Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jack of sound lijk me ook wel leuk, dan denk ik ook rest van de avond in zaal 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af >.<

Omdat RR veel fanboys heeft dus dan blijven mensen ook langer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af >.<

Omdat het hard gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zeker even bij Jackie of Sound kijken! Zijn producties zijn toch wel aardig Loudnesswaardig geworden de laatste tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik ga zeker even bij Jackie of Sound kijken! Zijn producties zijn toch wel aardig Loudnesswaardig geworden de laatste tijd :thumbsup:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 07:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat RR afsluit, maar snap het wel inderdaad.
Hele avond in area 1 denk ik zo! :love:
Ontzettend veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Jezus waarom sluit RR tegenwoordig op bijna ieder feest af >.<

Wie had je dan laten afsluiten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als het weer niet zo'n oven is als vorig jaar, ben ik tot aan Vazard en Delete in area 2 te vinden. Jammer dat ik Deetox niet helemaal kan zien dan. Ze krijgt 1,5 uur, dus dat wordt behoorlijk beuken denk ik zo... Verder vind ik het wel jammer dat Vazard en Delete geen 1,5 uur krijgen. Je laat hem overvliegen van Australiƫ, geef hem dan wat langer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
En dan degene die opent maar een uurtje geven zeker? Lekker logisch. :P

Nou, niks mis mee toch? Ik zie niet in waarom dit niet logisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Als het weer niet zo'n oven is als vorig jaar, ben ik tot aan Vazard en Delete in area 2 te vinden. Jammer dat ik Deetox niet helemaal kan zien dan. Ze krijgt 1,5 uur, dus dat wordt behoorlijk beuken denk ik zo... Verder vind ik het wel jammer dat Vazard en Delete geen 1,5 uur krijgen. Je laat hem overvliegen van Australiƫ, geef hem dan wat langer -.-


Ik weet niet hoe het vorig jaar zat (al was ik er wel xd ), maar in 2012 was area 2 juist de oven.

Ik vind 1,5u lang Cellrock juist leuk, lijkt me ook wel een openingsact die heel goed kan opbouwen in 1,5u tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Jonas schreef:
Als het weer niet zo'n oven is als vorig jaar, ben ik tot aan Vazard en Delete in area 2 te vinden. Jammer dat ik Deetox niet helemaal kan zien dan. Ze krijgt 1,5 uur, dus dat wordt behoorlijk beuken denk ik zo... Verder vind ik het wel jammer dat Vazard en Delete geen 1,5 uur krijgen. Je laat hem overvliegen van Australiƫ, geef hem dan wat langer -.-


Ik weet niet hoe het vorig jaar zat (al was ik er wel xd ), maar in 2012 was area 2 juist de oven.


dat zegt die ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohja, over het woordje 'niet' heen gelezen xd Ben net wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Aanwezig met Davey en consorten.

Weet je t zeker? xd

Ja hoezo? :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:30 
 
Hardtraxxer

Potvertju zin in!
Waarschijnlijk hele avond in de eerste zaal, met misschien een uitstapje naar Deetox, Main Concern of Jack of Sound

Tot dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch niet meer aanwezig... Godver, baal echt dat ik Vazard vs Delete en Main Concern moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Toch niet meer aanwezig... Godver, baal echt dat ik Vazard vs Delete en Main Concern moet missen.

Je begint op mij te lijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:19 
 
Hardtraxxer

Why not Tommie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23:00 - 23:30: Cellrock
23:30 - 00:00: Typhoon
00:00 - 01:00: D-Mon of E-Force of eten
01:00 - 02:00: Jack of Sound
02:00 - 02:30: Phrantic
02:30 - 03:00: Exit Mind of eten
03:00 - 04:00: Main Concern
04:00 - 05:00: Degos & Re-Done of Deetox
05:00 - 06:00: Delete vs. Vazard
06:00 - 06:30: Radiance misschien nog even, dan naar huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele avond zaal 1 denk ik. Dat geluid is gewoon te goed om naar de 2e zaal te verkassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Iemand die wellicht vanaf het noorden van het land met de auto hier heengaat? Ik ben met ov 4 uur en 50 minuten onderweg :surrender:


Lift gevonden inmiddels. AANWEZIG VERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deetox en Jack of Sound gaan zeker bezocht worden.
Deetox heeft sowieso nog hoop nieuwe tracks klaar liggen en is nog bezig met aantal af te maken voor volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin erg veel zin in een uurtje Main Concern te krijgen. Hopen dat het geluidssysteem daar in zaal 2 hun tracks een beetje aan kan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik begin erg veel zin in een uurtje Main Concern te krijgen. Hopen dat het geluidssysteem daar in zaal 2 hun tracks een beetje aan kan ^^


Ja, dit is echt de act waar ik het meest naar uit kijk, Delete en Vazard ook wel uiteraard. Maar toen ik ze op Decibel voor de eerste keer zag, heb ik echt een uur met open mond staan luisteren. Gewoon Time Has Come live te horen, wil ik ze al zien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
b-ram schreef:
Gewoon Time Has Come live te horen, wil ik ze al zien :).


Dit! :woot: :thumbsup:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten