Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Verdomme das waar ook :P Ik wordt te oud hiervoor !

Merk het :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David :') xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
David :') xd

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

2 kaartjes gewonnen via instagram win actie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Verdomme das waar ook :P Ik wordt te oud hiervoor !

Merk het :surrender:


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

godverdomme nog maar 4 dagen te gaan! zin in! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:31 
 
Hardtraxx Addict

Ik kom niet op de pagina om een ticket te kopen, iemand hetzelfde probleem? http://loudness.tickets.b2s.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zin hierin :D voor loudness nog pizza eten met mensen van harderstate :P zijn er nog meetings van hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Ik kom niet op de pagina om een ticket te kopen, iemand hetzelfde probleem? http://loudness.tickets.b2s.nl/


Werkt prima hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Die bedoelde ik ook! Toen openden ze daarmee toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Was echt een BIZARRE liveset toen. Eerste keer Goddamn Therafied, Done with my Stash, Outside the box live mix... :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was dat goed :loving: Rotten from the Inside als eerste track van de set, in het Klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze dubbelpost maar gebruiken om wat anders te zeggen; hopelijk pakken Phrantic & Degos & Re-Done er veel 'oudere' platen bij :D Zin om tracks te horen als Spells, Overdose, Warrior, Evolve (origineel), Crisis, Outside the Box e.d.

Man, wat heb ik hier zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baal toch echt hard dat ik niet kan i.v.m. tentamens, eerste keer dat ik 'm in het Klokgebouw mis :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze dubbelpost maar gebruiken om wat anders te zeggen; hopelijk pakken Phrantic & Degos & Re-Done er veel 'oudere' platen bij :D Zin om tracks te horen als Spells, Overdose, Warrior, Evolve (origineel), Crisis, Outside the Box e.d.

Man, wat heb ik hier zin in :love:

Ik wil ook nog wel Edge of Extinction (originele uiteraard) in de grote zaal horen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

theracords live klokgebouw 2012 was mijn eerste kennismaking met theracords :P dikke set, was meteen duidelijk dat bij theracords dj's meteen een ander sfeer hangt, positief bedoeld dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik heb d'r niet speciaal een account voor aangemaakt maar ik heb d'r ook gruwelijk veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

CptCareless schreef:
Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:


Couldn't Careless

@b-ram: Die is zo fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:17 
 
Hardtraxxer

Heel erg veel zin in! Benieuwd naar Chaotic Spirit, Main Concern en Vazard & Delete! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:

Afbeelding

Stefan_helmond approves
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahaha held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Hahahahahahaha held!
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten