jack of sound lijk me ook wel leuk, dan denk ik ook rest van de avond in zaal 1.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af 
Omdat RR veel fanboys heeft dus dan blijven mensen ook langerwrote:Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Omdat het hard gaatwrote:Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af
Ik ga zeker even bij Jackie of Sound kijken! Zijn producties zijn toch wel aardig Loudnesswaardig geworden de laatste tijd 
wrote:Ik ga zeker even bij Jackie of Sound kijken! Zijn producties zijn toch wel aardig Loudnesswaardig geworden de laatste tijd
Jammer dat RR afsluit, maar snap het wel inderdaad.
Hele avond in area 1 denk ik zo!
Ontzettend veel zin in!
Hele avond in area 1 denk ik zo!
Ontzettend veel zin in!
Wie had je dan laten afsluiten ?wrote:Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af
Als het weer niet zo'n oven is als vorig jaar, ben ik tot aan Vazard en Delete in area 2 te vinden. Jammer dat ik Deetox niet helemaal kan zien dan. Ze krijgt 1,5 uur, dus dat wordt behoorlijk beuken denk ik zo... Verder vind ik het wel jammer dat Vazard en Delete geen 1,5 uur krijgen. Je laat hem overvliegen van Australië, geef hem dan wat langer 
Nou, niks mis mee toch? Ik zie niet in waarom dit niet logisch is.wrote:En dan degene die opent maar een uurtje geven zeker? Lekker logisch.![]()
Ik weet niet hoe het vorig jaar zat (al was ik er welwrote:Als het weer niet zo'n oven is als vorig jaar, ben ik tot aan Vazard en Delete in area 2 te vinden. Jammer dat ik Deetox niet helemaal kan zien dan. Ze krijgt 1,5 uur, dus dat wordt behoorlijk beuken denk ik zo... Verder vind ik het wel jammer dat Vazard en Delete geen 1,5 uur krijgen. Je laat hem overvliegen van Australië, geef hem dan wat langer
Ik vind 1,5u lang Cellrock juist leuk, lijkt me ook wel een openingsact die heel goed kan opbouwen in 1,5u tijd.
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
wrote:Ik weet niet hoe het vorig jaar zat (al was ik er welwrote:Als het weer niet zo'n oven is als vorig jaar, ben ik tot aan Vazard en Delete in area 2 te vinden. Jammer dat ik Deetox niet helemaal kan zien dan. Ze krijgt 1,5 uur, dus dat wordt behoorlijk beuken denk ik zo... Verder vind ik het wel jammer dat Vazard en Delete geen 1,5 uur krijgen. Je laat hem overvliegen van Australië, geef hem dan wat langer), maar in 2012 was area 2 juist de oven.
dat zegt die ook...
ohja, over het woordje 'niet' heen gelezen
Ben net wakker.
Ja hoezo?wrote:Weet je t zeker?wrote: Aanwezig met Davey en consorten.
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Potvertju zin in!
Waarschijnlijk hele avond in de eerste zaal, met misschien een uitstapje naar Deetox, Main Concern of Jack of Sound
Tot dan!
Waarschijnlijk hele avond in de eerste zaal, met misschien een uitstapje naar Deetox, Main Concern of Jack of Sound
Tot dan!
Toch niet meer aanwezig... Godver, baal echt dat ik Vazard vs Delete en Main Concern moet missen.
Je begint op mij te lijkenwrote:Toch niet meer aanwezig... Godver, baal echt dat ik Vazard vs Delete en Main Concern moet missen.
-
FHardtraxxer
- 151 posts member since 2012
- last seen May 2023
Why not Tommie?
23:00 - 23:30: Cellrock
23:30 - 00:00: Typhoon
00:00 - 01:00: D-Mon of E-Force of eten
01:00 - 02:00: Jack of Sound
02:00 - 02:30: Phrantic
02:30 - 03:00: Exit Mind of eten
03:00 - 04:00: Main Concern
04:00 - 05:00: Degos & Re-Done of Deetox
05:00 - 06:00: Delete vs. Vazard
06:00 - 06:30: Radiance misschien nog even, dan naar huis
23:30 - 00:00: Typhoon
00:00 - 01:00: D-Mon of E-Force of eten
01:00 - 02:00: Jack of Sound
02:00 - 02:30: Phrantic
02:30 - 03:00: Exit Mind of eten
03:00 - 04:00: Main Concern
04:00 - 05:00: Degos & Re-Done of Deetox
05:00 - 06:00: Delete vs. Vazard
06:00 - 06:30: Radiance misschien nog even, dan naar huis
Hele avond zaal 1 denk ik. Dat geluid is gewoon te goed om naar de 2e zaal te verkassen.
Lift gevonden inmiddels. AANWEZIG VERDOMMEwrote:Iemand die wellicht vanaf het noorden van het land met de auto hier heengaat? Ik ben met ov 4 uur en 50 minuten onderweg
Deetox en Jack of Sound gaan zeker bezocht worden.
Deetox heeft sowieso nog hoop nieuwe tracks klaar liggen en is nog bezig met aantal af te maken voor volgende week.
Deetox heeft sowieso nog hoop nieuwe tracks klaar liggen en is nog bezig met aantal af te maken voor volgende week.
Ik begin erg veel zin in een uurtje Main Concern te krijgen. Hopen dat het geluidssysteem daar in zaal 2 hun tracks een beetje aan kan 
Ja, dit is echt de act waar ik het meest naar uit kijk, Delete en Vazard ook wel uiteraard. Maar toen ik ze op Decibel voor de eerste keer zag, heb ik echt een uur met open mond staan luisteren. Gewoon Time Has Come live te horen, wil ik ze al zienwrote:Ik begin erg veel zin in een uurtje Main Concern te krijgen. Hopen dat het geluidssysteem daar in zaal 2 hun tracks een beetje aan kan