Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Fluxion schreef:
Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden


Lets get weird!! :love: :love:


Zimmersion :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Fluxion schreef:
Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden


Lets get weird!! :love: :love:

Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favoriet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Frijolrojo schreef:
Fluxion schreef:
Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden


Lets get weird!! :love: :love:

Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favoriet :love:


ik moet zeggen dat het ook mijn favoriet is, vooral dat er 4 kick switches zijn tijdens de climax :woot: . verder vind ik jiggy ge-wel-dig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Fluxion schreef:
Frijolrojo schreef:

Lets get weird!! :love: :love:

Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favoriet :love:


ik moet zeggen dat het ook mijn favoriet is, vooral dat er 4 kick switches zijn tijdens de climax :woot: . verder vind ik jiggy ge-wel-dig

Jiggy is ook heerlijk ja :worship:

Misbegotten en Who I Really Am vind ik ook echt geweldig, die heerlijke duistere sfeer in die tracks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vazard is gewoon een baas! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
vazard is gewoon een baas! :cool:

Yep, eigenlijk toch niet te geloven dat die pas 1x in Nederland is geboekt? Althans volgens Partyflock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Frijolrojo schreef:
vazard is gewoon een baas! :cool:

Yep, eigenlijk toch niet te geloven dat die pas 1x in Nederland is geboekt? Althans volgens Partyflock.


naja ik denk dat de ticket hier naar toe al meer kost dan de boeking zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Fluxion schreef:
Frijolrojo schreef:
vazard is gewoon een baas! :cool:

Yep, eigenlijk toch niet te geloven dat die pas 1x in Nederland is geboekt? Althans volgens Partyflock.


naja ik denk dat de ticket hier naar toe al meer kost dan de boeking zelf :P

Ja, dat is ook wel waar :P

Maar er zijn toch wel vaker mensen uit Australiƫ overgehaald voor 1 optreden lijkt me.
En voor een wat groter festival zal dat ook minder uitmaken (snap natuurlijk ook wel dat Vazard niet heel veel mensen trekt en dus snel wordt geboekt), maar toch is 1x wel heel weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ticket krijgt Vazard er wss ook wel bij.

Zin hier in, niet normaal. Heerlijke locatie en een nog heerlijker concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 04:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard heeft een best dikke baan buiten de hardstyle om, en kan het zich niet veroorloven om zomaar een dikke week vrij te nemen voor een boeking in europa :) en daar komt natuurlijk het verhaal bij dattie niet zoveel mensen trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Fluxion schreef:
Frijolrojo schreef:

Lets get weird!! :love: :love:

Jep, eerste track die ik van Vazard ken, en blijft mijn favoriet :love:


ik moet zeggen dat het ook mijn favoriet is, vooral dat er 4 kick switches zijn tijdens de climax :woot: . verder vind ik jiggy ge-wel-dig


Pff get a room... en laat mij er ook bij aub :D

Flow vergeten jullie, die kickchange wordt ook INSANE :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Heavolution 001 dan? Heeeeeerlijke chaotische plaat :loving: die 2e mid is echt te gruwelijk voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Delete hier geen plaat als D/Stompbox/88mph/Malfunction/Pulse/G.I.R. remix gaat draaien word ik echt boos :P Dat MOET nu gewoon een keer gebeuren, vooral nu het in het Klokgebouw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel van zn oude platen vind hijzelf niet meer goed afgemixed, dus alleen als hij moeite in een nieuwe afmix ervan gaat steken maak je een kans daarop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Veel van zn oude platen vind hijzelf niet meer goed afgemixed, dus alleen als hij moeite in een nieuwe afmix ervan gaat steken maak je een kans daarop :P

Heb het op z'n tijdlijn gezet. Misschien maakt het meer kans als degenen die ook die platen willen horen ff reageren op het bericht of het bericht liken :P

https://www.facebook.com/deletedj?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
b-ram schreef:
Veel van zn oude platen vind hijzelf niet meer goed afgemixed, dus alleen als hij moeite in een nieuwe afmix ervan gaat steken maak je een kans daarop :P

Heb het op z'n tijdlijn gezet. Misschien maakt het meer kans als degenen die ook die platen willen horen ff reageren op het bericht of het bericht liken :P

https://www.facebook.com/deletedj?fref=ts

Ik ben niet aanwezig op Loudness, maar ik steun je in deze kwestie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard - Musicbox (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh god please 88mph!! ze gaan sws een mix doen tussen oude en nieuwe platen, dus ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Vazard - Musicbox (L)

Overplayed -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vazard - Musicbox (L)

Overplayed -.-

Ha! ^^ :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:59 
 
Hardtraxx Elite

Jiggy & let's get weird :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Als ik die toch hoor word ik heeeulemaal gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 13:33 
 
Hardtraxxer

Na al die keren dat het er niet van kwam, nu toch echt voor de eerste x naar Loudness :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
AREA 01:

Cellrock 22.00 - 23.30
Activator 23.30 - 00.30
Adaro 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.30
Exit Mind 02.30 - 03.30
B-Freqz 03.30 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 05.00
Radical Redemption 05.00 - 06.00
Vazard & Delete 06.00 - 07.00

AREA 02:

Sub Zero Project 22.00 - 23.00
Typhoon 23.00 - 00.00
D-Mon 00.00 - 01.00
Chaotic Spirit 02.00 - 03.00
Main Concern 03.00 - 04.00
Deetox 04.00 - 05.30
Radiance 05.30 - 06.30
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:

Typhoon 23.00 - 00.00
Beetje populair doen 00.00 - 00:30
E-Force 00.30 - 01.30
Phrantic 01.30 - 02.00
Chaotic Spirit 02.00 - 03.00
Exit Mind 03.00 - 03.30
Main Concern 03.00 - 04.00
Degos & Re-Done 04.00 - 04.45
Deetox 04.45 - 05.30
Radical Redemption 05.30 - 06.00
Vazard & Delete 06.00 - 07.00


Zoiets zal het wel worden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig sluit RR niet af, anders was de helft van z'n set waarschijnlijk hardcore.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten