Last edited by rakkietakkie on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Helemaal vergeten
Activator.wrote:Helemaal vergeten![]()
, maar wie moet die gaan draaien ?
Newsflash: Deetox draait deze..
Blijft best leuk die Loudness CD met die mix van Thera
Blijft best leuk die Loudness CD met die mix van Thera
wrote:Activator.wrote:Helemaal vergeten![]()
, maar wie moet die gaan draaien ?
Moet binnen anderhalve maand m'n hele vakantie bij elkaar krijgen...wrote:Why not Tommie?
Dus wordt te duur anders.
Ik zet niet in elk topic dat ik ga om vervolgens toch niet te gaanwrote:Je begint op mij te lijken![]()
mensen die vanuit oss hier naar toe gaan?
Heeeeeel misschienwrote:mensen die vanuit oss hier naar toe gaan?
7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vaak krijg je dan nog wel een euro of 5 terug he als borgwrote:7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder.
Ja, dat concept ken ik onderhand wel en had ik al meegerekend.wrote:Vaak krijg je dan nog wel een euro of 5 terug he als borgwrote:7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zin aan.
qu zet met een punt! ik wist niet dat je ook ging, of ga je niet??wrote:7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder.
Frirogoyolo! Nee nee ik zit voorlopig in Spanje! Vanaf augustus pas weer feestjes voor mij. Dus dit is helaas de eerste Loudness in EHV die ik moet missen. Maar ik volg de scene nog wel goed hoor, zoals de prijzen van de kluisjes enzo. Belangrijk!wrote:qu zet met een punt! ik wist niet dat je ook ging, of ga je niet??wrote:7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
De zin begint eindelijk een beetje te komen, hoop wel weer Rotten From The Inside te horen. Het genietmomentje van 2 jaar geleden 
Met ze 5e in 1 kluisje kan vaak makkelijk. 7 euro delen met ze allewrote:7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder.
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
5en? Met onze groep van 16 hebben wij altijd 1 kluisje, iedereen een jas of vest erin, geen probleem.
Wel vervolgens ook met z'n 16'en tegen t deurtje duwen omdat ie anders niet in t slot gaat haha
Gruwelijk zin in zaterdag!
Wel vervolgens ook met z'n 16'en tegen t deurtje duwen omdat ie anders niet in t slot gaat haha
Gruwelijk zin in zaterdag!
Tijdens de legendarische Thera set? Ja, teken ik voor iddwrote:De zin begint eindelijk een beetje te komen, hoop wel weer Rotten From The Inside te horen. Het genietmomentje van 2 jaar geleden
Dat is alweer 3 jaar geleden man
2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
Die set was overigens ook redelijk legendarisch.wrote:Dat is alweer 3 jaar geleden man2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
Was beste van het feest toen. Yes We Know 
Ja wij hebben gisteren met een aantal man besloten om alsnog te gaan, maar wij gaan met de auto en vgm paar met Hardtravelwrote:mensen die vanuit oss hier naar toe gaan?
Verdomme das waar ookwrote:Dat is alweer 3 jaar geleden man2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
Last edited by b-ram on , edited 1 time in total.