Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Called it, wordt waarschijnlijk gewoon Supremacy 2.0 maar dan met battles.

En het is b2s, dus 100% dat ze hier battles als Crypsis vs Chain Reaction, Rooler vs Sickmode, Bloodlust vs Killshot, Fraw vs NCrypta, Vasto vs Scarra e.d. doen. Telkens duo's die sowieso al het zelfde klinken en dan niks toevoegen aan de battles zoals Knockout vroeger wel deed.



Broken Balance schreef:
Wat maakt dat uit, het punt is dat ze het concept vrij lakluster gaan uitvoeren omdat b2s dat na verloop van tijd met bijna al zijn concepten doet. Als ze moedwillig dat doen maakt het het toch alleen maar erger. Ze halen in de teaser/promotie ook niet voor niets de knockout naam er weer bij.


Is het een idee om eerst gewoon eens de line-up en andere info af te wachten alvorens het al weer helemaal af te kraken? Snap dat de alwetende Hardtraxxers van te voren al weer weten dat het helemaal kut gaat worden (net als bij de Tijdmachine). Maar het wordt wel een beetje irritant zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wat hij zegt. Ik ben best wel hyped.


Vind het wel vet dat ze eindelijk een zaal naar mij vernoemd hebben. Na 10 jaar feesten verdien ik dat ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat hij zegt. Ik ben best wel hyped.


Vind het wel vet dat ze eindelijk een zaal naar mij vernoemd hebben. Na 10 jaar feesten verdien ik dat ook wel.


Dan mag Norther66 wel een heel weekendfestival naar zich vernoemd krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Is het een idee om eerst gewoon eens de line-up en andere info af te wachten alvorens het al weer helemaal af te kraken? Snap dat de alwetende Hardtraxxers van te voren al weer weten dat het helemaal kut gaat worden (net als bij de Tijdmachine). Maar het wordt wel een beetje irritant zo.


Waar het voor mij dus irritant is dat dit soort organisaties met best goede concepten komen, of een oud concept, er hype voor creëren en er dan (naar alle waarschijnlijkheid) met de pet naar gooien voor een gemakkelijk centje zodat het na een paar jaar al geen toekomst meer heeft. Of irritant, teleurstellend voornamelijk.

Het is vooringenomen, zeker, maar dat heeft niks te maken met alwetende Hardtraxxers, maar een lange geschiedenis van b2s (net als bij de Tijdmachine). Op dit punt wordt het voor mij, bewijs maar dat het goed kan voor ik van mening verander, eerst zien dan geloven.

Mocht het toch anders zijn, stel ik mijn mening met alle liefde bij.

En voor ieder is wat anders irritant, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 13:17 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Called it, wordt waarschijnlijk gewoon Supremacy 2.0 maar dan met battles.

En het is b2s, dus 100% dat ze hier battles als Crypsis vs Chain Reaction, Rooler vs Sickmode, Bloodlust vs Killshot, Fraw vs NCrypta, Vasto vs Scarra e.d. doen. Telkens duo's die sowieso al het zelfde klinken en dan niks toevoegen aan de battles zoals Knockout vroeger wel deed.



Broken Balance schreef:
Wat maakt dat uit, het punt is dat ze het concept vrij lakluster gaan uitvoeren omdat b2s dat na verloop van tijd met bijna al zijn concepten doet. Als ze moedwillig dat doen maakt het het toch alleen maar erger. Ze halen in de teaser/promotie ook niet voor niets de knockout naam er weer bij.


Is het een idee om eerst gewoon eens de line-up en andere info af te wachten alvorens het al weer helemaal af te kraken? Snap dat de alwetende Hardtraxxers van te voren al weer weten dat het helemaal kut gaat worden (net als bij de Tijdmachine). Maar het wordt wel een beetje irritant zo.


Inderdaad ongelooflijk zuur forum zo nu en dan, maar ja dat is zn beetje de gehele maatschappij tegenwoordig. Elk klein puntje meteen op inspringen in bij voorbaat al denken dat het niks word.

Ben zelf absoluut geen RAW fan en laat deze dan ook mooi aan me voorbij gaan. Wel reuzen benieuwd naar de locatie en wat B2S neerzet, het is ze gegund in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He Arnes, volgens mij krijg je nu een eierbal van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Wat hij zegt. Ik ben best wel hyped.


Vind het wel vet dat ze eindelijk een zaal naar mij vernoemd hebben. Na 10 jaar feesten verdien ik dat ook wel.


Dan mag Norther66 wel een heel weekendfestival naar zich vernoemd krijgen

Sinds de corona crisis ben ik hem al niet meer tegen gekomen. Koos zelfs een ander feest boven het hardtraxx autisten spectrum feest.

Uit het oog maar niet uit het hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
Valt qapital weg?
Mis ik wat?

Praat jij niet met je collega's bij het koffieautomaat?

Ja die domme opmerking had ik wel verwacht

En nu een serieus antwoord aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Gast kijk effe bij de Facebook van Q dance ofzo. Zo lastig is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Sinds de corona crisis ben ik hem al niet meer tegen gekomen. Koos zelfs een ander feest boven het hardtraxx autisten spectrum feest.

Uit het oog maar niet uit het hart.



Sorry :( We zullen elkaar heus nog wel vaker tegenkomen hoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Wat hij zegt. Ik ben best wel hyped.


Vind het wel vet dat ze eindelijk een zaal naar mij vernoemd hebben. Na 10 jaar feesten verdien ik dat ook wel.


Dan mag Norther66 wel een heel weekendfestival naar zich vernoemd krijgen


De locatie die naar hem vernoemd is is in 2002 al gesloopt.

heggenschaar schreef:
Ja die domme opmerking had ik wel verwacht

En nu een serieus antwoord aub


pim__ schreef:
wat ben jij kanker vermoeiend zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
Valt qapital weg?
Mis ik wat?

Praat jij niet met je collega's bij het koffieautomaat?

Ja die domme opmerking had ik wel verwacht

En nu een serieus antwoord aub



Citaat:
2023 will also be a year of change, most heavily felt with the absence of an event that has been an annual tradition since 2013. QAPITAL will not take place this year. It’s a decision that wasn’t easy, but more than ever we want to provide you with the highest quality. Less events means more focus and time to prepare for Defqon.1 and Qlimax, because it’s our duty to provide you with the very best experience possible. We hope you’ll understand this, and we can’t wait to show what we have in store for you next year. It’s going to be special.


https://www.instagram.com/p/Cm3r-BGsAqY/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim met een serieus antwoord. Moe nie gekker worde hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2023 00:39 
 
Hardtraxxer

Las een kleine 8.000 bezoekers, moderne zaal.
Stel me een net iets grotere AFAS live voor (6.000), lijkt mij niet zo verkeerd.

Dit zal wel uitverkocht raken,
Krijgen we nu een reeks aan B2S feesten met iets kleiner formaat in zalen waar je relatief weinig aan hoeft te doen?
Kreeg eerder ook nog een enquête over interesse in Nightmare.

Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2023 10:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Las een kleine 8.000 bezoekers, moderne zaal.
Stel me een net iets grotere AFAS live voor (6.000), lijkt mij niet zo verkeerd.

Dit zal wel uitverkocht raken,
Krijgen we nu een reeks aan B2S feesten met iets kleiner formaat in zalen waar je relatief weinig aan hoeft te doen?
Kreeg eerder ook nog een enquête over interesse in Nightmare.

Ben wel benieuwd.


Nightmare In Rotterdam komt ook terug in 2023 voor z'n jubileumeditie (30 jaar), Paul Elstak en b2s werken daar samen aan en het is al aangekondigd, alleen nog geen datum.

Ben benieuwd wat ze daarvan weten te maken. Ben er zelf nooit geweest verder vroeger, maar het stond wel bekend als Feyenoord feestje met een agressieve sfeer en genoeg opstootjes. Maar dat was 15+ jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2023 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben er zelf nooit geweest verder vroeger, maar het stond wel bekend als Feyenoord feestje met een agressieve sfeer en genoeg opstootjes. Maar dat was 15+ jaar geleden.

Aanwazig met MelvinFR en Gijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2023 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben er zelf nooit geweest verder vroeger, maar het stond wel bekend als Feyenoord feestje met een agressieve sfeer en genoeg opstootjes. Maar dat was 15+ jaar geleden.


Interesse gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben er zelf nooit geweest verder vroeger, maar het stond wel bekend als Feyenoord feestje met een agressieve sfeer en genoeg opstootjes.


Can confirm. Zeven edities meegemaakt tussen 2008 en 2012. Het is dat ik er altijd gratis heen kon, omdat mijn vader destijds bij Ahoy werkte. Maar zou er echt nooit de volle ticketprijs voor over gehad hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Rage vs Killshot
Deluzion vs Aversion
Bloodlust vs Mish
Cryex vs Adjuzt
E-Force vs Imperatorz
Major Conspiracy vs Barber
Radical Redemption vs Rejecta
Regain vs Scarra
Sub Sonik vs Voidax
The Purge vs Element
Hosted by Livid

Veel plezier allen die gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, hier en daar wel een vette battle, maar over het algemeen is mijn enthousiasme inmiddels wel weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tsja, hier en daar wel een vette battle, maar over het algemeen is mijn enthousiasme inmiddels wel weer weg.


Dat ja, groot deel vrij voorspelbare battles, sommigen zullen wel lachen zijn maar echt baanbrekende of unieke b2b's zijn het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kleine sprankje hoop dat ik nog had voor Loudness is bij deze ook weer compleet weggevaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou me er prima vermaken, tis lekker overdag, maar had meer in de combinatie's gezeten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe mij maar punchoutbattles
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet heel interessant inderdaad, en met een druk festival seizoen valt deze wel te skippen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten