Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Loudness

Price
Nog niet bekend
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Klokgebouw geluidsysteem = instant go. Line-up zal wel goedkomen. Hopelijk mag Wavolizer weer even langskomen :innocent:
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Aanwezig :D Eindelijk eens naar het Klokgebouw. Afgelopen jaren kwam er elke keer iets tussen, maar nu moet het maar eens worden.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nemesyz wrote:Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.
Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Nemesyz wrote:Tegelijk met Awakenings UK Special dus ga deze ook overslaan. Geen makkelijke keus dit, komen een paar heren die ik eigenlijk heel graag wil zien, maar de line-up / locatie van Awake wint toch voor mij.
Namen die nooit in NL hebben gedraaid:O??
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zeker aanwezig, dichtbij + klokgebouw + vette lu :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jorgvv wrote:vette lu
Ja? :P Vond die vorige in klokgebouw niet echt heel super
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Kevin-Raw wrote:
Jorgvv wrote:vette lu
Ja? :P Vond die vorige in klokgebouw niet echt heel super
Baal er nog steeds van als ik dat filmpje van Creatures zie, die opening van Wavolizer.

Sowieso wel aanwezig hiero, laat 'm in t klokgebouw niet nog een keer schieten
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
The Skribbler wrote:
Lekker mij een beetje nieuwsgierig maken en Jeroenski... heel fijn dit xd Ik ben erg benieuwd naar de LU... wel een serieuze optie dit. Loudness in het Klokgebouw was wel echt allebei de keren geniaal.
Ik denk dat Vazard en Delete afsluiten in de mainzaal
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
M-arijn wrote:
The Skribbler wrote:
In de main nog wel! :oh:

Vorige keer was dat Wavo. Qua muziek was dat heel vet, maar je merkte wel dat meer dan de helft van het publiek geen idee had wat er gebeurde... Alhoewel dat bij Vazard en Delete toch wel anders is denk ik.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
M-arijn wrote:
The Skribbler wrote:
Dit kan ik zelfs met zekerheid bevestigen -.-
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Tegelijk met Hardshock. Ben beide edities geweest en dat was echt geniaal.
Maar denk dat ik toch kies voor Loudness aangezien hardstyle me veel meer trekt en er geen hardstyle meer is op Hardshock.
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Lastige keuze dit :cry:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
als dat zo is he :loving: vazard en delete, gvd dat wordt ziek. Wanneer kunnen we LU verwachten denken jullie?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Ik denk maandag 3 februari om 10:00
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Delt-A wrote:Ik denk maandag 3 februari om 10:00
Ik denk dat je gelijk hebt.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Ja kut, dus inderdaad tegelijk met de UK Special. Awakenings krijgt de voorkeur.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Afgelopen editie helaas moeten missen door familieweekend. Hier dus dubbel en dwars goed maken
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Jurheinen wrote:Afgelopen editie helaas moeten missen door familieweekend. Hier dus dubbel en dwars goed maken
Vreemd, er reed toch echt iemand mee die verdomd veel op jou leek.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik ga met je mee Jeroen :thumbup:

Wel heel jammer van Loudness inderdaad, als Awake een mindere line-up had was dit een zekerheidje..
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
chas1n wrote:Aanwezig :D
Dan moet ik maar mee doen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Ordinary Joe wrote:
chas1n wrote:Aanwezig :D
Dan moet ik maar mee doen.
:kiss:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Denk dat dit dan toch echt de eerste Loudness in jaren wordt die ik over sla. Of de line-up van Hardshock moet wel heel erg tegen vallen.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
M-arijn wrote:
The Skribbler wrote:
Vazard moet nu echt wel een keer komen die man heeft zo goed geproduceerd de laatste tijd, als hij afsluit zou heel gruwelijk zijn, maar denk dat surgeon, perc en clouds dit wel goed gaan maken op awakenings.. Toch zuur dat het op dezelfde dag valt... Mja lineup van awake kan ik niet laten gaan dit x. :(
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 16 days ago
dawasiknie wrote:Denk dat dit dan toch echt de eerste Loudness in jaren wordt die ik over sla. Of de line-up van Hardshock moet wel heel erg tegen vallen.
ik denk dat als je geen loudness kaartje koopt, je jezelf voor je kop slaat als de line up bekend gemaakt wordt... ^^ ik laat er zelf ook hardshock voor schieten wat vorig jaar uber was!