Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aight!! perfect, ik dacht dat radical redemption ging afsluiten! maar toch vazard en delete! main concern om 3 uur, wel tegelijk met b-freqz maar ja ik zie dan wel waar het gezelligste is. Wil radical redemption wel mee pakken aangezien ik de nieuwe minus militia platen live mee wil maken. heb er gvd zin in:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:
AREA 01:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Adaro 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
Exit Mind 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Radical Redemption 05.00 - 06.00
Vazard & Delete 06.00 - 07.00

AREA 02:

Sub Zero Project 22.00 - 23.00
Typhoon 23.00 - 00.00
D-Mon 00.00 - 01.00
Chaotic Spirit 02.00 - 03.00
Main Concern 03.00 - 04.00
Deetox 04.00 - 05.30
Radiance 05.30 - 06.30


Hey Adaro is weer genezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie timetable, beginnen de avond in zaal 1 tot en met Exit Mind, daarna zaal 2 en natuurlijk afsluiten bij Vazard & Delete :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:
AREA 01:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Adaro 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
Exit Mind 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Radical Redemption 05.00 - 06.00
Vazard & Delete 06.00 - 07.00

Is dit officieel? Ik dacht toch echt dat het zo was:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Exit Mind 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
E-Force 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Vazard & Delete 05.00 - 06.00
Radical Redemption 06.00 - 07.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is dit officieel? Ik dacht toch echt dat het zo was:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Exit Mind 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
E-Force 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Vazard & Delete 05.00 - 06.00
Radical Redemption 06.00 - 07.00


dat dacht ik dus ook, laten we gewoon hopen hoebedoelje gelijk heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Exit Mind 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
E-Force 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Vazard & Delete 05.00 - 06.00
Radical Redemption 06.00 - 07.00


Sowieso Exit Mind & E-Force omgedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.

Zorg er nog ff voor dat je Mau meeneemt, dan wordt t een awesome party :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.

Zorg er nog ff voor dat je Mau meeneemt, dan wordt t een awesome party :D


Hij is altijd de klos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:
AREA 01:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Adaro 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
Exit Mind 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Radical Redemption 05.00 - 06.00
Vazard & Delete 06.00 - 07.00

AREA 02:

Sub Zero Project 22.00 - 23.00
Typhoon 23.00 - 00.00
D-Mon 00.00 - 01.00
Chaotic Spirit 02.00 - 03.00
Main Concern 03.00 - 04.00
Deetox 04.00 - 05.30
Radiance 05.30 - 06.30

Is dat de officiele of is dat wat je denkt dat het gaat worden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is niet de officiƫle want Radical sluit af en Vazard & Delete staan daar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.


:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 07:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wegens missen Qapital toch maar aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.

Mooi achterhoeks beukn mien jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.


Hoop dat iemand Sparta en Chaos draait! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.


Hoop dat iemand Sparta en Chaos draait! :lol:


Denk gewoon Activator zelf? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.


Hoop dat iemand Sparta en Chaos draait! :lol:


wat een kut plaat is sparta toch, gadverdamme... haha grapje :*

heb er gvd zin in! nog twee weken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.


Hoop dat iemand Sparta en Chaos draait! :lol:

Dan hoop ik dat ik gigantisch dronken ben of d'r nog niet eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Aanwezig met Davey en consorten.

Weet je t zeker? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:21 
 
Hardtraxxer

Nog een meetinkje organiseren of zien we iedereen hier wel weer rondbanjeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Area 01
22:00 - 23:30: Cellrock
23:30 - 00:30: Activator
00:30 - 01:30: E-Force
01:30 - 02:30: Phrantic
02:30 - 03:30: Exit Mind
03:30 - 04:00: Live: B-Freqz
04:00 - 05:00: Degos & Re-Done
05:00 - 06:00: Delete Vazard
06:00 - 07:00: Radical Redemption

Area 02
22:00 - 23:00: Sub Zero Project
23:00 - 00:00: Typhoon
00:00 - 01:00: D-Mon
01:00 - 02:00: Jack of Sound
02:00 - 03:00: Chaotic Spirit
03:00 - 04:00: Main Concern
04:00 - 05:30: Deetox
05:30 - 06:30: Radiance


Officiƫle tijdtafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen maar in de eerste area denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
mr_vertigo schreef:
Henk-Jan schreef:
Wacht gewoon wat officieels af man :P

Aanwezig met Davey en consorten.


Hoop dat iemand Sparta en Chaos draait! :lol:


Denk gewoon Activator zelf? :x


Haha ja indd, line up zit nog 0,0 in m'n systeem.
Richt me mentaal op 1 act :P VAZARD UND DELETE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die wellicht vanaf het noorden van het land met de auto hier heengaat? Ik ben met ov 4 uur en 50 minuten onderweg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Exit Mind even uitstapje naar Main Concern, rest van de avond Area 1 denk ik.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten