Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:54 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat zirkum en the vision ook wel een plekje op loudness hebben verdiend! Jammee dat ik er niet kan zijn, dat ik alleen al vazard moet missen.. Bijv misbegotten in klokgebouw.. :drool: Gaat volgens mij iig een hele dikke lineup worden, qapital is nu al een lachertje vergeleken met wat er tot nu draait. Maarja zal me op awakenings ook wel vermaken. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:28 
 
Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
ramon038 schreef:
Fuuuuck, deze lineup wordt echt mega dik.
Alleen mn feest maten kunnen/willen niet..
Ik wil hier echt heen! :(


Gewoon gaan is the way to go... je komt zat mensen tegen en je hoeft met niemand te overleggen :D

Is dat niet raar? 2 á 3 uur reizen in mn eentje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
mr_vertigo schreef:
ramon038 schreef:
Fuuuuck, deze lineup wordt echt mega dik.
Alleen mn feest maten kunnen/willen niet..
Ik wil hier echt heen! :(


Gewoon gaan is the way to go... je komt zat mensen tegen en je hoeft met niemand te overleggen :D

Is dat niet raar? 2 á 3 uur reizen in mn eentje? :P


Ik doe het bijna elk feest :P Zou niet weten wat er raar aan is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
mr_vertigo schreef:
ramon038 schreef:
Fuuuuck, deze lineup wordt echt mega dik.
Alleen mn feest maten kunnen/willen niet..
Ik wil hier echt heen! :(


Gewoon gaan is the way to go... je komt zat mensen tegen en je hoeft met niemand te overleggen :D

Is dat niet raar? 2 á 3 uur reizen in mn eentje? :P


Vind ik niet nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 08:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
mr_vertigo schreef:
ramon038 schreef:
Fuuuuck, deze lineup wordt echt mega dik.
Alleen mn feest maten kunnen/willen niet..
Ik wil hier echt heen! :(


Gewoon gaan is the way to go... je komt zat mensen tegen en je hoeft met niemand te overleggen :D

Is dat niet raar? 2 á 3 uur reizen in mn eentje? :P


Daar is dit topic toch voor:

feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202.html

:thumbup:

Waar moet je vandaan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar besloten om te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Ik vind dat zirkum en the vision ook wel een plekje op loudness hebben verdiend!


dit ! zou heel terecht zijn als ze er staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op namen als Coarsection, Main Concern, Zirkum, Warface, Genox, Prime Suspects en Zany maar dan wel met een echte Loudness set zoals in 2012 met B-Front. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Toch maar besloten om te gaan :D


Zo mag ik het horen Tom! :thumbsup:
Even kijken hoe wij gaan, waarschijnlijk gewoon weer met de auto.
Weet niet hoe en wat jij doet maar anders kunnen we misschien wat regelen of samen gaan. :thumbup:

Nu al zin in, line up is tot nu toe dikke prima! wanneer is de kaartverkoop eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken nog, vorig jaar samen met hdhessel/En-Er-Gy en nog een paar een taxi terug naar venlo station genomen á 5 euro p.p., dit jaar weet ik nog niet ik laat het nog wel horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
wanneer is de kaartverkoop eigenlijk?


8 februari.

Vorig jaar Wavolizer afsluiting was fkin baaas, ik kan me nog goed herrinneren toen Bombs Away kwam op dat geluidsysteem. Holyy shittt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha nice! Had hem ook al via via gehoord maar wilde hem niet posten omdat ik al eerder op me flikker heb gehad :lol:
Zeker een leuke line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je hoeft volgens mij nu niet jaloers te zijn, want jij weet het nou ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True, maar altijd die lui die zo stoer lopen pronken dat ze het allemaal al weten enzo, met enige verschil, dat moet ik wel zeggen dat we het nu weten. Sommige zeggen ook dat ze de line-up weten, maar geven ze niet prijs, dan maar zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:15 
 
Hardtraxx Elite

Geil! Hopen op Main Concern als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit echt zo klopt, hele avond area 1 met uitstapjes naar Main Concern en Deetox (tenzij gelijk met Vazard & Delete) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zaad zeg, niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wat zaad zeg, niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

De bron komt toch niet weer uit Someren he? Ging bij de Qlimax line-up ook al zo goed. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

He bah ben ik nou te laat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kak, wat was het nou:(:(??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat zou wel aardig huilen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleuters, wacht gewoon af tot zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Kleuters

Ik moest lachen. :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten