Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:19 
 
Hardtraxxer

Best aardig toch. Je kon dit al een behoorlijk eind invullen en de battles zijn ook niet heel heftig, maar op zich hoeft dat ook niet.

Denk dat het concept vooral valt of staat met de invulling van de battles. Als het gewoon b2b's zijn waar 2 halfuursetjes in principe in elkaar vervlochten zitten (en dat zal het wel zijn) voegt het weinig toe. Als er echt iets met het battle element wordt gedaan heeft dit flink potentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledig eens met de rest. Het is voor mij in de buurt en overdag, dus als er goedkope tickets op TS komen ga ik hier vast wel naartoe. Maar had meer van deze battles verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Niet heel interessant inderdaad, en met een druk festival seizoen valt deze wel te skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met de Extreme Raw ondertitel valt dit wel in de lijn van wat je kan verwachten. Al heb ik bij Loudness toch echt een ander verwachtingspatroon. Gelukkig was hier al vrij weinig animo voor bij mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Met de Extreme Raw ondertitel valt dit wel in de lijn van wat je kan verwachten. Al heb ik bij Loudness toch echt een ander verwachtingspatroon. Gelukkig was hier al vrij weinig animo voor bij mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had eigenlijk wel wat meer "oud-Loudness" namen verwacht. Als er nog een Thera, Chris One of leuke Spoontech naam bij stond had het echt wel wat leuks kunnen worden. Eventueel zelfs een of meerdere Spoontech vs Gearbox setjes of iets anders creatiefs, maar nu zit er echt niks interessants tussen. Zelfs uptempo namen, wat er mijns inziens helemaal niets mee te maken heeft. Hier had bijvoorbeeld een leuke industrial naam/battle echt niet misstaan. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet meer in mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Ik had eigenlijk wel wat meer "oud-Loudness" namen verwacht. Als er nog een Thera, Chris One of leuke Spoontech naam bij stond had het echt wel wat leuks kunnen worden. Eventueel zelfs een of meerdere Spoontech vs Gearbox setjes


Eigenlijk doen Element en Kruelty (ook al staat laatstgenoemde er dan niet) dat stijltje momenteel het beste, dat zijn ook nog wel de namen die je op zo'n lineup mag verwachten.

Maar de huidige generatie Spoon is echt nog lang niet op dat punt, ik hou van het label hoor, maar ze moeten echt nog even hun doorstart verder groeien voor ze op de grotere feesten geboekt worden denk ik.

Tis ook wel lastig voor een organisatie, aan de ene kant wil je een originele lineup neerzetten, maar denk dat er ook geen enkele ruimte is voor een falend/slecht verkopend evenement na al die zware jaren dus veel risico nemen lijkt me dan ook geen optie....

Blijf er bij dat er wel iets meer in had gezeten wmbt, maar kan ergens wel begrijpen dat het dit geworden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had zo'n line-up wel verwacht bij 'extreme Raw battles', maar de meeste namen zeker niet op gehoopt. Aangezien er wel wat bekenden gaan en het een thuiswedstrijdje + overdag is, hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Spanning Tree schreef:
Ik had eigenlijk wel wat meer "oud-Loudness" namen verwacht. Als er nog een Thera, Chris One of leuke Spoontech naam bij stond had het echt wel wat leuks kunnen worden. Eventueel zelfs een of meerdere Spoontech vs Gearbox setjes


Eigenlijk doen Element en Kruelty (ook al staat laatstgenoemde er dan niet) dat stijltje momenteel het beste, dat zijn ook nog wel de namen die je op zo'n lineup mag verwachten.

Maar de huidige generatie Spoon is echt nog lang niet op dat punt, ik hou van het label hoor, maar ze moeten echt nog even hun doorstart verder groeien voor ze op de grotere feesten geboekt worden denk ik.

Tis ook wel lastig voor een organisatie, aan de ene kant wil je een originele lineup neerzetten, maar denk dat er ook geen enkele ruimte is voor een falend/slecht verkopend evenement na al die zware jaren....

Ja die genoemde namen zijn ook goed, ik bedoelde meer de algehele richting. Dit is naar mijn idee absoluut geen originele line up, daarnaast luister je nu waarschijnlijk heel de avond naar min of meer hetzelfde trucje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zitten een aantal geinige battles tussen maar het meeste is gewoon niet zo bijzonder. Niet erg sterk voor een event dat een comeback probeert te maken

Maar Radical Redemption vs Rejecta is wel veelbelovend! Klinkt als een toffe combi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Veel overtrokken reacties op FB maar ook hier.

Gewoon degelijke line up met een paar verrassende combo's.
Met gevestigde namen en aanstormende namen. Had het beter, extremer of meer obscuur gekund? Vast. Maar die toko moet ook vol he

Ohja PS. Die uptempo hoort niet op Loudness. Stop daar gewoon mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sub Sonik vs Mish was eigenlijk de enige gepaste battle geweest hier, gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vind juist dat er best wel wat unieke battles tussen zitten. Althans, er staan hoop namen b2b die ik nog niet eerder samen heb zien draaien.

Los daarvan zijn het wel grotendeels dezelfde namen als op het gros van de raw stages/feesten, en daarom niet interessant of onderscheidend imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Sub Sonik vs Mish was eigenlijk de enige gepaste battle geweest hier, gemiste kans.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar aanwezig volgende week, sinds Decibel geen hardstyle feestje meer gepakt. Thuiswedstrijd en overdag +ik wil deze nieuwe locatie van Ahoy ook wel eens meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 08:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook wel echt zin in eigenlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2023 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2023 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geloof niet dat het heel druk gaat worden. 480 mensen die op aanwezig staan op het FB event. RTM stage biedt plek aan een kleine 8000 man :P

Wel lekker de ruimte dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2023 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel zonde zijn als dit mislukt (of zwaar tegenvalt) qua kvk, want dan denk ik dat we Loudness wel vaarwel kunnen zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2023 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Zou wel zonde zijn als dit mislukt (of zwaar tegenvalt) qua kvk, want dan denk ik dat we Loudness wel vaarwel kunnen zeggen...

Lijkt sowieso wel of b2s het moeilijk heeft
Zelfs pussy lounge verkoopt traag wat toch altijd wel een ticket loterij was
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 01:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou wel zonde zijn als dit mislukt (of zwaar tegenvalt) qua kvk, want dan denk ik dat we Loudness wel vaarwel kunnen zeggen...


Tja, maar het is en wordt toch nooit meer de Loudness die we kennen. Er zijn onderhand genoeg andere raw feesten, in classics, meer obscuur spul en grote namen.

heggenschaar schreef:
Lijkt sowieso wel of b2s het moeilijk heeft
Zelfs pussy lounge verkoopt traag wat toch altijd wel een ticket loterij was


Ze maken het zichzelf vooral moeilijk.
b2s valt vanzelf wel of wordt opgekocht door een grotere partij denk ik. Het bedrijf is imo al jaren een beetje toondoof feesten aan het organiseren en aan het terug vallen qua kwaliteit.

Er vallen meer concepten weg die daadwerkelijk naam en status hadden en wat terug komt is echt enorm generiek en lijkt nooit uit te verkopen. De potentie is er echt wel in sommige hoeken maar ze doen er nooit wat mee. Dat terwijl b2s eerder de meest veelzijdige organisator was in de hardere stijlen.

Volgens mij is alleen Snakepit nog een goed lopend feest, wat niet moeilijk is met de uptempo hype. Dat was een feest waar ze daadwerkelijk goed in de trend sprongen. Als Pussy Lounge al terug valt en als Decibel ook al in kwaliteit af neemt (camping horrorverhalen van vorig jaar) dan denk ik wel dat b2s uiteindelijk ook zal verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Zou wel zonde zijn als dit mislukt (of zwaar tegenvalt) qua kvk, want dan denk ik dat we Loudness wel vaarwel kunnen zeggen...


Ze maken het zichzelf vooral moeilijk.
b2s valt vanzelf wel of wordt opgekocht door een grotere partij denk ik. Het bedrijf is imo al jaren een beetje toondoof feesten aan het organiseren en aan het terug vallen qua kwaliteit.

Er vallen meer concepten weg die daadwerkelijk naam en status hadden en wat terug komt is echt enorm generiek en lijkt nooit uit te verkopen. De potentie is er echt wel in sommige hoeken maar ze doen er nooit wat mee. Dat terwijl b2s eerder de meest veelzijdige organisator was in de hardere stijlen.

Volgens mij is alleen Snakepit nog een goed lopend feest, wat niet moeilijk is met de uptempo hype. Dat was een feest waar ze daadwerkelijk goed in de trend sprongen. Als Pussy Lounge al terug valt en als Decibel ook al in kwaliteit af neemt (camping horrorverhalen van vorig jaar) dan denk ik wel dat b2s uiteindelijk ook zal verdwijnen.


Je vergeet Supersized waar ontzettend veel mensen op af komen. Decibel als feest staat nog steeds als een huis. De teleurstellende camping van vorig jaar had denk ik vooral met vergunningen te maken.

Ik denk dat ze gewoon een verkeerde inschatting met de line up hebben gemaakt. Als ik zo om me heen hoorde waren er genoeg mensen wel hyped voor een Loudness comeback maar die b2b’s zijn totaal niet interessant en de locatie is nog even afwachten. Met de Maassilo en een extra stage hadden ze waarschijnlijk ook wel wat extra mensen getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Je vergeet Supersized waar ontzettend veel mensen op af komen. Decibel als feest staat nog steeds als een huis. De teleurstellende camping van vorig jaar had denk ik vooral met vergunningen te maken.

Ik denk dat ze gewoon een verkeerde inschatting met de line up hebben gemaakt. Als ik zo om me heen hoorde waren er genoeg mensen wel hyped voor een Loudness comeback maar die b2b’s zijn totaal niet interessant en de locatie is nog even afwachten. Met de Maassilo en een extra stage hadden ze waarschijnlijk ook wel wat extra mensen getrokken.


Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2023 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik denk dat ze gewoon een verkeerde inschatting met de line up hebben gemaakt. Als ik zo om me heen hoorde waren er genoeg mensen wel hyped voor een Loudness comeback maar die b2b’s zijn totaal niet interessant en de locatie is nog even afwachten. Met de Maassilo en een extra stage hadden ze waarschijnlijk ook wel wat extra mensen getrokken.


Mee eens.[/quote]
Eens bossen. Hopen op betere tijden. Keertje weer een Loudness met wat onverwachtere namen in een tweede zaal ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten