Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor degene die heb nog niet hebben, een achtergrondje :)

http://dohmenmultimedia.nl/loudness_wallpaper.jpg

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan m'n K-Swoosh Loudness 2012 Shirt (redelijk versleten, maar kan nog net :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te herkennen aan m'n hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Te herkennen aan m'n hoofd


Te herkennen aan het aanhangsel van dit hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Rond half 2 aanwezig... Herkenbaar aan een oranje d&r biershirt met deetox sticker voorop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor degenen die dit nog lezen: veel plezier enzo, en doe een dansje voor mij!
Volgende keer ben ik er ook bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit zeg!!! :woot:
Vazard & Delete de set van de avond :drool: ik vond Phrantic eigenlijk vies tegenvallen nadat E-Force een dikke set had neergezet, bij Phrantic moest je ff weer het eerste half uur inkomen voordat het een beetje harder ging al zeg ik het zelf :p

Maar verder heel goed vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 08:25 
 

Net omgekeerd, phrantic was dik en e-force was poep. Degos & Re-Done (motion (L) ),Vazard en delete, Main Concern en cellrock de sets van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 08:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig feest...! Setjes van Jack of Sound, B-freqz en Deetox :worship:
Nu eens slapen, kut stuk fietsen dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 08:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Net omgekeerd, phrantic was dik en e-force was poep. Vazard en delete en cellrock de set van de avond!


ik vond het bij Phrantic pas vanaf Ammunition echt vet worden >.< en idd Vazard en Delete was echt top set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 08:54 
 

Edward opende wel ff mooi met thugts nc rmx
. Ook nog nooit meegemaakt dat ik ruff 2x op een avond mocht horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was vet. Als ik de komende weken onvruchtbaar ben weet ik waardoor het komt, zoveel harde kicks gehoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard & Delete staken er met kop en schouders bovenuit. Phrantic vond ik maar een partij zaad, draaide heel de zaal dood. Verder main concern nog even bezocht in zaal 2, waar het geluid zeker verbeterd is na vorig jaar! Jammere was de Bass overkill in zaal 1.. vooral met oordoppen in. Melodie of teases vaak amper te horen. E-Force ook dik! En Bfreqz was ook niet echt verrassend. Al met al weer prima vermaakt op deze fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja die Loudness tool van Delete :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 12:01 
 
Hardtraxx Addict

Geweldig feestje :D
B-freqz en JoS waren erg gaaf, Ook bij Delete & Vazard geweest maar is niet helemaal mijn ding. Degos & Re-Done was ook weer genieten. Slechtste set van de avond is zeker voor Phrantic, waar die man laatste tijd mee bezig is qua producties weet ik niet maar meer en deel van de tracks die hij draaide was echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feestje. Phrantic minste set, V&D de dikste. Radical was zeker een stapje terug daarna. Geluid was trouwens wel bagger bij de meeste nummers zeg, doppen trilden uit je oren. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geluid stond zo hard dat mijn neus er van trilde, en idd bass overkill met oordoppen in af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Heel dik feest! Phrantic was niet heel veel aan en Vazard & Delete verveelde mij na 4 tracks. B-Freqz was weer enorm vet, Fatality meedoen met die lange halen blijft fijn haha :P. De rest was ook allemaal top, alhoewel de bass soms extreem hard leek te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:42 
 
Hardtraxxer

Heel vet feest! Eerste keer klokgebouw voor mij en beviel prima!
Beste sets waren die Vazard & Delete & Main Concern :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:52 
 
Hardtraxx Addict

Overigens duurde die stiltes bij de overgang naar een nieuwe artiest best wel lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Vazard & Delete niet zo veel aan, na 3 tracks maar naar Deetox en Radiance gegaan.

Wat een bazensets van Cellrock, E-Force, B-Freqz, Degos & Re-Done en Radical Redemption :D

Hoe was Exit Mind? Hoor er niemand over en was toen eten en uitrusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vond Vazard & Delete niet zo veel aan, na 3 tracks maar naar Deetox en Radiance gegaan.

Wat een bazensets van Cellrock, E-Force, B-Freqz, Degos & Re-Done en Radical Redemption :D

Hoe was Exit Mind? Hoor er niemand over en was toen eten en uitrusten.


ik vond Exit Mind echt goed draaien deze keer :thumbsup: veeeeeel beter als op XXLerator Raw bijv, en zijn Loudness tool ging ook goed hard hoor. Scheelt ook sowieso dat Exit Mind ook goed draaide omdat Phrantic daarvoor het redelijk verpest had >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit. Alleen maar in de grote zaal gestaan omdat daar het geluid veel beter was. Op prantic na alleen maar top setjes gehoord. Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat door e-force is gedraaid waar er voor de qlimax gekrijst/geschreeuwd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Weet iemand toevallig hoe het nummer heet dat door e-force is gedraaid waar er voor de qlimax gekrijst/geschreeuwd wordt.

Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix) ?
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten