstyle


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
stefan_helmond schreef:
Hoezo dat? :P

Ben wel een beetje uitgekeken op hardstyle

Deze menig deel ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tss.. pff..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Fuzzylogic schreef:
stefan_helmond schreef:
Hoezo dat? :P

Ben wel een beetje uitgekeken op hardstyle

Deze menig deel ik wel.


Wat toevallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
dennis schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ben wel een beetje uitgekeken op hardstyle

Deze menig deel ik wel.


Wat toevallig.

Ook al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al is Loudness in Klokgebouw wat mij betreft een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tuurlijk weer aanwezig. Deze kun je gewoon niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk draait vazard:D heb gehoord dat die dan in NL zal zijn, maar hoog wss komt die alleen ff bij delete om een kopje koffie te drinken. Zal fucking bruut zijn als b2s hem dan de kans geeft om te draaien:D

Ik ben hoog wss wel aanwezig:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard :thumbsup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten