Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Gefeliciteerd.

Is SL Jarig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Kleuters, wacht gewoon af tot zondag.


:lol: hahahahaha

-mod edit: we wachten dit mooi even af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:33 
 
Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
stefan_helmond schreef:
Kleuters, wacht gewoon af tot zondag.


:lol: hahahahaha

-


Jup! :yay: :bomb: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Slechts 4 acts die ik het waard vind... leuk. Zal aardig twijfelen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tot nu toe heel zaal 1 wel interessant op activator na..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol als dit echt de line up is, dan ben ik best wel teleurgesteld. Was sowieso al kleine kans dat ik zou gaan, maar met deze line up ga ik al helemaal niet meer.

En nee, ik houd het ook niet als optie

Pete schreef:
stefan_helmond schreef:
Gefeliciteerd.

Is SL Jarig?

Hoe de fuck kom je hier ineens bij? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
ik

SL8492 schreef:
ben

SL8492 schreef:
best wel teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

verhaal qlimax 2.0

toen dacht iedereen ook de line-up met zekerheid al te weten, met zogenaamde "betrouwbare bronnen"

Gewoon afwachten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gewoon afwachten ja. Gun die namen die beetje bij beetje bekend worden gemaakt ook dat beetje promotie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
verhaal qlimax 2.0

toen dacht iedereen ook de line-up met zekerheid al te weten, met zogenaamde "betrouwbare bronnen"

Gewoon afwachten dus


Thanks, je geeft me de hoop dat ie misschien anders is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
stefan_helmond schreef:
Kleuters

Ik moest lachen. :D

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:25 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
chicken schreef:
stefan_helmond schreef:
Kleuters

Ik moest lachen. :D

:nono:

Pas op hij heeft stadionverbod
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Pas op hij heeft stadionverbod

Dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 02:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hing van de lineup af of ik uiteindelijk tóch Loudness zou verkiezen boven Awakenings. Prima line up, maar niet genoeg namen waar ik op gehoopt had, dus kaartje Awake is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij leef ik onder een steen. Waar kan ik een volledige line up vinden? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is uitgelekt in dit topic maar weer verwijderd, B2S is nog niet met een volledige line-up naar buiten gekomen dus is ook nog helemaal niet zeker dat 'ie echt klopt zoals 'ie hier stond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Is uitgelekt in dit topic maar weer verwijderd, B2S is nog niet met een volledige line-up naar buiten gekomen dus is ook nog helemaal niet zeker dat 'ie echt klopt zoals 'ie hier stond ;)


Je heb PB koen! ;)

btw, het bookingagency van b2s (kasper van erve) heeft zelfs contact opgenomen met chicken hoe hij het wist :lol:
Ga er maar vanuit dat het klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
Is uitgelekt in dit topic maar weer verwijderd, B2S is nog niet met een volledige line-up naar buiten gekomen dus is ook nog helemaal niet zeker dat 'ie echt klopt zoals 'ie hier stond ;)


Je heb PB koen! ;)

btw, het bookingagency van b2s (kasper van erve) heeft zelfs contact opgenomen met chicken hoe hij het wist :lol:
Ga er maar vanuit dat het klopt


Wie persoonlijk bericht mij even de gelekte line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij ook, bitte :thumbup:

edit: heb m, mwoah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil 'm ook wel. In ruil voor ongelimiteerd respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ik wil 'm ook wel. In ruil voor ongelimiteerd respect.


Morgen is toch de aankondiging al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
PierrePruuk schreef:
Ik wil 'm ook wel. In ruil voor ongelimiteerd respect.


Morgen is toch de aankondiging al?

Zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel weer een poster/canvas hangen bij de ingangen van Hardbass met daarop de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2014 05:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://imageshack.com/a/img826/3223/9fno.jpg
Voor de mensen die niet linkje-klikken doen:
B-freqz LIVE
Adaro
Exit Mind
Radical Redemption
Deetox
Main Concern
Activator
Jack of Sound
Chaotic Spirit
Phrantic
Radiance
Cellrock
Degos & Re-Done
Vazard & Delete
MC Nolz
MC LIVID

niet goed leesbaar maar denk
Sub Zero Project
Typhoon
D-Mon
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten