Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klokgebouw geluidsysteem = instant go. Line-up zal wel goedkomen. Hopelijk mag Wavolizer weer even langskomen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :D Eindelijk eens naar het Klokgebouw. Afgelopen jaren kwam er elke keer iets tussen, maar nu moet het maar eens worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.

Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.


Namen die nooit in NL hebben gedraaid:O??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 10:40 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig, dichtbij + klokgebouw + vette lu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
vette lu


Ja? :P Vond die vorige in klokgebouw niet echt heel super
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jorgvv schreef:
vette lu


Ja? :P Vond die vorige in klokgebouw niet echt heel super

Baal er nog steeds van als ik dat filmpje van Creatures zie, die opening van Wavolizer.

Sowieso wel aanwezig hiero, laat 'm in t klokgebouw niet nog een keer schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.

Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.

Ik denk dat Vazard en Delete afsluiten in de mainzaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
The Skribbler schreef:
Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.

Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.

Ik denk dat Vazard en Delete afsluiten in de mainzaal

In de main nog wel! :oh:

Vorige keer was dat Wavo. Qua muziek was dat heel vet, maar je merkte wel dat meer dan de helft van het publiek geen idee had wat er gebeurde... Alhoewel dat bij Vazard en Delete toch wel anders is denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
The Skribbler schreef:
Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.

Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.

Ik denk dat Vazard en Delete afsluiten in de mainzaal


Dit kan ik zelfs met zekerheid bevestigen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:06 
 
Hardtraxx Elite

Tegelijk met Hardshock. Ben beide edities geweest en dat was echt geniaal.
Maar denk dat ik toch kies voor Loudness aangezien hardstyle me veel meer trekt en er geen hardstyle meer is op Hardshock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.


Lastige keuze dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als dat zo is he :loving: vazard en delete, gvd dat wordt ziek. Wanneer kunnen we LU verwachten denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk maandag 3 februari om 10:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik denk maandag 3 februari om 10:00

Ik denk dat je gelijk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja kut, dus inderdaad tegelijk met de UK Special. Awakenings krijgt de voorkeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen editie helaas moeten missen door familieweekend. Hier dus dubbel en dwars goed maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Afgelopen editie helaas moeten missen door familieweekend. Hier dus dubbel en dwars goed maken


Vreemd, er reed toch echt iemand mee die verdomd veel op jou leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.

Ik ga met je mee Jeroen :thumbup:

Wel heel jammer van Loudness inderdaad, als Awake een mindere line-up had was dit een zekerheidje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Aanwezig :D

Dan moet ik maar mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
chas1n schreef:
Aanwezig :D

Dan moet ik maar mee doen.


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat dit dan toch echt de eerste Loudness in jaren wordt die ik over sla. Of de line-up van Hardshock moet wel heel erg tegen vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 18:35 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
The Skribbler schreef:
Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.

Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.

Ik denk dat Vazard en Delete afsluiten in de mainzaal

Vazard moet nu echt wel een keer komen die man heeft zo goed geproduceerd de laatste tijd, als hij afsluit zou heel gruwelijk zijn, maar denk dat surgeon, perc en clouds dit wel goed gaan maken op awakenings.. Toch zuur dat het op dezelfde dag valt... Mja lineup van awake kan ik niet laten gaan dit x. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Denk dat dit dan toch echt de eerste Loudness in jaren wordt die ik over sla. Of de line-up van Hardshock moet wel heel erg tegen vallen.

ik denk dat als je geen loudness kaartje koopt, je jezelf voor je kop slaat als de line up bekend gemaakt wordt... ^^ ik laat er zelf ook hardshock voor schieten wat vorig jaar uber was!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten