Merk hetwrote:Verdomme das waar ookwrote:Dat is alweer 3 jaar geleden man2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
Ik wordt te oud hiervoor !
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
2 kaartjes gewonnen via instagram win actie!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:Merk hetwrote:Verdomme das waar ookwrote:Dat is alweer 3 jaar geleden man2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
Ik wordt te oud hiervoor !
godverdomme nog maar 4 dagen te gaan! zin in!

-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ik kom niet op de pagina om een ticket te kopen, iemand hetzelfde probleem? http://loudness.tickets.b2s.nl/
Zoveel zin hierin
voor loudness nog pizza eten met mensen van harderstate
zijn er nog meetings van hardtraxx?
Werkt prima hier.wrote:Ik kom niet op de pagina om een ticket te kopen, iemand hetzelfde probleem? http://loudness.tickets.b2s.nl/
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Die bedoelde ik ook! Toen openden ze daarmee toch?wrote:Dat is alweer 3 jaar geleden man2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
View on YouTube
Klopt. Was echt een BIZARRE liveset toen. Eerste keer Goddamn Therafied, Done with my Stash, Outside the box live mix...

Godverdomme wat was dat goed
Rotten from the Inside als eerste track van de set, in het Klokgebouw.
Deze dubbelpost maar gebruiken om wat anders te zeggen; hopelijk pakken Phrantic & Degos & Re-Done er veel 'oudere' platen bij
Zin om tracks te horen als Spells, Overdose, Warrior, Evolve (origineel), Crisis, Outside the Box e.d.
Man, wat heb ik hier zin in
Baal toch echt hard dat ik niet kan i.v.m. tentamens, eerste keer dat ik 'm in het Klokgebouw mis 
Ik wil ook nog wel Edge of Extinction (originele uiteraard) in de grote zaal horenwrote:Deze dubbelpost maar gebruiken om wat anders te zeggen; hopelijk pakken Phrantic & Degos & Re-Done er veel 'oudere' platen bijZin om tracks te horen als Spells, Overdose, Warrior, Evolve (origineel), Crisis, Outside the Box e.d.
theracords live klokgebouw 2012 was mijn eerste kennismaking met theracords
dikke set, was meteen duidelijk dat bij theracords dj's meteen een ander sfeer hangt, positief bedoeld dan.
Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag 
Haha ik heb d'r niet speciaal een account voor aangemaakt maar ik heb d'r ook gruwelijk veel zin in 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Couldn't Carelesswrote:Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag
@b-ram: Die is zo fijn
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Heel erg veel zin in! Benieuwd naar Chaotic Spirit, Main Concern en Vazard & Delete! 
wrote:Ik heb hier een account aangemaakt om iedereen te vertellen hoeveel zin ik heb in zaterdag

Stefan_helmond approves
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
wrote:Hahahahahahaha held!