Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 05:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verrassend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 05:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
http://imageshack.com/a/img826/3223/9fno.jpg
Voor de mensen die niet linkje-klikken doen:
B-freqz LIVE
Adaro
Exit Mind
Radical Redemption
Deetox
Main Concern
Activator
Jack of Sound
Chaotic Spirit
Phrantic
Radiance
Cellrock
Degos & Re-Done
Vazard & Delete
MC Nolz
MC LIVID

niet goed leesbaar maar denk
Sub Zero Project
Typhoon
D-Mon




Kevin-Raw schreef:
Verrassend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima line-up eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Minste line-up in tijden, wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard & Delete, B-Freqz, Adaro, Degos & Re-Done, Exit Mind, Radical Redemption & Phrantic in zaal 1 :loving:

Jack of Sound en Main Concern in de 2e area, ik ben erg tevreden. Ik kijk vooral erg uit naar Vazard & Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze line-up is straight up baas! Helemaal mijn ding ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaaa Main Concern! En nu hopen dat ze hen niet gelijk zetten met Vazard & Delete...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Jaaaa Main Concern! En nu hopen dat ze hen niet gelijk zetten met Vazard & Delete...

Als Vazard en Delete afsluiten is zaal 2 al gesloten waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard en Delete sluiten niet af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice lineup :)

Klasse van b2s om ook gewoon nieuwe/onbekendere artiesten te boeken en niet altijd maar dezelfde standaard namen neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
http://imageshack.com/a/img826/3223/9fno.jpg

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Jonas schreef:
Jaaaa Main Concern! En nu hopen dat ze hen niet gelijk zetten met Vazard & Delete...

Als Vazard en Delete afsluiten is zaal 2 al gesloten waarschijnlijk.

Vorig jaar was zaal 2 tot 06:30 open als ik me niet vergis, maar zoals Davey al zegt sluiten Vazard & Delete inderdaad niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Jonas schreef:
Jaaaa Main Concern! En nu hopen dat ze hen niet gelijk zetten met Vazard & Delete...

Als Vazard en Delete afsluiten is zaal 2 al gesloten waarschijnlijk.


Vorig jaar heeft Warface daar ook nog tot 6.45 door staan knallen, dus waarschijnlijk niet. Maar ik lees dat Vazard en Delete niet afsluiten, wat ik wel denk van Main Concern in die 2de zaal, dus fingers crossed :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartje binnen:D:D vazard & delete, main concern en radiance (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje ook binnen, na een editie gemist te hebben weer aanwezig. Vond de Maassilo editie in het begin vetter, maar Klokgebouw is daar toch wel bovenuit gekomen. Wel jammer dat het weer 2.50 duurder moest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk is Klokgebouw editie vetter. Daar mag niet eens twijfel over bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tuurlijk is Klokgebouw editie vetter. Daar mag niet eens twijfel over bestaan.

Ik vind ze allebei gewoon even gruwelijk, Klokgebouw door het onwijs goede geluid en Maassilo door de bazenlocatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het Klokgebouw anders net zo dik als locatie, qua setting. En de grote zaal is groter en heeft dikker geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En de grote zaal is groter en heeft dikker geluid.

Eens, maar qua sfeertje die de locatie geeft vind ik de Maassilo gewoon helemaal geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed geluid en goede sets zijn het allerbelangrijkste voor mij, Klokgebouw overtreft dus de Maassilo op 1 punt altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ben ik het ook mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
chas1n schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
tomac schreef:
chas1n schreef:
Kaartje binnen. :cool:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten