Zimmersionwrote:Lets get weird!!wrote:Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favorietwrote:Lets get weird!!wrote:Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden![]()
ik moet zeggen dat het ook mijn favoriet is, vooral dat er 4 kick switches zijn tijdens de climaxwrote:Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favorietwrote:Lets get weird!!wrote:Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden![]()
Jiggy is ook heerlijk jawrote:ik moet zeggen dat het ook mijn favoriet is, vooral dat er 4 kick switches zijn tijdens de climaxwrote:Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favorietwrote:
Lets get weird!!![]()
. verder vind ik jiggy ge-wel-dig
Misbegotten en Who I Really Am vind ik ook echt geweldig, die heerlijke duistere sfeer in die tracks
Yep, eigenlijk toch niet te geloven dat die pas 1x in Nederland is geboekt? Althans volgens Partyflock.wrote:vazard is gewoon een baas!
naja ik denk dat de ticket hier naar toe al meer kost dan de boeking zelfwrote:Yep, eigenlijk toch niet te geloven dat die pas 1x in Nederland is geboekt? Althans volgens Partyflock.wrote:vazard is gewoon een baas!
Ja, dat is ook wel waarwrote:naja ik denk dat de ticket hier naar toe al meer kost dan de boeking zelfwrote:Yep, eigenlijk toch niet te geloven dat die pas 1x in Nederland is geboekt? Althans volgens Partyflock.wrote:vazard is gewoon een baas!
Maar er zijn toch wel vaker mensen uit Australië overgehaald voor 1 optreden lijkt me.
En voor een wat groter festival zal dat ook minder uitmaken (snap natuurlijk ook wel dat Vazard niet heel veel mensen trekt en dus snel wordt geboekt), maar toch is 1x wel heel weinig
ticket krijgt Vazard er wss ook wel bij.
Zin hier in, niet normaal. Heerlijke locatie en een nog heerlijker concept.
Zin hier in, niet normaal. Heerlijke locatie en een nog heerlijker concept.
Vazard heeft een best dikke baan buiten de hardstyle om, en kan het zich niet veroorloven om zomaar een dikke week vrij te nemen voor een boeking in europa
en daar komt natuurlijk het verhaal bij dattie niet zoveel mensen trekt.
Pff get a room... en laat mij er ook bij aubwrote:ik moet zeggen dat het ook mijn favoriet is, vooral dat er 4 kick switches zijn tijdens de climaxwrote:Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favorietwrote:
Lets get weird!!![]()
. verder vind ik jiggy ge-wel-dig
Flow vergeten jullie, die kickchange wordt ook INSANE
En Heavolution 001 dan? Heeeeeerlijke chaotische plaat
die 2e mid is echt te gruwelijk voor woorden.
Als Delete hier geen plaat als D/Stompbox/88mph/Malfunction/Pulse/G.I.R. remix gaat draaien word ik echt boos
Dat MOET nu gewoon een keer gebeuren, vooral nu het in het Klokgebouw is.
Veel van zn oude platen vind hijzelf niet meer goed afgemixed, dus alleen als hij moeite in een nieuwe afmix ervan gaat steken maak je een kans daarop 
Heb het op z'n tijdlijn gezet. Misschien maakt het meer kans als degenen die ook die platen willen horen ff reageren op het bericht of het bericht likenwrote:Veel van zn oude platen vind hijzelf niet meer goed afgemixed, dus alleen als hij moeite in een nieuwe afmix ervan gaat steken maak je een kans daarop
https://www.facebook.com/deletedj?fref=ts
Ik ben niet aanwezig op Loudness, maar ik steun je in deze kwestie.wrote:Heb het op z'n tijdlijn gezet. Misschien maakt het meer kans als degenen die ook die platen willen horen ff reageren op het bericht of het bericht likenwrote:Veel van zn oude platen vind hijzelf niet meer goed afgemixed, dus alleen als hij moeite in een nieuwe afmix ervan gaat steken maak je een kans daarop
https://www.facebook.com/deletedj?fref=ts
oh god please 88mph!! ze gaan sws een mix doen tussen oude en nieuwe platen, dus ben benieuwd!
Overplayedwrote:Vazard - Musicbox
Ha!wrote:Overplayedwrote:Vazard - Musicbox
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Jiggy & let's get weird
Als ik die toch hoor word ik heeeulemaal gek
Als ik die toch hoor word ik heeeulemaal gek
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Na al die keren dat het er niet van kwam, nu toch echt voor de eerste x naar Loudness 
AREA 01:
Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Adaro 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
Exit Mind 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Radical Redemption 05.00 - 06.00
Vazard & Delete 06.00 - 07.00
AREA 02:
Sub Zero Project 22.00 - 23.00