Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
hdhessel schreef:
tomac schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat ik de awake uk special moet laten schieten maar loudness krijgt toch de voorkeur.

tommeh schreef:
hdhessel schreef:
tomac schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 17:00 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook! Ik kijk vooral uit naar de 'onbekendere' namen zoals Chaotic Spirit, Radiance, Sub Zero Project, Typhoon en Vazard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
chas1n schreef:
Kaartje binnen. :cool:

Duurt nog even, maar toch wel weer erg veel zin in Loudness. Weer terug naar Klokgebouw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De timetable is er: https://partyflock.nl/party/262222:Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:


Hè verrek het duurt maar tot half 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En als het meezit kunnen ze allemaal 1 nummertje draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cellrock aan het begin is wel logisch maar toch balen, want dan ben ik er nog niet denk ik :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 18:41 
 
Hardtraxxer

Kaartjes toch maar aangeschaft! Wel pas rond 12u binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

Adaro zal ook hier niet draaien. Heeft hij gister tegen een maat van me gezegd. Hopen op een leuke vervanger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizerrrrrr please.

Zal wel Digital Punk worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer B-Front please
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:23 
 

Kak, leipe line-up maar waarschijnlijk niet aanwezig :(
of ze moeten een fonds oprichten: help koekje naar Loudness. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 22:22 
 
Hardtraxx Elite

hoihoudoe schreef:
Adaro zal ook hier niet draaien. Heeft hij gister tegen een maat van me gezegd. Hopen op een leuke vervanger.

Vind ik eerlijk gezegd helemaal niet erg... (ja om de reden natuurlijk wel)
Maar er kunnen interessantere namen voor in de plek.. The Vision/Zirkum??
Maar het zal idd wel Digital Punk o.i.d. worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

hoihoudoe schreef:
Adaro zal ook hier niet draaien. Heeft hij gister tegen een maat van me gezegd. Hopen op een leuke vervanger.


Dus alle boekingen tot 19 april liggen er bij hem uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force is de vervanger van Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Main Concern 03:00-04:00 uur Area 2.

Radiance, Deetox, D&R, V&D, RR nu nog over.
Hoop dat ze niet dezelfde labels tegelijk gaan laten draaien tussen 4 en 6. Dus dat we kunnen kiezen tussen Spoon of TC. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz 3:30-4:00
Kan de rest van de TT zo wel voorspellen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan niet wacht godverdomme, duurt nog ziek lang, maar dit wordt een bombastisch goed feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Vazard & Delete kan gewoon niet anders dan geweldig worden


Lets get weird!! :love: :love:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten