Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Verdomme das waar ook :P Ik wordt te oud hiervoor !

Merk het :surrender:
Hardtraxx Veteran

David :') xd
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
David :') xd

:$
Hardtraxx Veteran

2 kaartjes gewonnen via instagram win actie!
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
b-ram schreef:
Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Verdomme das waar ook :P Ik wordt te oud hiervoor !

Merk het :surrender:

:D
Hardtraxxer

godverdomme nog maar 4 dagen te gaan! zin in! :yay: :yay:
Hardtraxx Addict

Ik kom niet op de pagina om een ticket te kopen, iemand hetzelfde probleem? http://loudness.tickets.b2s.nl/
Hardtraxx Veteran

Zoveel zin hierin :D voor loudness nog pizza eten met mensen van harderstate :P zijn er nog meetings van hardtraxx?
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Ik kom niet op de pagina om een ticket te kopen, iemand hetzelfde probleem? http://loudness.tickets.b2s.nl/

Werkt prima hier.
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Die bedoelde ik ook! Toen openden ze daarmee toch? :P
Hardtraxx Veteran

Klopt. Was echt een BIZARRE liveset toen. Eerste keer Goddamn Therafied, Done with my Stash, Outside the box live mix... :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat was dat goed :loving: Rotten from the Inside als eerste track van de set, in het Klokgebouw.
Hardtraxx Veteran

Deze dubbelpost maar gebruiken om wat anders te zeggen; hopelijk pakken Phrantic & Degos & Re-Done er veel 'oudere' platen bij :D Zin om tracks te horen als Spells, Overdose, Warrior, Evolve (origineel), Crisis, Outside the Box e.d.

Man, wat heb ik hier zin in :love:
Hardtraxx Veteran

Baal toch echt hard dat ik niet kan i.v.m. tentamens, eerste keer dat ik 'm in het Klokgebouw mis :(
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Deze dubbelpost maar gebruiken om wat anders te zeggen; hopelijk pakken Phrantic & Degos & Re-Done er veel 'oudere' platen bij :D Zin om tracks te horen als Spells, Overdose, Warrior, Evolve (origineel), Crisis, Outside the Box e.d.

Man, wat heb ik hier zin in :love:

Ik wil ook nog wel Edge of Extinction (originele uiteraard) in de grote zaal horen :bomb:
Hardtraxxer

theracords live klokgebouw 2012 was mijn eerste kennismaking met theracords :P dikke set, was meteen duidelijk dat bij theracords dj's meteen een ander sfeer hangt, positief bedoeld dan.
Hardtraxxer

Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:
Hardtraxx Veteran

Haha ik heb d'r niet speciaal een account voor aangemaakt maar ik heb d'r ook gruwelijk veel zin in :yay:
Hardtraxx Veteran

CptCareless schreef:
Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag :woot:

Couldn't Careless

@b-ram: Die is zo fijn :loving:
Hardtraxxer

Zin in :bomb: :bomb:
Hardtraxxer

Heel erg veel zin in! Benieuwd naar Chaotic Spirit, Main Concern en Vazard & Delete! :D
Hardtraxxer

Zin.
Hardtraxx Veteran

CptCareless schreef:

Afbeelding

Stefan_helmond approves
Hardtraxx Veteran

Hahahahahahaha held!
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Hahahahahahaha held!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten