Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:05 
 
Hardtraxx Elite

ramon038 schreef:
Daveytl schreef:
Hahahahahahaha held!

Dit.


En oja, geen Loudness voor mij.. bekerfinale zondag.
Lastige keus.. maar toch voor het voetbal gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
ramon038 schreef:
Daveytl schreef:
Hahahahahahaha held!

Dit.


En oja, geen Loudness voor mij.. bekerfinale zondag.
Lastige keus.. maar toch voor het voetbal gekozen.


Beide kan ook hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:01 
 
Hardtraxx Addict

Gisteren mijn ticket kunnen bestellen, site werkte echt niet mee bij mij maar goed, toch gelukt :P. Superveel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk (en hoop) dat het niet meer uitverkocht raakt. Prima snoeiruimte
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:28 
 
Hardtraxx Elite

Youri schreef:

Beide kan ook hehe

Duurt tot 7 en moet om half11 in Zwolle zijn :P
Dat is echt niet te doen (lichamelijk :P )
En dan wordt het wel een heel duur weekend haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb er ook enorm veel zin in :). Radical gaat echt zo in het water vallen na dat kickfest van de 2 Aussies. Hadden ze beter een andere afsluiter genomen, muzikaal dan. Commercieel is dat natuurlijk een goede zaak, zoals al eerder gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Commercieel boeit t ook niks. In het laatste uur drinkt er toch niemand wat meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Echt wel, lekker bier drinken. Je bent toch een echte achterhoeker onniedan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedereen daar komt uit de Achterhoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
CptCareless schreef:
Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:

Afbeelding

Stefan_helmond approves

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
CptCareless schreef:
Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:

Gifje


Net echt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! Lekker fietsen weer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My body is ready!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
My body is ready!


And your mind ready to be blown away :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk komt die Vazard & Delete set snel online
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:00 
 

Zie je iemand met een Southstylers shirt

dan ben ik het waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Beter zit in de B-freqz set wel de Total Blackout edit, anders ga ik huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:25 
 

Jurheinen schreef:
Beter zit in de B-freqz set wel de Total Blackout edit, anders ga ik huilen.


Beter draait iemand het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:58 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Beter zit in de B-freqz set wel de Total Blackout edit, anders ga ik huilen.

Beter draaien ze ook night colours black origineel en scary noises/sleepwalker/noctus noa :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter draait B-Front er na nog een uur en worden de andere artiesten een uur later gezet en duurt het tot 8 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Beter draait B-Front er na nog een uur en worden de andere artiesten een uur later gezet en duurt het tot 8 uur.

Beter wel he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa, beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er ook onwijs zin in! Ben te herkennen aan mijn exorbitante swag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Jaa, beter.

Neeeeeeeeee, beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paraatheid :evil:

Zou deze kneiter wel weer eens willen horen:
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten