Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 10:26 
 
Hardtraxxer

Wat was er met de camping van decibel vorig jaar?
Wij zaten aan ravers paradise, 20euro duurder, maar echt alleen maar perfect gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Wat was er met de camping van decibel vorig jaar?
Wij zaten aan ravers paradise, 20euro duurder, maar echt alleen maar perfect gehad.

feesten/decibel-outdoor-2022-19-20-21-augustus-2022-hilvarenbeek-t68556-700.html
Iets naar beneden scrollen en voila.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 10:54 
 
Hardtraxx Addict

billieb15 schreef:
Wat was er met de camping van decibel vorig jaar?
Wij zaten aan ravers paradise, 20euro duurder, maar echt alleen maar perfect gehad.

-Aankomt een grote rij omdat ze de velden veel te traag opende
-te weinig douches(vroeg gaan was geen probleem)
-night party's waar de muziek zo zacht stond dat je er niks aan had(zal wel vergunning zijn) maar toch te druk waren.
-overal een tering herrie op de camping met mensen die grote jbl en soundboxe. Mee hadden. Goed het is een festival camping maar dit was te. En ze geven zelf aan dat zit soort speakers verboden zijn.

Verder eigenlijk weinig problemen met de camping gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Je vergeet Supersized waar ontzettend veel mensen op af komen. Decibel als feest staat nog steeds als een huis. De teleurstellende camping van vorig jaar had denk ik vooral met vergunningen te maken.

Ik denk dat ze gewoon een verkeerde inschatting met de line up hebben gemaakt. Als ik zo om me heen hoorde waren er genoeg mensen wel hyped voor een Loudness comeback maar die b2b’s zijn totaal niet interessant en de locatie is nog even afwachten. Met de Maassilo en een extra stage hadden ze waarschijnlijk ook wel wat extra mensen getrokken.


Pff, die was ik vergeten ja, Supersized is idd ook nog gewoon een geslaagd concept.

Het zijn er alsnog 2 met een paar semi succesvolle t.o.v. de 10+ die ze eerst hadden.

heggenschaar schreef:
Verder eigenlijk weinig problemen met de camping gehad

Naast die dingen hoorde ik:

- Geen of amper eten en drinken tentjes in de ochtend en na het feest waardoor rijen bij de tenten die er wel waren enorm waren.
- Douches idd een tekort (was bij Awake ook zo) en ze waren enorm vies na een nacht en waren meestal alleen te doen direct na het feest, in de ochtend tot goed nadat het feest al was beginnen was er een wachtrij van minstens een uur.
- Op de gewone camping werden mensen opgehoopt bij bepaalde sites

Sommige van die klachten waren er ook bij Awakenings (een maand er voor) dus het feit dat ze niet opgelost zijn maar juist erger zijn geworden is ook wel aan te rekenen. Bij de huisjes en duurdere sites viel het idd wel mee, maar dat zou ook wel moeten voor de prijs en het feit dat je bepaalde voorzieningen zelf hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 11:51 
 
Hardtraxx Addict

Op het veld meteen links van de ingang naast de stage waar oa geck-o een after hard techno set draaide was een eet tentje zonder rij en vroeg open. Maar dat was ook nergens aangegeven. Daardoor denk ik niets mee gekregen van dat punt.
Voor 7 kon je nog wel norma douchen maar later idd een achterlijke rij. Schiet me nu ook te binnen dat de douche op zondag door een probeer geen warm water hadden.
Ben toen naar dat vaste douche huis gelopen waar gelukkig geen rij stond omdat het zo vroeg was (sowieso een aanrader ivm de water temperatuur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rijen bij de wcs waren langer dan bij de douches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Voidax uitgevallen met, zo wordt gezegd door B2S, een hernia. Zal dus niet draaien

Radianze valt in
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2023 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Voidax uitgevallen met, zo wordt gezegd door B2S, een hernia. Zal dus niet draaien

Hij heeft het ook zelf bevestigt op instagram:
Voidax op Instagram schreef:
NO MORE MR ENERGY (FOR NOW...) Today marks a dark day. I’ve unfortunately been hit by what scientists believe to be a hernia. This, as a result, prevents me from using my ability to unload unhealthy amounts of energy. It does mean however, that I’ll be unable to perform at Loudness this weekend. I’m sorry to everyone who was hoping to catch a glimpse of me, but I’ll make it up soon!

Meanwhile I’ll make sure to recover asap, so I’ll see you all soon ❤️⚡.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2023 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorgevoel dat de kaartverkoop totaal niet heeft gelopen, ben benieuwd morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2023 01:18 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Voorgevoel dat de kaartverkoop totaal niet heeft gelopen, ben benieuwd morgen.

Goed genoeg in ieder geval om door te laten gaan (terug denkenden aan de laatste knock out poging)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2023 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar deze locatie. Vooral naar het geluid. Tot zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2023 15:05 
 
Hardtraxxer

Zin in, bijna op locatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2023 06:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt. Fijne locatie en geluid was hard en zuiver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2023 09:39 
 
Hardtraxxer

Nice,
Beetje vergelijkbaar met AFAS live?
Hoe was de sfeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
He Arnes, volgens mij krijg je nu een eierbal van me.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2023 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een toplocatie, de perfecte drukte hielp mee aan de ervaring denk ik. Geluid loepzuiver en hard, vooral later op de avond.

Muziek op mij af laten komen, niet helemaal meer mijn ding maar toch prima vermaakt. Sfeertje oke, maar geen Loudness sfeertje van voorheen.

€3,67 voor een muntje, wat een geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2023 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit feest was echt boven verwachting!! Ging er eerlijk gezegd best sceptisch heen. Als we van FB uit moesten gaan zou het maar een rustige bedoeling worden en de line-up was ook niet helemaal mijn smaak met bijvoorbeeld Mish, Scarra, Imperatorz, The Purge, Element en een uptempo act.
Maar het viel allemaal best mee.
Had het idee dat juist die dj's zich aardig aanpaste aan de gevestigde orde. Het was voor mijn gevoel meer een Cryex dan een Adjuzt set, Mish ging aardig mee in het tempo van Bloodlust, Imperatorz viel ook niet tegen en het gebruik van potten en pannen bij Scarra bleef ook binnen de grenzen. (Wat was die set van Regain en Scarra trouwens een bak geweld. Thuis zou ik Regain niet snel opzetten maar in combi met zn energie op het podium gaf het wel zo'n bak drive die set).
Vreemdste set was die van Radical vs Rejecta. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Radical compleet zoekende is. Zijn deel van de set was geen touw aan vast te knopen. Vloog van oude platen als Brutal 5.0 en reign surpreme naar rare technogeluiden naar blafkicks. Rejecta was wel ouderwets genieten.
Enige wat even doorbijten was, was The Purge vs Element. Gewoon niet mijn ding. Viel niet eens zo tegen maar dan voor 20 minuten. Uur was echt lang. Zeker op dat tijdstip. Als ik om me heen keek, kreeg ik ook echt het gevoel dat ik niet de enige was.
Daarna om half 11 naar de auto gelopen. Ondanks dat het geluid bij Barber vs MC heerlijk stond ken je het trucje na 20 minuten wel. Het is gewoon 1 uur lang dezelfde kick. Setje van de dag ging trouwens naar Deluzion vs Aversion. Heerlijk stijltje beide en paste ook goed bij elkaar. Mooi moment ook bij de opening van de set. Hadden een of andere knockoutbattle tool gemaakt waarin werd gezegd dat Deluzion wel even gingen laten zien hoe er echt gedraaid moet worden en precies op dat moment valt de draaitafel uit :lol:

Rtm stage is wat mijn betreft wel een blijvertje! Heerlijke zaal. Goede vloer, prima temperatuur, lekker geluid, top!
Drukte was over de hele dag perfect te noemen. Gezellig vol maar op geen enkel moment dat het te druk was. Ook op de plekken waar het geluid prima stond was het makkelijk dansjes maken! Wat een verademing t.o.v. veel afgelopen feesten.
Het is ook maar weer gebleken dat 1 zaal toch wel het ideaalste is voor het loopgedrag. Viel me echt op hoe honkvast de meeste waren. (viel buiten de zaal ook heel weinig te beleven wat het lopen waard was. Een ijscobarretje en een stand met 3 petten en dat was t wel :lol: )
Sfeer was ok maar echt uitbundig werd het nooit. Op de geluidwegdraaimomenten kwam er steeds maar weinig reactie uit de zaal. Stonden zelf echter redelijk links vooraan voor de array en daar werden heel de dag prima danspasje gemaakt!

Denk dat deze editie toch wel een succes is geworden voor B2S. Had het niet verwacht. Gelukkig want zou het toch zonde vinden als het concept Loudness zou verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als ze nou nog een leuke Loudness waardige line-up maken zonder uptempo rommel, maar mooi met Mad Dog als afsluiter, wordt het helemaal feest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ja als ze nou nog een leuke Loudness waardige line-up maken zonder uptempo rommel, maar mooi met Mad Dog als afsluiter, wordt het helemaal feest :cool:

Ik poets de bougies vast op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch bijzonder dat Gezellige Uptempo gewoon on stage is geweest in levende lijve hier maar een blauwe naam zit er nog steeds niet in????
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Toch bijzonder dat Gezellige Uptempo gewoon on stage is geweest in levende lijve hier maar een blauwe naam zit er nog steeds niet in????


Voelt als een persoonlijke vete ja. Jammer. Waarom heb jij eigenlijk nog geen blauwe naam als Dj Unlocked zijnde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er een Q&A dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2023 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Enige wat even doorbijten was, was The Purge vs Element. Gewoon niet mijn ding. Viel niet eens zo tegen maar dan voor 20 minuten. Uur was echt lang. Zeker op dat tijdstip. Als ik om me heen keek, kreeg ik ook echt het gevoel dat ik niet de enige was.

Gelukkig want zou het toch zonde vinden als het concept Loudness zou verdwijnen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige artiest die er juist Loudness-waardige platen bijpakt als een Cosmic Sin/Loudness Tool van Delete :/
Juist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Enige wat even doorbijten was, was The Purge vs Element.


not sure if trolling
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten