Dit feest was echt boven verwachting!! Ging er eerlijk gezegd best sceptisch heen. Als we van FB uit moesten gaan zou het maar een rustige bedoeling worden en de line-up was ook niet helemaal mijn smaak met bijvoorbeeld Mish, Scarra, Imperatorz, The Purge, Element en een uptempo act.
Maar het viel allemaal best mee.
Had het idee dat juist die dj's zich aardig aanpaste aan de gevestigde orde. Het was voor mijn gevoel meer een Cryex dan een Adjuzt set, Mish ging aardig mee in het tempo van Bloodlust, Imperatorz viel ook niet tegen en het gebruik van potten en pannen bij Scarra bleef ook binnen de grenzen. (Wat was die set van Regain en Scarra trouwens een bak geweld. Thuis zou ik Regain niet snel opzetten maar in combi met zn energie op het podium gaf het wel zo'n bak drive die set).
Vreemdste set was die van Radical vs Rejecta. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Radical compleet zoekende is. Zijn deel van de set was geen touw aan vast te knopen. Vloog van oude platen als Brutal 5.0 en reign surpreme naar rare technogeluiden naar blafkicks. Rejecta was wel ouderwets genieten.
Enige wat even doorbijten was, was The Purge vs Element. Gewoon niet mijn ding. Viel niet eens zo tegen maar dan voor 20 minuten. Uur was echt lang. Zeker op dat tijdstip. Als ik om me heen keek, kreeg ik ook echt het gevoel dat ik niet de enige was.
Daarna om half 11 naar de auto gelopen. Ondanks dat het geluid bij Barber vs MC heerlijk stond ken je het trucje na 20 minuten wel. Het is gewoon 1 uur lang dezelfde kick. Setje van de dag ging trouwens naar Deluzion vs Aversion. Heerlijk stijltje beide en paste ook goed bij elkaar. Mooi moment ook bij de opening van de set. Hadden een of andere knockoutbattle tool gemaakt waarin werd gezegd dat Deluzion wel even gingen laten zien hoe er echt gedraaid moet worden en precies op dat moment valt de draaitafel uit
Rtm stage is wat mijn betreft wel een blijvertje! Heerlijke zaal. Goede vloer, prima temperatuur, lekker geluid, top!
Drukte was over de hele dag perfect te noemen. Gezellig vol maar op geen enkel moment dat het te druk was. Ook op de plekken waar het geluid prima stond was het makkelijk dansjes maken! Wat een verademing t.o.v. veel afgelopen feesten.
Het is ook maar weer gebleken dat 1 zaal toch wel het ideaalste is voor het loopgedrag. Viel me echt op hoe honkvast de meeste waren. (viel buiten de zaal ook heel weinig te beleven wat het lopen waard was. Een ijscobarretje en een stand met 3 petten en dat was t wel

)
Sfeer was ok maar echt uitbundig werd het nooit. Op de geluidwegdraaimomenten kwam er steeds maar weinig reactie uit de zaal. Stonden zelf echter redelijk links vooraan voor de array en daar werden heel de dag prima danspasje gemaakt!
Denk dat deze editie toch wel een succes is geworden voor B2S. Had het niet verwacht. Gelukkig want zou het toch zonde vinden als het concept Loudness zou verdwijnen.