Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 15:34 
 
Hardtraxxer

Delete tribute was mooi om erbij, maar het was erg druk (maar begrijpelijk), maar had niet echt het gevoel dat er alleen maar fans waren gezien het vele stilstaan.

Kreeg gelukkig de tip tijdens Spoontechsessie over Element (die ik nauwelijks kende) dus daar afgesloten. Damn dat was lomp! En ook Genox deed daarvoor deed daar niet voor onder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 15:42 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Wat een weekendje weer. Hoogtepunten waren voor mij Rebelion Overdose, Spoontechnicians en setje van het weekend Element & Kruelty. Ook was de beach bar prima plekje om de dag op te starten. De botsautobaan en blokhut was goud op de zaterdagnacht, zondagnacht een groot mierennest, was niet te doen helaas.

Organisatorisch was het wel een ramp zeg, dat heb ik beter meegemaakt van Decibel. Als ik moest schijten op de camping sta je een kwartier in de rij... laat staan het aantal wc's en het aantal barren/barpersoneel op het festivalterrein, retelang moeten wachten soms. Nou helpen die recycle tokens er niet aan mee en ook lastig te zien aan de muntjes wanneer je nou anderhalf muntje had ofzo, zeker als je een doorgesnoven Duitser voor je hebt.

Ik vond de sfeer op zaterdag beter dan zondag en dat was echt een goede sfeer zeg, overal waar ik heb gestaan met hele groepen ouderwets staan stampen. Het stampen heeft echt weer een comeback gemaakt, heerlijk!

Geluid wisselde wel wat vaak op sommige stages, Millenium vond ik bijvoorbeeld op zaterdag heel schel, terwijl Raw outdoor grandioos geluid had. Raw indoor geluid was ook wel wat wisselend. Ook de wisseling van stages op zondag ontbrak op sommige plekken aan logica, de Hardstyle classics stage was op de momenten dat ik er was niet meer dan 25% gevuld.

Weet iemand wat er tijdens Sub Zero Project op de main linksvoor was gebeurd op zondag? Geluid werd 10 minuten stilgelegd zodat EHBO zo spoedig mogelijk kon komen, zal wel heftig zijn geweest.


Dit was tijdens Rebelion er na volgens mij, het volgende staat op RSU;

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 15:49 
 
Hardtraxxer

Blij dat ik gister vroeg ben gegaan: Dozer draaide Nagoom-Elements :woot: Zonde dat de zaal nog praktisch leeg was, maar lekker alle ruimte om heen en weer te springen :D

Clockartz ook heel lekker, nieuwe platen zijn top en een paar verrassingen erbij zoals Home (Blademasterz remix). Daarna grotendeels bij classics gestaan. Frontliner had nagenoeg dezelfde set als op Defqon, maar nog steeds dikke prima en goede sfeer. Donkey Rollers altijd vet en heel chill om eindelijk Technoboy weer eens te zien, die ook wat oude shit erbij pakte (volgens mij originele Infinity en Zany-Sky high).

Later op de avond ook bij Element&Kruelty beland en inderdaad totaal aan flarden geknald vooraan, Christus te paard. Wel wat eerder weggegaan om af te sluiten bij Chris One, zeker geen spijt van. Hij begon met oa Max Enforcer-Loudness en 2-Sidez-Fuck it, later nog Voice of Conscience en Trespassrd. Steeds harder en duisterder. Kende lang niet alles dus heb deze ff gegoogled:



Qua minpunten: de aankleding was een stukje kariger, te weinig wc’s (ook op camping) en schommelend geluid. Vooral dat laatste is jammer, ben beter gewend van Decibel. Maar het blijft toch mn favoriete festival: locatie is gewoon top, overal leuke mensen, heerlijke setjes en de camping is goud. Volgend jaar zeker weer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een weekendje mogen vertoeven op de loudest city on earth. En eerlijk gezegd was dit een van m'n mindere edities tot nu toe.


De indeling van het terrein was raar. Zoaals Chroman al aangaf was het gewoon een looppad achterin door de millenium hardcore op de zaterdag (waar het geluid ook verdacht zacht stond?), dit was ook zo bij de hardstyle classics. Totaal geen ruimte om even een beetje los te gaan, ook erg veel volk wat er niks te zoeken had volgens mij. Waarom is de plek van die stage überhaupt veranderd? Was wat mij betreft prima op de plek waar nu de eethokjes/picknicktafels stonden. Zondag was de hardstyle classics stage op het water, ondanks dat het soms best leeg stond vond ik dit echt een verademing. Plek zat om te stampen, snel geholpen worden om je biertje te scoren, helaas wel schommelend geluid (ging bij Donkey Rollers per plaat gewoon harder/zachter soms). Ook vind ik het nog steeds raar dat ze echt precies klokslag 13:00 pas de hekken openen vanaf de camping naar het festival. Er stonden misschien 4/5 bewakers voor een groep van een paar duizend mensen die graag naar binnen wilden. Dat er een personeelstekort is snap ik prima, maar waarom niet gewoon die hekken iets eerder opengooien? Nu staat het gros van de artiesten 30-40 min voor een lege stage te draaien volgens mij, wij stonden redelijk vooraan en het duurde evengoed ruim een half uur voordat we naar binnen konden.

Daarnaast waren er veel te weinig faciliteiten op camping 1/ravers paradise waar wij stonden. Helemaal nergens een barretje of iets om drinken/wat te eten te halen. 's Nachts na het feest douchen was een ramp omdat er bij de heren geen warm water was, dus moesten we het hele eind naar de andere camping lopen. Daar waren maar 2(?) douches voor de heren, gelukkig stonden we vooraan in de rij dus hoefden we maar een kwartiertje te wachten. Hoorde van de dames in onze groep dat het ook erg karig was qua wc's. Ik heb zelf uiteraard de luxe dat ik gewoon de bosjes in loop om daar een boompje onder te stralen, maar bij hun gaat dat wat lastiger natuurlijk :P

Wat pluspuntjes van dit weekend:
De set van Element en Kruelty, sloeg echt nergens op hoe lomp dit was. Het geluid was loepzuiver en hard, iedereen vooraan stond met een grote glimlach te genieten en te rossen. DJIPE - God Meltdown op het einde sloeg alles.
Zelfde gold voor de set van Thera, draaide wat verrassende plaatjes tussen het Theracords geweld, gelukkig kwam onze voorspelling uit en liep er wat volk weg. Evengoed gezellig druk maar wel flink de ruimte, dit deed echt goed aan de sfeer.
Vond het ook leuk om de zaterdag en de zondag te beginnen bij de beach bar. Leuke setting aan het water, leuke setjes en bovenal is de combinatie van een lekker zonnetje en blije dansende mensen om je heen top.
Daarnaast goede sets gehoord van Clockartz (Brennan Heart - Homeless :loving: ), Donkey Rollers, Frontliner, Deetox, Zany & Balistic, Geck-O (Decibel 2002 Brennan Heart edit hoppaaa), Ghost in the Machine, Promo, Element z'n openingsset zaterdag en ons aller Wavolizer. Kleine tegenvaller waren Degos & Re-Done, pakken er steeds vaker 2015/2016 platen bij op een classics stage... Had dat niet van hun verwacht, met zoveel platenkennis en zo'n arsenaal aan keuze zou je toch zeggen dat er veel leukere opties zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 16:58 
 
Hardtraxxer

- Personeelstekorten was ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van het barpersoneel dat bij sommige stages stonden, twee dames met een donkere huidskleur (niet dat dit er toe doet, maar puur ter aanduiding), die zaterdagmiddag bij de classics lekker op hun elfendertigste overal alle tijd voor nemen terwijl er 10+ op hun drinken staan te wachten. Je zou denken misschien hebben ze er al een lange dag op zitten, waren het niet dat pas 14:00 was.
- Frequencerz die zowat hun set van de zaterdag, nogmaals draaien op de zondag, met enkele wijzigingen in volgorde daargelaten
- Drukte bij Rooler op de zondagavond, waarom ga je dat op de moment misschien wel populairste artiest van het moment, in een tent zetten, en niet gewoon op de outdoor raw?
- Douches op het campingterrein, park is niet ingericht op zoveel bezoekers (zonder eigen douche), dus fix dan extra douches oid.
+ Doorstroom vanuit het festivalterrein naar het campingterrein ging ondanks de afstand soepel
+ Hoeveelheid punten om iets te eten
+ Randactiviteiten op het campingterrein

Kan verder niet heel veel pluspunten bedenken, en dat is ook wel een beetje het algemene gevoel van deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 17:50 
 
Hardtraxxer

Racist
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 18:29 
 
Hardtraxx Newbie

Teupie1 schreef:
Racist


Nouuu eh rustig ... Der stonden bij classic hardstyle bar ook een paar "finnen" om een dumpert naampje te gebruiken waar aan je zooo zag dat ze t

A: Niet naar hun zin hadden , of dat door t volk voor de bar komt , de soort muziek of gewoon het werken aanzich maar die waren zo intens (no pun intended) traag dat drinken halen bij de foodcourt/mill.hardcore stage /en die bij de eurphoric stage sneller was ...
B: geen glimlach /ook contact / wel een intens nonchalante houding
C: bestelling van 6 drankenjes in 3x lopen ..
D: Niet konden omgaan met terminal om hun nek
E: vuilnizakken bar met 2 man vervangen en daar 10 minuten overdoen met tape hier en daar


en zo stond er nog wel meer van dit soort volk achter de bar(ren)

Bij de classics bar stonden ook een paar dames die t wel gewoon konden , 2 bestellingen tegelijkertijd , glimlachen en een kickroll meedoen op zn tijd , ( midden bar en rechts)net als die wat gast die voornamelijk rechts draaide ..hij had overzicht , snel , en had t duidelijk naar zn zin.

En ja als iemand weet waar ik me kan opgegeven voor dat soort werk op hardere stijlen feesten te doen gaarne ! :thumbsup: samen zullen we proosten :beer:

Maargoed t zal wel een soort van platform werk zijn ala young ones /temper .... Slechte tot 0 instructie /shirtje voor de uniformiteit en gaan

Azijnzeik modus uit/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap echt geen reet van wat je probeert te zeggen ouwe reus, maar je lijkt me een gezellige vogel.

Citaat:
alvorens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf lees ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 19:03 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Ik snap echt geen reet van wat je probeert te zeggen ouwe reus, maar je lijkt me een gezellige vogel.


dat t bar personeel echt vaker om te janken was dan dat het snel ging (organisatorisch 3e partij voor b2S)
met wat voorbeelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bar personeel sinds stijging van alle prijzen is sowieso om te janken. Elk festival waar ik nu ben geweest is het kut geweest. Ik heb hiervoor wel een theorie. Veel horeca personeel wat normaal op festivals vaak werkt, zijn allemaal ergens anders naartoe gegaan. De lonen voor horeca personeel is flink gestegen om mensen te trekken. Hierdoor krijg je echter vaak mensen die het voor het geld doen en niet perse voor het werkplezier. Hierdoor krijg je ongemotiveerd personeel die beetje uit hun neus vreet.

Het blijft een theorie, maar dit zie je helaas ook terug in het onderwijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Het blijft een theorie, maar dit zie je helaas ook terug in het onderwijs.


Jammer Job. Een goede knalfuif op die middelbare school van je had me altijd al wel leuk gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hekzitter schreef:
Het blijft een theorie, maar dit zie je helaas ook terug in het onderwijs.


Jammer Job. Een goede knalfuif op die middelbare school van je had me altijd al wel leuk gevonden.

De rechter vond daar wat van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitieindelijk op de zaterdag gewoon 'goed' vermaakt en gisteren echt een hele goeie dag gehad, wat dit een zeer goed weekend gemaakt heeft!

Mede door de drukte met parkeren, de rij en het te laat wegrijden zaterdag helaas Solstice gemist :( Uiteindelijk iets voor 3 uur bij Wavolizer terechtgekomen wat prima inkomen was en vervolgens Zany & Balistic op de classics wat al meteen één van de beste setjes van het weekend was. Wat een genot om eens een keer platen te horen die ik al jaaaren niet meer gehoord had of zelfs nooit (Got To Be There, The Hose - If I Say Stop). Afwisseling met de Balistic/Beholder en Zany platen wat live altijd een feest is maakte dit echt een heerlijke set. Uiteindelijk wel jammer van Shiverz en Wake Up maarja... Geluid was wel echt mega wisselvallig zeg. Als je beetje in het midden of vooraan stond was het prima, maar aan de zijkanten was het echt weer zwaar kut. Een paar meter opschuiven deed soms echt wonderen.

Na deze set beetje overal en nergens geweest. Kijkje wezen nemen bij de Oldskool stage wat het beste geluid had die dag op het festival en de Millenium HC tent wat dan weer minder geluid had. Stukje Pat B gezien en een paar platen bij The Pitcher, beetje rondjes lopen en vervolgens DJ Jantje wat zoals altijd weer een gezellige boel was. Ook B-Front zijn live-act gecheckt maar pakte mij toch niet helemaal. Visuals waren wel echt gaaf gedaan, maar ik miste wat sfeer. Denk dat het geluid dat echt te zacht stond ook hierin een rol speelde. Ook na deze set weer beetje overal en nergens geweest (Voornamelijk Oldksool stage en Hardtechno bunker ernaast) om vervolgens bij Thera af te sluiten wat een erg dik setje was, een paar platen voorbij horen komen die ik al even niet meer had gehoord. Top! :D

Ik vond het algeheel de zaterdag wel echt te druk bij de stages en op de looppaden. Dit was in 2019 ook zo, dus had ik van tevoren ingecalculeerd. Wachttijden bij de barren en eten viel me dan eigenlijk wel mee, wel eens 5 min moeten wachten maar dat is nog acceptabel. Enige echte storende factor waren de wc's. Buiten het lange wachten was het ook absoluut niet prettig om 0,0 privacy te hebben bij de wc's omdat je gewoon met 8 man schouder aan schouder in dezelfde bak staat te pissen.

De zondag dus echt veel beter vermaakt dan de zaterdag. Stuk rustiger overal, ook beter geluid eigenlijk en het voelde ook wat gezelliger aan ofzo. De sets logen er ook niet om. Half 2 bij Jay Reeve & Retrospect terechtgekomen maar toch wat meer van verwacht. Platenkeuze van Jay Reeve was weer goed met o.a. nog een TNT mashup die erg leuk in elkaar zat, maar de platenkeuze van Retrospect viel helaas wat tegen doordat hij meerdere bootlegs draaide en platen draaide waarvan ik dacht nah dat had niet gehoeven. Daarnaast ook vrij weinig solo plaatjes van hem gehoord. Clockartz had ook een van de beste sets van het weekend. Gewoon voornamelijk zijn oude beukplaten gehoord en platen als Unlocked, Brennan Heart - Home (Blademasterz Remix), Southstylers - Crystal en Helltunnel. Super!

Op ons dooie gemak naar Dark-E gelopen en dat was ook echt genieten. Gezellige sfeer daar en de set was gewoon Flashback festival in een notendop. Hij heeft ook zeker 40-50 platen in een uur gedraaid met retestrak mixwerk. Echt ideaal uurtje afwisseling voor tussendoor was dit! Donkey Rollers ook weer meegepakt wat voor driekwart hetzelfde was als op Defqon maar wel weer dik. Wel echt bizar schommelend geluid helaas...

Hierna gegeten en goed vermaakt bij Ghost In The Machine en Panic & The Viper, en vervolgens teruggegaan naar de classics, waar het geluid nu ietsjes beter was gelukkig, voor Crypsis en Chris One. Crypsis draaide platen als Choirs, Straight To The Beat en Be Amazed (!!!!) en verder natuurlijk de bekende Crypsis hits en natuurlijk weer fantastisch mixwerk. Samen met Clockartz en Dark-E de beste set van de zondag. Bij Chris One had ik meer eigen platen gehoopt en platen als The 4th Kind hoeven van mij niet perse. Hij maakte het wel goed door o.a. Killshot, Loudness, Who Wants This en Outside The Box te draaien. Na de laatstgenoemde plaat weer naar de auto gelopen.

Kortom erg mooi weekend gehad en weer veel gelachen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja na het geweld van Element & Kruelty nog even naar Chris One gelopen en daar afgesloten, heerlijk duister draaide die :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2022 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel goed weekend gehad :love:

+ Pavo die Endovene draaide (L)
+ A-Lusion gooide Don’t Wanna Know en meteen daarna Start Living.
+ Crypsis met To The Top (en sowieso een best gevarieerde set met veel toch wel verrassende platen).
+ Josh & Wesz was ook weer genieten.
+ Zany & Balistic was een hele dikke set, al draaiden ze meer hitjes dan ik op basis van vorige classics sets van ze had verwacht.
+ Frontliner wel leuk maar beetje hetzelfde als Defqon en hitjes als Nothing Else Matters en Lose My Mind komen me wel beetje de neus uit inmiddels.
+ Davide Sonar zoals altijd ook weer enorm van genoten. Hele set in m’n eentje vooraan gestaan terwijl de rest van de groep wat verder naar achter stond. Geluid kwam vooraan nog wat beter door. Alleen jammer dat hij steeds die edit van Spiritual Fire erbij pakt. Mijn favoriete hardstyle track denk ik en dan hoor ik graag het origineel.
+ E-Force me op iets heel anders ingesteld (Beat Providers en hoopte zo erg op Passion For Life) maar na Alpha Twins die best stevig afsloten voelde ik de bui al een beetje hangen. Jammer maar kon me er ook weer niet teveel aan storen. Inmiddels zijn dat ook weer platen die ik al een tijd niet heb gehoord en dat is de hardstyle waar ik verliefd op werd: geen trolls, kick switches, kick edits of hoge pliepkicks, maar gewoon hardstyle met enorm veel drive, diepe kicks en screeches waar je nekharen van overeind gaan staan (op de goede manier) :$
+ Heel kort gekeken bij Ghost in the Machine en vond het fantastisch maar niemand van de groep vond het leuk helaas en we waren al het grootste gedeelte van de dag opgesplitst dus maar even gezellig gedaan bij D-Sturb vs Vertile. Best goed vermaakt daar. Wel jammer van die trolls en kick edits elke keer.

- Ohja. Wtf was Luna aan het doen. Wilde beetje op tijd voor Crypsis zijn maar Xorcism, Kill The Noise, Ready For War, Marked For Death???????? Ok.

Moet wel zeggen dat ik mij op zondag soms wel gestoord heb aan het geluid in de galmbak op het water (zoals verwacht). Zonder oordoppen hoorde je dat plafond gewoon kletteren :’) Oordoppen maakte het iets beter. Ook een dikke overkill aan bass. Op veel verschillende plekken gestaan. Op sommige plekken was het beter dan andere plekken, maar nergens echt goed. Was op zaterdag wel stukken beter bij de outdoor stage als je in het midden stond, dus niet aan de zijkanten onder die overkappingen.

Drukte bij barren en wc’s zoals vanouds weer helemaal kut op de zaterdag. 20 minuten wachten voor bier. 20 voor wc. Zondag was dat beter, gingen steeds maar naar de wc’s bij de hardcore main. Logistiek wel genoeg op aan te merken, maar onder aan de streep me gewoon weer heel goed vermaakt.

Wel tot de conclusie gekomen dat ik echt niks meer heb met de hedendaagse hardstyle. Teveel chaos en hoef niet elke 10 seconden een andere kick te horen. Het doet me gewoon niks eigenlijk.

Ohja, en wat een mazzel met het weer op zaterdag en zondag! Volgend jaar vast wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid bij de classics en raw battles op zondag was bizar slecht, afterparty ‘s nachts kun je beter gewoon achterwege laten als het geluid zo zacht staat dat je er fluisterend nog bovenuit komt, Spitnoise vs Dimitri K was ongekend rammen. Was verder wel gewoon onwijs gezellig. Dit is mijn samenvatting hier moet u het mee doen.

Edit: oja en Mad Dog vs Tha Playah was echt heerlijk afsluiten op de main, blij dat we de keuze hebben gemaakt om daarheen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, de dip en de heimweer is er weer, hoor. Mede door het besef dat dit waarschijnlijk weer het laatste festival van het seizoen was. :'-)

Onwijs tof weekend gehad. De vrijdag zelf vond ik niet zo boeiend behalve de hype dat 'het weer start'. Was rond half 11 al in het huisje en een goede nacht slaap gepakt.
Zaterdag al vroeg de dag gestart in het rave café en bij de classic beach party en toen kon de dag eigenlijk al niet meer stuk. Het binnenkomen op zaterdag duurde wel onwijs lang waardoor we echt al een flink stuk van Demi Kanon hadden gemist, dat was wel zuur. Het is al eerder genoemd maar het was overal echt heel druk. Wavolizer meegepakt, Adrenalize, The Pitcher en Degos & Re-Done (dikke set, uiteraard dik mixwerk), toen naar B-Front gegaan maar het kan me toch niet zo pakken en vervolgens via Sound Rush naar Delete Tribute geweest. Dit was echt weer heel dik, blijft toch wel een gemis. Afgesloten bij Thera: heel dik maar één kanttekening:
RomanAnthony schreef:
(incoming?????)

Melvin was er heel blij mee dat deze niet gedraaid werd dus uiteindelijk toch duimpjes omhoog, haha. 's Nachts nog naar Geck-O hard techno geweest maar dat viel erg tegen, daarna de nacht doorgebracht bij de botsauto-stage wat wel oké was.

Zondag na een uurtje of 5 slaap het Spoontechsetje meegepakt en even de beach party gecheckt en toen konden we er wel weer tegenaan voor sunday funday. Zondag is altijd de leukste dag en ook deze keer weer. Nét iets minder druk, nét iets gezelliger overal. Helemaal mooi. Begonnen bij Geck-O alhoewel we iets laat waren, BM en Keltek gecheckt, Deep Dimension (hoorde daar nog een lompe edit van Stan Christ - Trepidation die echt tering dik was) en toen naar Josh & Wesz, Frontliner en Donkey Rollers. Frontliner blijft altijd goud en DR was voor mij weer even geleden dus dat was wel tof. Daarna een Turkse pizza met döner geklapt (was een hele goeie) en Ghost in the Machine gecheckt wat ook dik was. Deetox was ook tof maar had op Black Magic gehoopt. De rest ging daarna naar Rebelion op de main, ben even mee geweest en was best oké maar had wat weinig ruimte dus even naar Ruffneck Prime verkast in m'n eentje. Toen kwam daarna dé set van het weekend: Element vs Kruelty. Goeie genade wat was dat dik, zeg. De laatste jaren niet meer zoiets meegemaakt. Ook mooi dat zijn ouders volop stonden te genieten. Na deze set afgesloten bij Chris One en ook al was dat duister, dat was toch even flink terugschakelen zeg.
Na het feest even opgefrist in het huisje, wat gegeten en door naar de blokhut. Dit was beter de toen dan zaterdag en muzikaal best oké. Ik moet wel zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar één grote, fatsoenlijke tent in plaats van 2 kleine hokken waar het warm is en waar je je kont niet kunt keren. Eigenlijk zijn die afters vrijwel altijd maar 'mweh' en kun je inderdaad beter je eigen after voortzetten in je huisje of op het strand ofzo.

Al met al een gouden weekend gehad en nu even flink bijkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 11:34 
 
Hardtraxxer

Alleen de zaterdag geweest en een ontzettend leuke dag gehad. Het weer was fantastisch, goede sfeer, leuke mensen en mooie setjes gehoord.

De plus- en minpunten:
+ Ik vond het positief, anderen zullen het als minder positief hebben ervaren. Er werd behoorlijk grondig gefouilleerd. Ik moest nog even 5 min wachten en ik zag in die tijd 4-5 mannen meegenomen worden naar zo'n hokje. Waarschijnlijk kregen ze daar de vraag om het vrijwillig af te staan en mochten ze daarna doorlopen. Het vreemde was wel dat het merendeel van de dames zo mocht doorlopen als er geen vrouwelijke beveiliger stond. Alleen het evt. tasje werd dan even nagekeken.
+ Mainstage vond ik bij binnenkomst niet heel verrassend, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar later op de dag op terug moest komen. Het was toch wel heel veel vet gedaan met die hoeveelheid lampen en led-schermen.
+ Het geluid op de meeste stages was zeer goed en op de raw outdoor was het uitstekend. Zelfs als je bij de toiletten aan de overkant van de weg stond kwam het nog loepzuiver en hard door.
+ De foodcourt was verplaatst en uitgebreid t.o.v. 2019. Het stond op de plek waar toen de classics stond. Er was veel keuze en o.a. de speciaalbiertjes werden door mijn vrienden zeer gewaardeerd
+ Davide Sonar had voor mij toch wel de set van dag. Het ging maar door en door, wat zat daar een heerlijke flow in. Zelfs mijn broertje, geen groot hardstyleliefhebber, werd er heel enthousiast.
+Degos & Re-done braken weer heerlijk de tent af met inderdaad o.a. Prefix & Density - Just a memory, Tat & Zat - Proud to be loud. Paar fans hadden nog wat maskers van da Syndrome opgezet. Werd gewaardeerd door de mannen. Mooi sfeertje!
+ B-front met zijn Cosmos liveshow. Het was rustiger/ingetogener, maar ik vond het qua sfeer en lichtshow heel leuk gedaan. Ook veel nieuwe muziek en edits gehoord. Zijn moeder stond nog naast mij en was heerlijk enthousiast aan het dansen.
+ Zoals altijd Mc da Syndrome


- Dan toch wel het grootste minpunt voor mij. Na de feedback van o.a. op dit forum had B2S toegezegd met de stage van de hardstyle classics aan de gang te gaan. De aankleding was iets beter en het was nu verplaatst naar het strand, maar dan is dan ook alles mee gezegd. Je had vanaf het hek tot achterin bij de bar +/- 15 m en om die reden was er voor gekozen om in de breedte te gaan werken. Daarbij liep er ook nog een looproute voor de bar langs, wat met name 's middags heel erg druk was. Ik vond deze hele opzet niet ideaal en ook niet sfeerverhogend. De stage zag er iets beter uit, er was zichtbaar iets meer aandacht aan besteedt. Maar de verlichting was zeer karig en alsnog was het een hele kleine stage die weinig creativiteit uitstraalde. Bij mij komt dan toch de vraag op: "Waarom weer zo'n halfbakken aanpak van een stage die de hele dag goed bezocht wordt en waar in 2019 de nodige kritiek op was?". Je kan met bescheiden middelen echt wel iets leuks bouwen. Ook al maak je een soort miniatuurversie van de raw outdoor, want dat vond ik echt heel tof gedaan.
- Ik heb niet alle stages bezocht, maar bovenstaande kritiek geldt ook voor een aantal andere stages. De mainstage, pussy lounge en met name de raw outdoor waren heel tof gedaan. Maar als ik dan kijk naar een millenium hardcore, raw indoor en de euforische stage word ik daar toch wel een beetje verdrietig van. Het is allemaal ok, maar als ik dan naar een ticketprijs kijk en hoe een Defqon zelfs de kleinere stages voldoende aandacht geeft, begint B2S deze wedstrijd toch echt te verliezen. Ik kan uiteraard niet bij B2S in de portomennee kijken en misschien heeft corona er behoorlijk ingehakt, maar ik hoop toch echt dat ze een stap kunnen gaan maken. Ik word totaal niet verrast en het is eigenlijk iedere keer meer een teleurstelling. En ook hier kun je met steigermateriaal, trussmateraal, doeken, ventilatiebuizen en evt. grof vuil (hout, staal, banden, pellets) en de lampen op de juiste plek hele leuke dingen doen voor een bescheiden budget. Kijk bijv. naar X-Qlusive Frontliner in 2014 of B-front in 2015, de yellow of silver stage op Defqon dit jaar of de RawDefinition outdoor feesten van High Energy Events van een aantal jaar geleden.
- Waarom een merendeel van de stages dichtgooien om 0.30? Het was nu veel te druk bij de eindshow.
- Eindshow. Ik vond er weinig beleving en emotie in zitten. Geen dikke show met vuurwerk op de muziek. Er is zoveel mooie muziek die eindshowwaardig is, maar het leek erop dat er een paar stevige klappers achter elkaar waren gezet en dat was het dan.
- Het komt vaker voorbij, de prijzen. Dat een drankje inmiddels €3,55 aantikt heb ik mij allang overheen gezet. Maar als je in de avond iets wil eten en je mag voor een bordje halfgare pasta met een beetje tomatensaus 3 munten (€10,66) aftikken wordt je gewoon keihard genaaid.

Altijd wel iets te zeuren, maar een hele leuke dag gehad. Ik hoop wel dat B2S de andere stages iets meer aandacht en liefde wil geven in de toekomst, want daar kom ik toch het meeste tijdens dit festival. Laatste festival van het seizoen, de zomer is bijna weer voorbij. We mochten weer na 2 jaar coronamaatregelen. Wat was het weer mooi en heimwee is er. Volgend jaar er gewoon weer bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 13:34 
 
Hardtraxx Addict

Eigenlijk is het meeste hier wel gezegd al

Zelf weer prima vermaakt maar de camping was een ramp

Begon al me binnenkomst, het veld werd met misschien 30m per keer verder geopend en dan kon je weer 5 min wachten.
Veel te weinig wcs en douches(en op veld 1 waren die zondag nog koud ook)
En dan hebben ze wel een heel leuk nummer dat je kan appe als je buren echt voor overlast zorgen maar als ze daar dan niks mee doen wat is dan het nut.

Grote speaker systemen mag veel strenger op gecontroleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Grote speaker systemen mag veel strenger op gecontroleerd


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aankleding kan me echt gestolen worden. Eindshow ook, heb liever dat ze dan een paar extra wc groepen neergooien. Of alleen een paar plaszuilen, bij sommige toiletten waren alleen van die dichte hokken. Als je de keuze hebt tussen wachten voor een hokje of de dichtstbijzijnde struik opzoeken is die keuze snel gemaakt.kan me niet voorstellen dat b2s en Beekse Bergen blij zijn met al die wildplassers.

En die looppaden ook, hebben ze een meterslang pontonbrug gebouwd over het water, komt die alsnog midden in die millennium tent (zaterdag) uit. Zorg dan voor een mooie aansluiting om die tent heen. Zelfde geldt voor die Classics, werd van tevoren in dit topic al voor gevreesd (ik dacht door RomanAnthony) dat het midden op een drukke verkeersader kwam te staan.

Fouilleren was naar mijn mening helemaal niet grondig. Bij mij in de rij mochten alle vrouwen doorlopen, alleen in het tasje werd even gekeken. Ikzelf werd gefouilleerd en dat stelde niks voor. Bij een maat van me in de rij was het steekproeven, 2 op de 3 bezoekers mochten direct doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 13:59 
 
Hardtraxxer

Enorm genoten weer afgelopen zaterdag. 2019 overgeslagen dus was echt flink lang geleden al.

Binnen tijdens Noisecontrollers en op dat moment eigenlijk niet heel erg onder de indruk van de main. Leek een beetje makkelijk en ook geen thema of wat dan ook te herkennen. "Klein" rondje langs de stages gedaan, me verbaasd over een overvolle raw outdoor tijdens Imperatorz (toch geen hele grote naam als ik me niet vergis), maar dit bleek de hele dag het geval uiteindelijk. Andy SVGE was leuk, maar het geluid op die stage viel op dat moment wat tegen. Heen en weer gelopen naar TNT en die nieuwe plaatjes in het zonnetje klonken lekker, verder niet enorm onder de indruk. Vervolgens langs Phuture Noize omdat ik de Silver Bullet platen nog niet live had gehoord, helaas wel de halve set gemist door een nauwelijks te stoppen aandrang en gedwongen bezoek aan de dixi.

Daarna weer via audiotricz naar de main, waar redelijk voorspelbare setjes gedraaid werden, maar toch genoten van D-Block & S-te-Fan en Adaro. Rejecta pakte me wat minder om één of andere reden. Na Adaro alvast naar de classics om hier een enigszins fatsoenlijk plekje te hebben voor E-Force. Zoals gezegd was die stage te klein en de uitbreiding in de breedte was weinig succesvol, maar in het midden was het geluid gewoon goed. Enorm genoten hier. Vanwege FOMO toch even langs Delete, wat me vergeleken met de ode op defqon vooral qua sfeer erg tegenviel. Zoals gebruikelijk afgesloten op de main, maar dit gaan we de volgende keer ook maar anders doen. D-Sturb was erg tof, qua muziek en show. N-Vitral had ik meer van verwacht, maar begon al met een bezeten tempo, sloeg nergens op en hoewel de eindshow qua muziek tof was, de stage goed tot uiting kwam en er wel wat vuurwerk was hier en daar voelde het een beetje random allemaal.

- zoals gezegd drukte; overdag op de paden, op sommige stages en bij de wc's
- N-Vitral
- barren, vooral op de iets drukkere plekken, en dan vooral de enorme tijd die het moet kosten om dat omslachtige systeem met die kastjes te gebruiken
- beetje random endshow, vond hoe ze dat vroeger deden met alle area's langsgaan wel tof altijd
+ E-force classics, volle bak rammen en genieten
+ eetfaciliteiten (prijzen kunnen we het beter niet over hebben)
+ sfeer en geluid over het algemeen
+ weer

Al met al erg genoten, volgend jaar absoluut weer aanwezig. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was leuk feest maar heb me groen en geel geërgerd aan de diversiteit van het barpersoneel. Echt belacheloos dat die gaste al onze banen zitten te jatte
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2022 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Was leuk feest maar heb me groen en geel geërgerd aan de diversiteit van het barpersoneel. Echt belacheloos dat die gaste al onze banen zitten te jatte

Afbeelding
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten