Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch ook exact waarom het concept van Loudness anders moest worden. De kleine groep hardtraxxers die een bepaald beeld heeft van Loudness is niet meer de groep die de raw feesten bezoekt.

Niet dat the Purge en Element niet populair zijn ofzo, maar denk dat een heel groot deel totaal niet warm draait voor Cosmic Sin ofzo. Omdat ze die plaat wss niet eens kennen :P

Wat ik ook jammer vind hoor, maar wel realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gegeten bij KFC laatst, het enige wat ff doorbijten was, waren de gerechten met kip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekker gegeten bij KFC laatst, het enige wat ff doorbijten was, waren de gerechten met kip.


Ik snap wat je zegt, maar je vergelijking slaat helemaal nergens op want Loudness is nooit een raw classics feest geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 10:35 
 
Hardtraxxer

En de combinatie raw en kip is al helemaal gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Lekker gegeten bij KFC laatst, het enige wat ff doorbijten was, waren de gerechten met kip.


Ik snap wat je zegt, maar je vergelijking slaat helemaal nergens op want Loudness is nooit een raw classics feest geweest.


Het gaat niet om raw classics, maar om de 'ondergrondse Loudness sound'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
En de combinatie raw en kip is al helemaal gevaarlijk.

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
En de combinatie raw en kip is al helemaal gevaarlijk.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Hier gaan we weer..)
Die typische "buitencategorie"/industriƫle Loudness-vibe maakt(e) Loudness juist weer net even anders dan de standaard raw feestjes Rick. En dat is juist wat je nu niet meer hebt, vooral nu je ook niks meer hoort over Origins. Je hoeft echt geen hele line-up vol met obscure namen neer te zetten, dat bedoel ik er ook helemaal niet mee :P Maar gewoon een paar namen neerzetten die net wat anders doen dan de rest van het 13/12, i.c.m. wat publiekstrekkers zodat je evengoed wat volk in die toko krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
En de combinatie raw en kip is al helemaal gevaarlijk.

Klasse haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Je hoeft echt geen hele line-up vol met obscure namen neer te zetten, dat bedoel ik er ook helemaal niet mee :P Maar gewoon een paar namen neerzetten die net wat anders doen dan de rest van het 13/12, i.c.m. wat publiekstrekkers zodat je evengoed wat volk in die toko krijgt.


Nou dat is ook precies wat mij over de streep kan trekken bij een volgende editie! Ben het hier ook helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Je hoeft echt geen hele line-up vol met obscure namen neer te zetten, dat bedoel ik er ook helemaal niet mee :P Maar gewoon een paar namen neerzetten die net wat anders doen dan de rest van het 13/12, i.c.m. wat publiekstrekkers zodat je evengoed wat volk in die toko krijgt.


Nou dat is ook precies wat mij over de streep kan trekken bij een volgende editie! Ben het hier ook helemaal mee eens.

Nou gelukkig boss. Dan gaan we mooi samen op de zundapp. Ik boek alvast Mad Dog, Adjuzt, Element, Vyral & Chapter V even, hoeft b2s dat niet meer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
De kleine groep hardtraxxers die een bepaald beeld heeft van Loudness is niet meer de groep die de raw feesten bezoekt.


auw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit is toch ook exact waarom het concept van Loudness anders moest worden.


En waarom het nu gewoon een doorsnee 13/12 feest is geworden :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit is toch ook exact waarom het concept van Loudness anders moest worden. De kleine groep hardtraxxers die een bepaald beeld heeft van Loudness is niet meer de groep die de raw feesten bezoekt.

Zou het niet kunnen dat mensen Loudness niet meer bezoeken omdat het concept anders is geworden doorheen de jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 16:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het ligt er tussenin.

Raw is tegenwoordig gewoon anders dus de namen die je hier ziet ga je sowieso zien op een Loudness. En het spul wat veel ouder is (en vroeger Loudness was) was ook niet goed genoeg om het uit te verkopen de laatste keer.

Nu heb je een standaard line-up met battles die niet bijzonder zijn (in ieder geval niet zo zijn uitgedost als Knockout eerder was). Loudness steekt er daardoor ook niet echt bovenuit tussen andere feesten, dus met deze 13/12 line up die representatief is maar niet bijzonder kom je er ook niet.

Want als je alle elementen van het concept van deze Loudness naloopt is het is een halfbakken Knockout, een halfbakken Supremacy en een halfbakken Loudness. Ze hadden bijvoorbeeld in een hoofdzaal grote unieke battles met een goed thema kunnen neerzetten en in een 2e zaal talenten en een 3e zaal classics kunnen doen. Dan heb je mijn inziens het meest complete Loudness die de meeste groepen aanspreken en ook nog eens een concept met USP's.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten