Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk is er een goede controle aan de deur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik begrijp echt niet hoe het kan dat je al zolang op hardtraxx zit / naar feesten gaat, en nog niet begrijpt dat het gewoon een steekproef is (waarbij je eerder wordt gecontroleerd als je er jonger uit ziet). xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
hoebedoelje schreef:
Hopelijk is er een goede controle aan de deur. :)

Hopelijk niet, wil deze niet missen, vorig jaar was baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Intervention schreef:
Zeker aanwezig!! Is het een probleem om als 17 jarige binnen te komen? Of is controle erg streng??

Laatste Maassilo editie werd er heel streng gecontroleerd, denk dat je zelfs ongeveer tot 22-25 je moest legitimeren, en ze keken ook nog eens goed naar de foto, en zoals je weet kwam ik daar niet binnen. Andere edities is van wat ik er van heb gehoord nauwelijks controle geweest :P

Nee hoor. Gewoon iedereen die er rond de 18 of jonger uit zag werd gecontroleerd. Denk dat controles wel strenger geworden kunnen zijn met die loktieners van elke gemeente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, Maassilo was totaal geen strenge controle. Het was inderdaad de mensen die er jong uitzagen werden alleen gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij onze groep werd anders iedereen gecontroleerd :P, terwijl sommige toch al 20/21 waren. Bovendien heb ik daar bijna een half uur nog gestaan en aan ongeveer 90% vd mensen hebben ze hun ID gevraagd :P
Maar netjes tot mn 18e wachten dus, die 9 maanden kunnen er nog wel bij. En wil dit niet nog een keer meemaken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag iedereen voor ons gecontroleerd worden, maar wij mochten doorlopen (20 en 21), altijd anders dus, is gewoon een risico dat je kunt nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

5000000% zeker aanwezig! Aftrekkkuhhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patrick kan denk ik wel meepraten over de (leeftijds)controle bij het Klokgebouw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wss ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was laatst bij een feestje bij klokgebouw.. En daar werd heel streng gecontroleerd op ID.. Bijna iedereen.. Maar weet niet meer welke security enzo dat was .

Edit: Chukkels bedoelt denk ik hetzelfde feestje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, werd zwaar gecontroleerd en ja Pete, zelfde feest haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
El Mare schreef:
Zijn hier kluisjes?

Nee, ze hebben hier een jassen hoek. Iedereen kan daar zijn jas netjes opstapelen .Dit systeem gebruikt b2s trouwens bij alle feesten.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
El Mare schreef:
Zijn hier kluisjes?

Nee, ze hebben hier een jassen hoek. Iedereen kan daar zijn jas netjes opstapelen .Dit systeem gebruikt b2s trouwens bij alle feesten.


Thx, zo zal ik mijn spullen iig nooit kwijtraken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

"Radiance is a DJ from Estonia, who is releasing tracks on Vazard’s label Spoontech Records since 2013. At the beginning of that year, he was responsible for the track ‘Diverse’ together with Exit Mind, which was released on Exit Mind’s label Theracords.

After many years of hard work Chaotic Spirit will finally be able to bring his rough sounds to the Netherlands. This young Polish guy, discovered by Invaders Records, is more Chaotic than you could imagine. Without a doubt, he will unleash his Spirit on the 19th of april!

Both guys will bring some Raw madness to Loudness, so be prepared!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohjee, een Pool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Genox?? :cry: Sowieso time table ff af wachten of het uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
ohjee, een Pool :P

Slechte ervaringen mee ja, op Loudness :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Chaotic Spirit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
ohjee, een Pool :P


:lol: Alvast maar een alcoholslot op ze pioneers zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Bij onze groep werd anders iedereen gecontroleerd :P, terwijl sommige toch al 20/21 waren. Bovendien heb ik daar bijna een half uur nog gestaan en aan ongeveer 90% vd mensen hebben ze hun ID gevraagd :P
Maar netjes tot mn 18e wachten dus, die 9 maanden kunnen er nog wel bij. En wil dit niet nog een keer meemaken. :)

Welke groep, die waar ik in mee liep of toen je als eerste niet werd binnen gelaten?
Toen ik met liep, werden Patrick & rest alleen gecontrolleerd omdat jij er bij liep wss.
Ik heb nooit ID hoeven te laten zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja bij Sander wisten ze inmiddels ook wel dat hij als er Theracordsartiesten in de line-up staan hij dit op PF als optie heeft en uiteindelijk niet gaat, dus hebben ze hem terug naar huis gestuurd.

Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 01:59 
 
Hardtraxx Elite

Fuuuuck, deze lineup wordt echt mega dik.
Alleen mn feest maten kunnen/willen niet..
Ik wil hier echt heen! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Fuuuuck, deze lineup wordt echt mega dik.
Alleen mn feest maten kunnen/willen niet..
Ik wil hier echt heen! :(


Gewoon gaan is the way to go... je komt zat mensen tegen en je hoeft met niemand te overleggen :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten