Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Mag wat mij betreft best gedraaid worden (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er nu al zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:


Mag wat mij betreft best gedraaid worden (L)


Helemaal vergeten :love: :love: , maar wie moet die gaan draaien ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
rakkietakkie schreef:


Mag wat mij betreft best gedraaid worden (L)


Helemaal vergeten :love: :love: , maar wie moet die gaan draaien ?

Activator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Newsflash: Deetox draait deze..

Blijft best leuk die Loudness CD met die mix van Thera :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pete schreef:
rakkietakkie schreef:


Mag wat mij betreft best gedraaid worden (L)


Helemaal vergeten :love: :love: , maar wie moet die gaan draaien ?

Activator.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Why not Tommie?

Moet binnen anderhalve maand m'n hele vakantie bij elkaar krijgen... :P
Dus wordt te duur anders.

SL8492 schreef:
Je begint op mij te lijken xd

Ik zet niet in elk topic dat ik ga om vervolgens toch niet te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mensen die vanuit oss hier naar toe gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
mensen die vanuit oss hier naar toe gaan?

Heeeeeel misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:15 
 
Hardtraxx Elite

Qz. schreef:
7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. :whistle:

Vaak krijg je dan nog wel een euro of 5 terug he als borg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Qz. schreef:
7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. :whistle:

Vaak krijg je dan nog wel een euro of 5 terug he als borg :P

Ja, dat concept ken ik onderhand wel en had ik al meegerekend. :P (initieel 12 euro betalen dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zin aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. :whistle:


qu zet met een punt! ik wist niet dat je ook ging, of ga je niet?? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Qz. schreef:
7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. :whistle:


qu zet met een punt! ik wist niet dat je ook ging, of ga je niet?? :(

Frirogoyolo! Nee nee ik zit voorlopig in Spanje! Vanaf augustus pas weer feestjes voor mij. Dus dit is helaas de eerste Loudness in EHV die ik moet missen. Maar ik volg de scene nog wel goed hoor, zoals de prijzen van de kluisjes enzo. Belangrijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

De zin begint eindelijk een beetje te komen, hoop wel weer Rotten From The Inside te horen. Het genietmomentje van 2 jaar geleden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
7 euro voor een kluisje. Die dingen worden ook alleen maar duurder. :whistle:


Met ze 5e in 1 kluisje kan vaak makkelijk. 7 euro delen met ze alle ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:43 
 
Hardtraxxer

5en? Met onze groep van 16 hebben wij altijd 1 kluisje, iedereen een jas of vest erin, geen probleem.

Wel vervolgens ook met z'n 16'en tegen t deurtje duwen omdat ie anders niet in t slot gaat haha :D

Gruwelijk zin in zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
De zin begint eindelijk een beetje te komen, hoop wel weer Rotten From The Inside te horen. Het genietmomentje van 2 jaar geleden :D

Tijdens de legendarische Thera set? Ja, teken ik voor idd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Die set was overigens ook redelijk legendarisch. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was beste van het feest toen. Yes We Know :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
mensen die vanuit oss hier naar toe gaan?


Ja wij hebben gisteren met een aantal man besloten om alsnog te gaan, maar wij gaan met de auto en vgm paar met Hardtravel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dat is alweer 3 jaar geleden man :surrender: 2 jaar terug was TC live in klokgebouw..

Verdomme das waar ook :P Ik word te oud hiervoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk veel zin in :yay:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten